לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Other side of the soul


תמיד תמצאו שניי צדדים

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

תשובות לשאלון השבועי


אם היית גוססת ברגעים אלו מה היו מילותייך האחרונות?
הייתי מבקשת סליחה מהאנשים שרבתי איתם ושאני הייתי אשמה.
הייתי...אומרת שאני אוהבת את כולם באותה מידה! ושאני אף פעם לא אשכח אותם D:

אם הייתה לך מכונת זמן,לאיזה זמן היית רוצה לחזור,ולמה?
טוב לי בזמן הזה (:

מה הלקח הכי גדול שלמדת מהחיים?
ווואוווו.....OO" לא יודעת.

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום החברתי?
שתמיד תילמד לתת אמון באנשים D: ולסלוח.

איזו עצה היית נותנת לילדייך בתחום הרומנטי ומדוע?
תשמעו מה הקטע של הילדים? OO" אני רק בת 16

מה היית רוצה לומר לשונאים שלך?
לאנשים ששונאים אותי, וואווו...דוגרי הייתי אומרת...תחשבו במה שגם אתם הייתם לא נכונים ליפניי ששנאתם אותי.
אני יודעת שגם אני ליפעמים לא מלאכית ואני גם אשמה לרוב. אבל עדיין תלמדו באמת להכיר אותי, בשנה לא מכירים אותי >>"

איזה חלום היית רוצה להגשים ברגע זה?
אין לי אחד כזה.

אם היית גוססת מה הייתה הבקשה האחרונה שלך ומדוע?
שכולם יסלחו לי על הכול לא משנה מה עשיתי, ושלא יבכו במוות שלי.

מי היית רוצה להיות בגלגול הבא?
לא יודעת זה כבר הגלגול הבא יכלית XD

נכתב על ידי , 26/9/2009 12:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם חבר או דייט הבריזו לך פעם?
אהה...לאא ממש

אם אי פעם חבר שלך נפרד ממך, האם הוא עשה את זה בחברה או בשקט בצד?
כן ניפדרו מכולם ניפרדו ולא בשקט או בניפרד או באסמס XDD

תפסת את חבר שלך מתנשק או מפרלטט עם מישהי אחרת?
אה...לא OO"

האם פעם חבר שלך ירד עלייך באיזה שהיא צורה?
אני וחבר שלי יורדים אחד על השני כול הזמן XD
זה קורע מצחוק

חבר שלך העדיף את החברים שלו עלייך?
אהה....קרה פעם אחת

האם הסתכלת על חבר שלך וחשבת שהוא מסתכל עלייך ומנפנף לך לשלום ופתאום ראית את הבחורה שלידך מנפנפת לו בחזרה?
לא.

חבר שלך אי פעם שיקר לך וגילית על זה?
כן.


מה יותר טוב, חבר בוגדני, או חבר מכוער ולא חכם במיוחד?
לא יודעת שאלה קשה
אין לי כוח לשאלות כאלה.

האם חבר שלך אי פעם ניסה להפשיט אותך כלא היית מוכנה?
אהה....לא

לבסוף, אם היית תופסת את החבר שלך עושה את כל הדברים האלה, מה היית עושה לו [או עשית]?
וואוווו זאת הייתה רשימה ארוכה של מה הייתי עושה לו! OO"
דוגרי לא ממש היתי עושה משהוהייתי שמה זין.

נכתב על ידי , 14/9/2009 15:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש לבלוג (:


היי אנשים~! D:

 

אוקיי אני וחברה שלי אשלמנו! D:

אני אצלחתי בערך מה שרציתי רק עכשו רבתי עם האח הקטן של חבר שלי! >>"

ואני עוד ביקשתי סליחה שלוש פעמים וזה ממש מעצבן אותי.

שהוא מוחק את האסמסים שאני שולחת לו! ><"

פאק מה הבעיה שלו?!?!?!?!?!?!?!?!

 

העיצוב לא משהו מיוחד XDDDD

פשוט אני רוצה בזמן הקורב להזמין אצל חברה שלי עיצוב לבלוג

של אנימה XDDD

 

בטח שמתם לב שאני מטורפת על אנימה! X3

ואני היום הולכת לשבת עם חבר שלי על כוס קפה XDDDD

פאק זה נישמע כאילו אנחנו בניי 80 XD

אפילו שקפה לאנשים בגיל 80 יעשה להם דופק בריא שיהרוג אותם XDDDDDD

איזה מרושעת אני XD

 

טוב אני זזתי תהנו לאלה שיש שביתה ולאן שאין מצטערת בישבילכם.

נכתב על ידי , 14/9/2009 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaru אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maru ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)