לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כפירמידה.

הכל על החיים המעניינים שלי. הרהורים, רגשות, מחשבות, דילמות וכו'. הכל מאת בית היוצר של צעיר בן 18.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

היה לי ערב רע.


והנה הגיעה נקודת השפל.

כיף לחזור אליה אחרי שבועיים שלא ביקרתי בה.

התנודתיות של החיים זה משהו מעצבן והכרחי כאחד.

עלינו להיות למטה מדי פעם כדי ללמוד להעריך מחדש את כל הטוב שיש לנו בחיים.

רק אתמול אמרתי לעצמי כמה אני אוהב את עצמי, וכבר היום זה מתערער (באופן זמני).

כמה אנחנו שבריריים..

אז נכון, כבר ממזמן למדתי שזה זמני, ולכן זה מוסיף המון לחוזק הנפשי שלי.

לא סתם אמרתי "כיף לחזור", כי נקודת השפל הזאת נותנת לך להרגיש מאוד אנושי.

אתה מרגיש חלק מהבדידות הקיומית הקולקטיבית.

הכל נראה כל כך שחור מלמטה, וכל כך צחור ויפה מלמעלה.

טוב לדעת שניתן להסתכל על הדברים מהצד ולהבין שכל המחשבות הרעות האלו נובעות לא אחרת מאשר מצב רוח ירוד.

 

הזמן עושה את שלו, והוא יעשה, אם מחר ואם מחרתיים, אחזור למיטבי.

בינתיים, אומרים לבאסה "וולקאם מיי דיר פרנד" וממשיכים.

ההסכמה ופתיחת הדלת הזו שאנו נותנים לבאסה להכנס לתוך חיינו, אינה לדעתי פוגעת בדימוי העצמי אלא להיפך,

היא שבה ומחזקת אותו. אדם השלם בנפשו יכול להיות סמוך ובטוח שהבאסה שנכנסת לחייו לא תפגע בו במהומה לטווח הרחוק.

הבטחון הזה, והידיעה שהבאסה תחלוף, רק מראה לנו שאנו יכולים לסמוך על עצמנו, מתוך שאנו מרגישים שלמים עם עצמנו ועם היותינו אנושיים.

 

אני חושב שאסור לפחד מלשקוע במחשבות רעות, או מלהצליף לך חזק בדימוי העצמי.

כל הדחקה של מחשבה רעה גוררת את הבאסה לתוך מעגל שלילי אינסופי שיכול להמשך הרבה מעבר ליומיים.

רק לזכור שהכל זמני, ככה אפשר גם אפילו לחייך מדי פעם, גם כשיש באסה. 

 

את התאוריה הזו פיתחתי לעצמי לאחר כמה שנים של עבודה עצמית ונסיונות כושלים.

זאת דרכי, זאת דעתי, וכך זה עובד לדעתי.

כל תגובה אם נגד או בעד תתקבל בברכה, אני מבטיח להגיב לכל דעה באשר היא.

 

בברכת שנה טובה לכל עם ישראל ולקוראי הבלוג,

גולן.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/9/2009 01:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להרגיש. לחבק. להתחמם.


אני צריך משהי בחיים שלי.

אני צריך אהבה בחיי.

אני רוצה אהבה בחיי.

 

אבל זה פשוט כל כך קשה למצוא אהבה.

משהי שאתה באמת אוהב.. מכל הלב והנשמה.

נכתב על ידי , 10/9/2009 00:42  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?


ככה זה שסיימת י"ב ויש לך מספר מכובד של חודשים עד הגיוס.

בתחילת כל הסיפור הייתי אמור בכלל להתגייס ביולי! ממש לא רציתי, קיוויתי שידחו לי - ומהר.

בקשתי התמלאה ויום בהיר אחד אני רואה באתר "עולים על מדים" למתגייסים, תאריך גיוס חדש - ה-13 בדצמבר!

התמלאתי באושר!! זה אמנם שבוע וחצי אחרי שימלאו לי 19 שנים אבל זה היה זניח לעומת הרצון לקצת חופש אחרי הלימודים.

 

התחלתי את החופש (המאודדד ארוך שלי) עם סיום הבגרות האחרונה (ביוני), כאשר לפני עומדים להם בענווה 5 וחצי חודשים לא ממומשים.

הו הו! בהתחלה כל כך נהנתי מהחופש הזה, הייתי באמת זקוק לו..

ביולי יצאתי המון עם חברים - ים, סנוקר, באולינג, סרטים וכו'. אוגוסט כבר הרבה פחות.

ועכשיו בספטמבר? נו.. עכשיו כבר נמאס, מתחיל להרגיש שזה חופש שנמרח יותר מדי.

 

כן, נכון, אני עדיין נהנה -  יש לי חברים מדהימים שכיף לי איתם רצח ואני רק צריך לציין אותם לטובה לפני כסא הוד מלכותו היושב במרומים :)

הערה קטנה ומעט צינית - הם, חברי המושלמים, בכלל מתגייסים במרץ/אפריל!!! ברגע זה הפכתי ל"קוטר" שהרי להם יש עוד 4-5 חודשים בנוסף אלי!

 

ועכשיו לגבי המטרות:

הנ"ל מתחלקות לשלוש:

1. אני צריך למלא את חיי במטרה בעלת משמעות. ואני שם דגש על בעלת משמעות!

אני לא רוצה לעבוד כמוכר באיזה חנות פלאפל. אני רוצה להרגיש שיש לי תרומה לסיוויליזציה. באמת!

יום חמישי אני אקדיש בין השאר לחיפוש עבודה (בעלת משמעות!).

למה אני לא יכול להתגייס מחר בבוקר???

 

2. מטרה זמנית שיש לי בינתיים זו מסיבת הפתעה שאני מארגן לחבר השבוע - בים.

אבל זה יחלוף אחרי יום שישי בלילה :)

 

3. זאת מטרה בעלת המוןןן משמעות! הבעיה שלא תמיד אפשר למלא איתה את היום -

אני רוצה להכיר אנשים חדשים,

ואולי גם למצוא אהבה.

זה בהחלט חסר לי.

 

בינתיים עושים כיף כמה שאפשר, מחר אני מקווה ללכת לים ושבוע הבא לנסוע לכינרת עם חברים.

אם יש לכם עצות לבילויים/עבודה בעלת משמעות, אני אשמח לשמוע!

וכמובן אשמח להכיר!

 

גולן.

נכתב על ידי , 8/9/2009 13:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGolan_A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Golan_A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)