לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג על החיים ~ הבלוג של שירה



Avatarכינוי:  shira*

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

פוסט 4 - פוסט שנוצר מתוך מחשבה.


תצחקו, תעליבו, תזלזלו, אני רוצה לכתוב פעם אחת מה שאני חושבת

על כל החיים האלה .. על החיים שלי! תחשבו עוד אחת, אחת עם השטויות האלה.. אז תחשבו!

 הפוסט הזה בעיקר בשבילי ^^ ואולי אני לא יפרסם אותו בכלל אבל נראה לי שכן..

אני מתחילה לחשוב שהחיים שלי ממש מפגרים, זה התחיל שהייתי באתרים ^^

ככל היום הייתי על המחשב! רק בטואול באתרים האלה, בבצפר כל הזמן רק חשבתי

כמה הגיבו וכמה נרשמו והתחרות הזו כבר נגמרה וכמה פרסים יש לי להכין ו..ו..ו..

חח כאילו החיים שלי עד כדי כך עלובים ?! אמא שלי ניסתה 'לגמול' אותי מזה,

היא מלא פעמים אמרה לי בשביל מה את צריכה את הזבל והשטויות האלה??

כנראה זה משכיח ממני את כל הצרות שלי , אין לי מושג! אז פרשתי..

אבל עדיין יש לי את ההרגשה הזו, כלפי חוץ אני די סבבה עם כולם.. בבצפר

ובבית ואצל חברות ומשפחה ווהכל! לא יכולים לראות עלי שום דבר...

חח טווב כל אלה שמכירים אותי וקוראים את זה (מכירים במציאות) חושבים שאני

ילדה מפגרת שרוצה לחכות את כל הבלוגים העמוקים האלה שכותבים על מחשבות

שלהם והכל.. חח תחשבו, הפוסט הזה נוצר בשבילי, רוצים? ''גיבו, לא רוצים? אני לא ייעלב..

יש בן שאני פוחדת (!!) ממנו :| הוא פעם צייר את חברה שלי עירומה..

ואיים עלליה שאם היא לא תביא לו מה שהוא רוצה והכל, הוא יראה את זה לחבר שלה,

ולחברות שלה, והקיצר לכל מי שמעוניין! הוא די מתעלמק עלי כי הוא יושב לידי..

הוא דוחה כזה אני לא יודעת! פעם הוא איים על חברה אחרת שאם היא לא תביא

לו כל יום שוקולד (ילד מורעב ..) הוא יספר למורה שהיא עשתה עם מישהו

מהבנים ילדים בשירותים.. כאילו עד כאן! כמה אפשר להיות דוחה.. ואני כולה בכיתה ו'

ומתי שהוא עשה את זה זה היה בכיתה ה' אז.. למרות שבימינו 'מתפתחים' מהר עד כמה

אפשר להיות... והוא דתי, לובש כיפה שחורה! עעאאלק.. ! או שפעם אחתת שיחקנו משהו,

והוא נפסל ממני.. אז הוא התחיל לצרוח עלי והכל ^^ והשתדלתי כל ההפסקה להתרחק ממנו (!)

ובסוף ההפסקה הוא בא אלי לקח לי את שתי הידיים ודחף (אפילו זרק!) אותי אחורה אל מקום

שהיו בו זכוכיות .. :\ כמובן שיצא לי איזזה כמה חתכים שורפיים אש! מה'חוויה הזו' ..

אחר כך בכיתה לפני המורה שאל אם אני בסדר כי הוא 'ראה' שנפלתי (!!!!!)

אני לא יודעת מה לעשות.. אני לא סיפרתי את זה לאפחד בקשר אליו כי אני פשוט

מתפדחת לספר שאני מפחדת מילד בכיתה ו' ועוד אחד שנחשב הילד הטוב של הכיתה!

יש ילדה אחת.. ה'פיכסה' של הכיתה, הכי לא מקובלת והכל.. מה שיש אצל כל כיתה..

אני כל הזמן מרחמת עליה אבל האופי שלה מעצבן כזזה והיא לא נראית משו (חח)

וכמובן היא הילדה שכולם מעבירים שמועות שיש לה כינים.. בשיעור כ"ח המורה נתנה לנו

לכתוב על המוטו שלנו בחיים והבנו כבר שלמרות שהיא לא מממש דתייה, היא מאמינה

בה' המון! אני רואה אותה.. ואני יודעת שהיא ממש מאמינה בו .. והוא 'החבר היחיד שלה'...

אני לא מבינה אם היא כל כך מאמינה בו למה הוא לא עושה שיהיה לה טוב!

אני התחלתי לחשוב על זה ולרחם עליה, ופתאום חשבתי.. אולי הוא מנסה לעשות לה טוב

וכאילו מנדב אותי להיות חברה שלה ?! אם אני מתחילה לרחם עליה והכל... ואני עדיין לא מוכנה

לזה! כי אני רוצה להמשיך ולתפס איך שאומרים בכיתה.. מה שאני עושה כרגע וזה די

מצליח לי.. אני לא רוצה להגיע מכמעט בתקרה של הכיתה למתחת לאדמה!

 בכל שאר הדברים אמרתי שאתם לא חייבים להגיב, כי לדעתי זה נראה פתטי כאילו בכלל

לא מכירים אותי מה לייעץ לי דברים עכשיו.. אבל בזה?! אני ממש חייבת עצה! בבקשה לא ממישהי

שמכירה אותי, רק ממישהי אנונימית ביחס אלי...

אם הייתם יודעים כמה (!) דברים יש לי לאמר.. אבל אני במילא מרגישה

שחשפתי אותי ופרטים יותר מידי אישיים עלי, אז אני יפסיק...

בטווח לא קראתם את הכל.. אבל לא נורא =] מוזר, חשבתי שזה ייקל עלי

מכל הצרות שלי אבל זה לא נתן לי כל כך הרגשה מיוחדת ...

זה היה בערך פוסט מסכם שנה , חכו לפוסט חמש יש הפתעה קטנונה (:

סליחה שהייתם צריכים לסבול אותי ^.^

Hosted by ImageHost.org

** חשוב **

אני לא אהיה פה כלל החגים, עד חשוון בערך ?! אז אני לא יעדכן

פוסטים (: זה מכמה סיבות שאני לא יפרט עליהם ..

למי שלא הבין? מעכשיו הבלוג הופך להיות בלוג אישי באמת!

מקווה שתעזרו לי במקומות הנכונים ותגיבו (כנ"ל) אם הבנתם אותי =]

 

נכתב על ידי shira* , 24/9/2009 14:17  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshira* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shira* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)