לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life

החיים שלי...

כינוי:  mY=)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

חופש!


לא יכולתי לבקש חופש טוב יותר.. באמת! ביליתי כל כך הרבה כל יום, כל היום!

חברות, חברים, משפחה הכל הספקתי לשלב ונהנתי מאוד.

אפילו מהיציאות הסתמיות לגינה אני לא מרגישה מיותרת כמו פעם, להפך אולי אפילו נחוצה וזה נחמד.

ראיתי איזה 3 סרטים חמודים ובאמת שביליתי כמו שצריך.

האמת שממש לא בא לי לחזור ללימודים ממש אבל, רק שאין ברירה, לא תלוי בי.

אני מקווה שעכשיו בסיום החטיבה תהייה התקופה הכי יפה שלי (אני מרגישה את זה) ואני אהנה ואקח חלק גדול במופע סיום, ויהיה לי עוד מעט יום ולדת כיף באמת כי למי אכפת מה כולם חושבים, מה הם אומרים, אני יודעת את האמת שלי ואני לא צריכה לתת לאף אחד דין וחשבון! אני לא חייבת לענות על שאלות שמציקות לי, ולקרובים שלי אני יכולה להגיד מה שחשוב לי כדאי שלא יעשו אותו ואם קרה ו.. תמיד אפשר למחוק (את זה אני מבינה) וכאתה בטוח בעצמך כולם רואים את זה! ואין לי שום סיבה בעולם להתבייש, אולי להפך להיות גאה! ושכולם יתפוצצו!

נכתב על ידי mY=) , 13/4/2012 01:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmY=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mY=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)