לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life

החיים שלי...

כינוי:  mY=)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

אם יש גן עדן


וזה נורא עצוב..

נורא עצוב שאינכם כאן.

שאני חוזרת הביתה מיום מדהים, יש לי בקרוב יום הולדת ולחשוב על כל כך הרבה רגעים שאני מחכה לחוות שלא חוויתם ולא תחוו!

ואולי כן הספקתם, ונהרגתם בזמן מילואים והשארתם מאחוריכם אישה או בעל ואפילו ילדים, שחיים עם כאב תמידי. 

וזה לא הוגן. זה לא הוגן למות כל כך מהר מבין ההרוגים גם יש צעירים כל כך! והיו להם חלומות ואין חלומות. אין כלום. אין חיים.

וזה כואב למשפחות כאב בלתי נסבל. והמחשבה שהם היו צריכים להיות כאן, פה איתנו.

וזה הגורל, הכל מלמעלה, אבל מותר לפעמים לשאול למה. והתשובה אולי גדולה עלינו אולי מכאיבה מדי אבל אנחנו לעולם לא באמת נדע.

 

ובמותם ציוו לנו את החיים. אני מעריכה אותכם ואף מעריצה את הכוח שלכם לגבור על הפחד וככה לסכן את עצמכם בלותר על כל מה שיש לכם ,על כל מה שיהיה! כמה אומץ, איזו גבורה!

איני יודעת לאן הולכים המתים, אני רוצה להאמין שיש גן עדן ואם לא מקום אחר טוב קצת יותר מהעולם שלנו שאולי שם אין מלחמות, אין הרוגים וכולם שמחים... תמיד שמחים...

 

נכתב על ידי mY=) , 24/4/2012 20:58  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ"הל ופעולות האיבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmY=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mY=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)