לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life

החיים שלי...

כינוי:  mY=)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

אופרה ביתית


ומתפוצץ לי הראש. כמה בלגאן. אני דווקא לא אחת שחיה באופרת סבון, קצת דרמתית אבל בדר"כ לא.

ואמרתי לו שאהבתי אותו רק עכשיו הוא לא שווה את זה, תפסתי את עצמי בידיים. והוא מגעיל ומדבר דוחה. ומלחמת ניתקים בטלפון.

והוא אומר שהוא אוהב את ** ואני לא לוקחת ברצינות אומר, ועכשיו הוא אומר לה שזה רציני. ופתאום לה יש רגשות אליו והיא לא רוצה לפעול בגלל כנראה ואני אומרת לה שתעשה מה שבראש שלה אבל זה ברור לי מה היא צריכה לעשות!

ברור!

נכתב על ידי mY=) , 28/4/2012 17:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmY=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mY=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)