לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life

החיים שלי...

כינוי:  mY=)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

אז גדלתי לי


אז גדלתי בשנה!

ואני מרגישה שאני גדלה מהר מדי... אני מקבלת זהות! עוד מעט אני יכולה לנהוג! אבל לא בוער... לפי הקצב שלי...

וקיבלתי מלא מלא מלא בלונים מהממים אבל תמיד לא הכל הולך כמו שצריך והברכות די מאכזבות וזה...

חברות שלי מדהימות גם הבלונים ועוגה אפילו באמת שאין דברים כאלה!

ובגלל שזה יום הולךדת אני אתייחס רק לטוב! החיים יפים!

אני לא חייבת לאף אחד, שום דבר ! אני רק נהנת ולא חייבת הסברים לאף אחד על שום דבר.

המשך יום הולדת שמח! ואפילו יותר...

נכתב על ידי mY=) , 1/5/2012 14:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmY=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mY=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)