לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life

החיים שלי...

כינוי:  mY=)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

והכל מתפרק אבל יהיה בסדר, בסוף?


וכולם יודעים שהוא רוצה אותי והוא ולא אומר לי, הוא מפחד ובצדק כי אני לא מרגישה ככה..

ומי שאני אוהבת? איכשהו חושבים שאני חברה שלו כשהוא לא שם עלי. והוא רוקד איתה ולא איתי (ת** וט*).

והנה לבד.

רצה מהחוג אחרי 40 דקות והמורה כועסת כי אני מפסידה מודרני הולכת לחזרות עסוקה בצרות שלי ונתקעת שלשית.

נמאס לי.

הכל משתבש בחוג, במודרני, בחזרות, בחיים!

החיים שלי הפרטיים שלי הפכוו לעניין של כל השכבה!

"תרקדי איתו" "מה אתם חברים?" "מה את לא איתו" "חברה שלך..."

יש יותר כואב מזה שאת אוהבת שלא שם עלייך שכולם אומרים שאתם חברים ואת צריכה לענות להם, לא אנחנו לא חברים. לא כי אני לא רוצה....

והכל מתפרק אבל יהיה בסדר, בסוף?

 

נכתב על ידי mY=) , 15/5/2012 19:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmY=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mY=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)