בניית אתרים בימיניו זוהי תעשייה המשמשת בכל הקשור לשיווק
עסקים גדלים וקטנים אונליין, בין אם עסקינן בעסקים שיש להם נוכחות מסוימת ברשת או לחילופין
בתי עסק עם ותק שעוד לא נכנסו לאווירת האינטרנט. בניית אתרים הינו הליך שתובע לא מעט
מחקר וגם איזשהו איפיון בכדי שיהיה אפשר לשאוף להישגים והתוצאות הטובות ביותר בעבור
הצרכים הספציפיים.
טרם הקמת אתר אינטרנט עבור לקוח, קיים צורך משמעותי לדעת מי הקהל יעד
שלו, מה בדיוק הוא רוצה וגם באילו נושאים הינו חפץ. רק אחרי כן, אפשר יהיה לדעת באיזו
גישה לפנות לאותו קהל יעד ואז להם את השירות או לחילופין הסחורה שיותר מכל רלוונטיים
לו, כאלה שאכן נותנים פתרון לסוגיה כלשהי. במידה שמדובר בקהל כללי אפשר בוודאות לעשות
מעט ריגול בתעשייה ולבדוק איך מתחרינו הפוטנציאליים בתחום זה פונים אל הלקוחות שלהם
באמצעות האתר.
עיצוב אתרי אינטרנט
זמן קצר אחרי הגדרת היעדים וברשותנו אפיון קהל היעד ודרישותיו, ניתן להתחיל
לחשוב על הרמה הגרפית באתר וממשק המשתמש. זאת בעצם הבסיס הרעיוני עליו יוקם האתר וכמו
כן קיימת חשיבות לא מבוטלת לדברים אלה. עיצוב האתר הוא בפועל הדבר הראשון שרואים כאשר
מבקרים נכנסים לאתר אינטרנט ספציפי. מראה האתר יכול בהחלט להכריע באם מבקרי האתר אכן
ישארו באתר יותר מכמה שניות או יזדרזו לשוב לעמוד הקודם ממנו הגיעו. על כן, חשיבות
העיצוב הגרפי באתר אינטרנט היא כמובן גבוהה ביותר.
האם עיצוב אתרי אינטרנט זה הכל?
יש לזכור, בניית אתרים אינה מסוגלת להתבסס על עיצוב בלבד, שכן גם אם לאתר
מסוים יש מראה מרשים ביותר, במקרה והתוכן בו אינו באיכות גבוהה וכמו כן לא ממש משרת
נאמנה קהל יעד ספציפי, לאתר זה לא כל כך יש עתיד חיובי. תוכן האתר הינו העניין הכי
חשוב בכל אתר אינטרנט, וגם ענקית החיפוש גוגל חוזרת על עניין התוכן שוב ושוב. זאת מכיוון
שהיעד של הטקסט זה לשרת נאמנה את המבקרים שלך מעל הכל. כפועל יוצא, ישנה חשיבות להשקיע
בתוכן איכותי וגם רלוונטי כמה שיותר - זוהי בלי ספק השקעה שתשתלם בטווח הארוך.
קידום אתרים לאחר עיצוב אתרי אינטרנט
בסופו של התהליך של בניית אתרים, כבר יש בפועל אתר אינטרנט עומד וקיים.
עם זאת האם זה טוב מספיק? התשובה לכך הינה ב-100% לא. בכדי שמבקרים יגיעו לאתר האינטרנט
שלך, כדאי לשווק ולקדם אותו ברשת ואחת הדרכים הפופולאריות לעשות את זה הינה על ידי
קידום SEO, זוהי פעולה שנועדה
להגביר את הנראות של אתרים באינטרנט בגוגל ומנועים נוספים באופן אורגני, כלומר לא בתשלום.