לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My beautiful life


החיים זה דבר מגניב וצריך לשמוח כל רגע אפשרי

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 484253147 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009


כתבתי את הסיפור הזה בערך לפני 3 שנים ו הינה הסיפור

 

שישי בערב אני יושבת לבד בבית בחוף יורד גשם עם רעם וברקים מול חלוני משתקף ראי לא נחמד,רוח חזקה מעיפה עיתונים  ועוד דברים מתעופפים  בחוץ.קור נורא עוד מעט יגמר החימום והתקווה הולכת נשאר  עוד קצת עצים "איך אני החמם את הבית חשבתי לעצמי" כי אם אני הצאה החוצה אני כנראה לא הכנס פנימה.במרתף היו הרבה דברים שלא משתמשים בהם החלתתי לשרוף אותם כדי שהיה  יותר חם בבית  כל גופי  התצמרמר מתוך קור אני לא  ידעתי מה לעשות בבית כבר לא הייתה קליטה ואי אפשר להתקשר לאף אחד.החלטתי  לתפס  למרתף ולמצוא משהו כדי שהוכל ללבוש כדי לחממם את גופי אך כשעליתי למרתף העליית הגג מצאתי רק שמרתות עם נוצות  לקחתי אותו ולבשתי אותו לפחות  היה חמים .יצאתי מהמרתף והסתכלתי בחלוני  הרוח התחזקה  הקור היה עצום  בבית היה  2 מעלות קור  היה נורא קר,פחדתי שאם הרדם אני המות ניסיתי להדליק אש בתנור  אבל לא היו גפרורים לא ידעתי מה אני  העשה  ופשוט נפלתי  גופי לא יכל לעשות כלום לא היה לי כוח להתנגד לקור.כעבור כמה שעות התעוררתי  אבל לא הייתה כבר שום סופה היה חם  ונאים מאוד פחדתי לקום אבל אז הבנתי שזה היה חלום 

נכתב על ידי , 12/10/2009 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlovly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lovly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)