לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My beautiful life


החיים זה דבר מגניב וצריך לשמוח כל רגע אפשרי

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 484253147 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם חבר או דייט הבריזו לך פעם?
לא

אם אי פעם חבר שלך נפרד ממך, האם הוא עשה את זה בחברה או בשקט בצד?
הוא עשה את זה בשקט

תפסת את חבר שלך מתנשק או מפרלטט עם מישהי אחרת?
לא


האם פעם חבר שלך ירד עלייך באיזה שהיא צורה?
לא

חבר שלך העדיף את החברים שלו עלייך?
לא

האם הסתכלת על חבר שלך וחשבת שהוא מסתכל עלייך ומנפנף לך לשלום ופתאום ראית את הבחורה שלידך מנפנפת לו בחזרה?
לא אבל לפעמים זה היו סתם איזשהו ידידות שלו

חבר שלך אי פעם שיקר לך וגילית על זה?
כן

מה יותר טוב, חבר בוגדני, או חבר מכוער ולא חכם במיוחד?
חבר מכוער ולא חכם במיוחד

האם חבר שלך אי פעם ניסה להפשיט אותך כלא היית מוכנה?
לא

נכתב על ידי , 15/9/2009 21:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פאק אני  לא מבינה תבנאדם או שהוא באמת סתום או שהוא משחק אותה סתום יאאלה  שהיה  משהו והוא יתחיל להתנהג נורמלי פאק מה אני אומרת   נו באמת לפעמים הוא מזה נחמד ולפעמים אני לא קולטת כאילו הוא לא שם עלי לב אוףףף זה מעצבן אבל למה זה כלכך מעצבן אותי ? כאילו כל פעם שהוא ראה אותי הוא  אמר רק את השם שלי  רוב מי שאני מכירה אמרו לי שהוא מת עלי אבל מזה לא ניראה לי

נו טוב נראה מה היה בנתיים נבלה  ונכייף כמו שאני אוהבת

נכתב על ידי , 15/9/2009 21:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את חוגגת את ערב השנה האזרחית, הסילבסטר?
בטח

היכן תחגגי אותו? בבית עם חברים או במסיבה?
איפשהו לא ביג דיל

האם תתנשקי עם מישהו בחצות?
יש מצב

אם כן - עם מי?
אם מישהו חחחחח

עד היום, איזה סילבסטר היה המהנה ביותר, עבורך?
לפני שנה

ואיזה היה הגרוע ביותר? מדוע?
לפני 2 כי הייתי צריכה ללכת בבוקר לבית ספר

האם לדעתך, יש בעיה כלשהי בכך שיהודים חוגגים את ערב השנה הנוצרית? או שזה "חג אזרחי" ואין לו קשר לדת, לטעמך?
לא

אלו מטרות שרצית להשיג השנה, הצלחת להשיג באמת?
יש הרבה.....

אלו יעדים את מציבה לעצמך לשנה הקרובה?
האמת לא חשבתי אל זה

ולסיכום - מה תאחלי לך, למשפחה, לחברים, ולכולנו, לשנה החדשה?
שתהיה שנה טובה ....

נכתב על ידי , 11/9/2009 09:31  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlovly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lovly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)