לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

Fifteen.


Wow. Busy day, huh? ;)

 

טוב, אז אולי קצת קרוב ל"באיחור", אבל יומולדת שמח לי<:

היום יומולדת 15. זה לא נורא מיוחד, מלבד העובדה שזה יומולדת והכל, כמובן, אבל... זה יומולדת. ויומולדת זה כיף. ואני אוהבת ימיהולדת. אז זה שווה<:

והאמת שהשנה יש יומולדת שווה במיוחד, כי עשינו [ונעשה] בו המווון דברים. הזמנו כרטיסים להופעה של סלינה גומז בשיקגו, שאני הולכת לראות עם אחותי [ההורים לא רוצים שהיא תלך לבד, ולי לא אכפת, כי אני אוהבת את המוזיקה שלה :)]. עלה המון כסף בסוף, אבל הזמנו. והכי חשוב, הזמנו כרטיסים לכנס סטארגייט בשיקגו!D:

כן, כן. שני Gold Passes, [כי, שוב, ההורים לא רוצים שאני אלך לבד. הגיוני], יחד עם Photo Ops של בן בראודר, כריס ג'אדג', ג'ו פלניגן, דיוויד היולט, פול מקגיליון, אחת של השניים מ-SG1 [בפעם הראשונה אי פעם!] ואחת של השלושה מאטלנטיס. וכל העסק יצא בערך 800 דולר לי ו-400 להם, על ה-GP השני. אבל זה לדעתי זה שווה כל פני.

בכלמקרה, מעבר לזה היה מרתון האוס עונה 6 כל היום, מרתון שממשיך גם מחר, כנראה לכבוד העונה השביעית שמגיעה לארץ ברביעי. [שני הראשונים שלה, אגב, היו אדירים. ראיתי עם ארה"ב, כמובןP:]. כמובן שכשגיליתי את זה [בערך באמצע הפרק השביעי של העונה (שישי, אם Broken הוא פרק אחד)] הצטרפתי מיד. מתנת יומולדת מהוט?XD

וזהו. אחותי ניסתה להכין לי עוגת סטארגייט, שיצאה חמודה וממש טעימה. והיו פנקייקים. וקיבלתי מתנות יומולדת מגניבות. קיבלתי משתי חברות לפני שנגמרו הלימודים- אחת מהן הביאה לי את "משחקי הרעב", שאני מתה לקרוא כבר כמה זמן, ומידע על המיתולוגיות מאחורי VA, והשניה שוקולדים וכל מיני דברים חמודים כאלה, כמו קשת או מן שרשרת כזאת, דברים כאלה. וההורים עזרו לי קצת עם הקניה של VA, וקנו לי תמונת תלת מימד מגניבה של הביטלס [אני אצלם עודמעטD:]. והם מתכננים גם הופעה למחר, אבל אין לי מושג איזה.

בקיצור, כיף[:

 

ודברים משתנים. חלק משתפרים, חלק לא. שני חברים שציפיתי מהם למזלטוב לא אמרו כלום. מישהי שלא דיברתי איתה כבר כמה זמן [אבל מיד יודע, אולי נחזור לדבר שוב בגלל האוס] כן אמרה. יהיה טוב יותר, אני מקווה.

 

אן.

  

והייתי שמה את "Fifteen", של טיילור סוויפט, אבל הוא עצוב, ולא באלי עצוב. אז נישאר רק עם השם (:

 

 

[עריכה, 2/7, 15:48.]

טוב, הרגע חזרנו, והיה א-ד-י-ר.

מסתבר שהם קנו כרטיסים להופעה של להקה שנקראת "Magical Mystery Tour", באיזה מועדון קטן כזה בת"א. בלהקה נתקלנו, למעשה, לפני שנתיים, כשהם עשו הופעה מיוחדת כלשהי באיזה פסטיבל. ומה מיוחד בלהקה, מלבד השם? הם מנגנים ביטלס.

ולא רק מנגנים ביטלס, הם טובים. נכון, הם לא ממש נראים כמוהם והכל, אבל הם כן נשמעים דומה מספיק בשביל שזה יישמע כמעט אותו דבר, וזה מה שמשנה. ובקצרה? היה אדיר<:

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/7/2011 20:57   בקטגוריות סיכומי שנים, מילה עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)