לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

על פרשת האונס הקבוצתי בתל אביב.


אני מקשיבה כרגע לגל״צ, לשיחה עם האבא של אחד הבנים, ואני פשוט מזדעזעת. אני לא בטוחה אם האבא מספיק טיפש בשביל להאמין לשקרים של הבן שלו או שהוא משקר עבור הבן שלו. 

יש פה כל כך הרבה דברים לא נכונים. הבן והחברים שלו צילמו את זה, אבל זה בסדר כי ״הם ילדים״? היא פיתתה אותם ובגלל זה הם לא אשמים? ״הבן אומר לי שהוא מצטער״ - מה חשבת שהוא יגיד לך, שהוא היה עושה את זה שוב? הבן שלך בטראומה אבל למי אכפת מהילדה? כמה מעוותים אנשים צריכים להיות בשביל להאמין בזה באמת?

מה לא בסדר בחברה שלנו, שהורים מצדיקים כל התנהגות של הילדים שלהם? מה לא בסדר בחברה שלנו שאנשים באמת מאמינים שזה בסדר לשכב עם ילדה בגיל הזה, שהכל זה באשמתה ושמה שחשוב זה מה שעובר על הבנים שעשו את זה? מה לא בסדר פה שיש סיכוי שחלק מהחשודים בכלל לא ייענשו אחרי האירועי המזעזע הזה? 

אחרי מה שעברתי בתחילת השבוע התקשרתי ל-MIG אתמול. דיברנו על כל מה שהיה, ובין היתר הוא אמר כמה דברים שקצת זעזעו אותי ומתקשרים לנושא הזה. אחד הדברים שהוא אמר לי זה שזה טבעי שהילד המשיך, כי מבחינתו יכול להיות שאני משחקת אותה קשה להשגה. דבר אחר שהוא אמר זה שבגילאים האלה כל מיני משחקי חיזור כאלה הם מאוד טבעיים והוא רואה אותם כל הזמן אצל התלמידים שלו. הוא לא אמר את זה בבירור, אבל גם הגענו לקטע הזה שבנים בגיל הזה כל הזמן מחפשים סקס. 

אבל אין טעם להתחשב בזה, נכון? זאת עדיין בבירור אשמתה של הילדה. זה שבנים היום לא מסוגלים להבין מה זה לא, מה לעשות או לא לעשות בקטעים האינטימיים ואיך להתנהג עם מישהי - זה לגמרי אשמתה של הילדה, נכון? כל סיפור ה״חבר מביא חבר״, זה גם אשמתה, נכון? ובעצם גם הצילומים, כי היא בכלל ביקשה אותם, לא?

התחלתי לכתוב את הקטע הזה במהלך השיחה בגל״צ עם האבא. אחריו דיברה גם ד״ר שהתעסקה בדברים האלה במחלקת חקירות. כצפוי, זה לא מקרה יחיד. וכצפוי, החוק מגדיר אותו כפלילי. אבל כל עוד אנשים כאן לא מצליחים להבין שזה לא בסדר, או לפחות לפחד מהענישה, זה עוד יחזור על עצמו. תחשבו עלמה שיקרה בעוד עשרים שנה, כשהדור הזה יגדל את הילדים שלו. מה נראה לכם שהם ילמדו אותם?
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 26/3/2014 08:36   בקטגוריות בני אדם, מדינת ישראל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)