לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

I feel HURT.


You want to know how I feel?
I feel hurt.
-House to Cuddy, House M.D, 7X23, "Moving On".
אני לא יכולה שאתה לא מדבר איתי. אני לא יכולה. אני לא מסוגלת עם זה. אני לא יכולה עם זה שאתה מנסה להיזהר עליי ולוודא שאני לא אפגע וכל השטויות האלה, כי זה מה שהכי פוגע בי. זה בדיוק מה שאמרתי לאחיך בשנה שעברה כשבמקום לדבר איתי הוא הולך לאנשים אחרים, שחשבתי שהוא אחר, ואם אתה מתכוון לעשות את זה גם, אז כנראה שגם טעיתי בנוגע אלייך.
כי כשאני שואלת שאלה, אני רוצה לדעת את האמת. כל תשובה היא לגיטימית, כל עוד היא האמת. אני לא אוהבת שמתחמקים ממני או נותנים לי תשובות דו-משמעיות או כל דבר אחר, ואתה מכל האנשים אמור לדעת את זה. אתה מכיר אותי כל כך טוב. איך יכול להיות שאתה עושה את זה?
וכן, כואב לי.
נכתב על ידי The Oncoming Storm , 2/5/2014 19:13   בקטגוריות Heartbreak / כאב, MIG, המלאכים שלי.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)