לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

היי אתה.


רק רציתי להגיד... ואני מקווה שיצא לי לחזור לביה"ס החודש (אני לפחות מתכוונת להגיע לפני שאני אתגייס, אבל מקסימום אחרי הטירונות), אבל אני בכל זאת אגיד את זה: אני כאן. מתי שלא יהיה. עכשיו; כשאני בצבא; כשאני אלמד בקנדה או בעוד עשרים שנה. אם זה כדי להגיד שהחום הזה מטריף אותך, או שאתה עייף, או שסתם דברים לא כל כך עלו על המסילה הנכונה עדיין... אני כאן. ככה זה עם משפחה, לא? ואני יודעת שכשאני אגיד לך את זה אתה תחייך ותגיד שאתה לא תשתמש בזה, או לפחות תחשוב את זה, ואני יודעת שסביר להניח שאתה צודק, אבל פשוט חשוב לי להגיד את זה, כי בשביל המקרה הקלוש הזה שבו כן תחליט לעשות את זה... זה שווה את זה.

ומה שלא יהיה, אני תמיד אוהבת אותך ומעריכה אותך. ואני חושבת גם שבמידה מסוימת אתה תמיד תהיה ההשראה שלי. xo

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 1/9/2014 12:28   בקטגוריות Mr. G, אהבה, המלאכים שלי.  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)