לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


~

Avatarכינוי:  The Oncoming Storm

גיל: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2016

Shadows Fall


אני כל כך אוהבת את השיר הזה שלא אכפת לי שזאת בערך הפעם השמינית שאני משתמשת בו ככותרת.

 

הימים האחרונים היו לא פשוטים. לא, "לא פשוטים" זה עדין. יותר "הרגישו כאילו הם מגיעים ישר מהגיהינום".

לכאורה, הכל נראה בסדר. אני שונאת את זה, את הימים האלה שהכל נראה בסדר מבחוץ ואף אחד לא מצליח להבין למה אני בכזה גיהינום פנימי. זה נראה להם כאילו אני מאבדת פרופורציות ומגיבה לדברים בלי קשר למציאות, ויכול להיות שזה נכון, אבל אין דבר כזה מציאות. או שליתר דיוק, יש דבר כזה מציאות, אבל היא לא רלוונטית לכלום. כי בסופו של דבר, כולנו חיים במציאויות נפרדות, בתוך הראשים שלנו, ואין לנו באמת מושג מה קורה במציאות ה"אובייקטיבית".

אבל הם לא מסוגלים להיכנס לראש שלי, והם לא מבינים כמה זה כואב, אז הם חושבים שאנחנו חיים באותה המציאות.

ואני לא כל כך בטוחה בזה.

כשדיברנו בשלישי הוא אמר שרוב הבעיות שאני מתמודדת איתן לא כאלה שונות משל אנשים אחרים, אבל אני פשוט רגישה יותר. ואז הכל כואב פי מיליארד יותר. וזה לא חדש, בטח שלא לי, אבל זה רק מחזק את התחושה הזאת שאני לגמרי לבד. כל הפחדים המטופשים והתלושים-מהמציאות-לגמרי האלה, כל הכאב, הקושי הזה לדבר בכנות ולא להיכנס למעגל מטורף של פחדים ואובססיות - הם לא מבינים את הדברים האלה. עדיף להם, כנראה, אבל זה היה נחמד אם מישהו מלבדו היה מצליח להבין שאני לא מאבדת פרופורציות. שיש שני חלקים אצלי, החלק הזה שכולם רואים ואז בטוחים שהם מכירים אותי, והחלק הקטן והפצוע שמפחד מכל אינטרקציה עם העולם החיצון.

אז הם חושבים שהם מכירים אותי. והם חושבים שאני בדיוק כמוהם. והם לא מבינים למה אני עושה דברים כמו שאני עושה אותם.

אבל בינינו, גם זה לא חדש. זה פשוט מורגש במיוחד עכשיו כשאני עובדת בקבוצה כל כך קטנה וסגורה.

ואני בכל זאת אומללה מכל מה שקורה סביבי.

 

כבר שבוע שאני שוקלת להגיד שאני חולה ופשוט לא לבוא לעבודה. אולי אני עוד אעשה את זה.

 

*האבסורד זה שלכאורה הכל מושלם. אני מדברת עם חברים, עובדת בעבודה שאני נהנית ממנה, לומדת מה שאני אוהבת. בקיצור, לא יכולתי לבקש יותר מזה. אבל זה רק בחוץ.

 

Hamlet: Denmark's a prison.

Rosencrantz: Then is the world one.

Hamlet: A goodly one, in which there are many confines, wards and dungeons, Denmark being one o'th'worst.

Rosencrantz: We think not so, my lord.

Hamlet: Why, then, 'tis none to you; for there is nothing either good or bad bug thinking makes it so: to me it is a prison.

Rosencrantz: Why then, your ambition makes it one: 'tis too narrow for your mind.

Hamlet: O God, I could be bounded in a nutshell and count myself a king of infinte space, were it not that I have bad dreams.

-Hamlet (II, II)

נכתב על ידי The Oncoming Storm , 15/12/2016 13:03   בקטגוריות Heartbreak / כאב, פילוסופיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,355
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Oncoming Storm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Oncoming Storm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)