לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החלום שלי הוא סיוט


יש האומרים שדווקא מה שאנחנו הכי רוצים זה מה שהכי מסוכן לנו... סיפור בהמשכים

Avatarכינוי:  miss popularity

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

המשך אחרי די הרבה זמן =\


אז אני סוף כול סוף מעלה המשך מצטערת על כך שלקח לי המון זמן ובכלל לא הגבתי לכם {אני אגיב מיד עכשיו דרך אגב ^^}

הייתי די חולה כמו שכמה כבר יודעים =]

אז בתור פיצוי העליתי המשך ששווה לשני המשכים!

{מקווה שתסלחו לי על ההעלמות!}

וקריאה מהנה!

 

ודרך אגב הבטחתי מתנה למנוי ה - 10.

 

וכרגע שמתי לב שיש כבר 12!

אז בעל האימייל הזה שיכתוב לי בתגובות מה היא/הוא מעדיפ/ה.

הפרס יכול להיות או ספויילרים להמשך העלילה או עיצוב לבלוג ^^. נא להודיע לי בתגובה!

 

תקציר העלילה-מיועד למצתרפים חדשים לסיפור- מומלץ לקרוא פוסטים קודמים.

אלכס מספרת כיצד הפכה מילדה שמנה בעלת פנים יפות ומעט חברים במושב לאחת שהצליחה לרדת לא פחות מ35 קילו, היא נחושה לנצל את המעבר לביתו הענקי של אביה במרכז על מנת להיות מה שתמיד חלמה -ילדה מקובלת ונערצת. כדי להשיג את המטרה תעשה הכל כדי שיאהבו אותה. היא מתחברת להדר - הילדה הכי מקובלת בשכבה, ודואגת לקחת לה את התואר בכך שהיא מצליחה להשפיל את החתיך של השכבה, נמרוד. במצב של הפרעות אכילה התאשפזה כשבוע במוסד וקיבלה טיפול נפשי ממנו היא יוצאת עם תובנות חדשות, ומנסה להתחבר ליוני ודורין החנונים של הכיתה, אך האם תוכל כעת להחזיר את הגלגל לאחור ולהיות מי שהייתה? העניינים מסתבכים כאשר היא מתאהבת באור המבוגר ממנה ב-5 שנים וממונה יחד איתו על התיפול באליסה- תינוקת מתוקה ביותר שאמה הייתה חייבת לנסוע לברזיל בנסיבות מבלבלות, היא חזרה מוקדם מהצפוי מה שעלול לסיים את הקשר בין אלכס לאור. ובנוסף לכל הצרות יוני (החנון של הכיתה) והיא מארגנים פרויקט עזרה לזולת ונראה שיוני בעצמו מתחיל להתאהב בה, רק שהוא מבין הכל הפוך ובתוח שלאכס יש רומן עם אחיו אור ולא זו בלבד אלה שיש להם אפילו תינוקת.

 

-מהפוסט הקודם-

 

כל כך הדחקתי את הפגישה עם יוני בבוקר שרק לקראת העזיבה שלי סיפרתי לאור את הגילוי. הוא גם היה מופתע והודה בפני שהוא בעצם מתגעגע אליו, והוא גם צחק, ואמר לי משהו ששימח אותי כמו שמעולם לא שימחו אותי מילים.

 

הוא היה שמח אילו הסיפור שיוני החשיב למציאותי אכן היה כזה.

 

חזרתי הביתה, אמא הייתה שם. היא בכתה.

 

פרק שביעי- המשך!(הפרקים באורך מלא ולכן מתפרסמים חלקים מפרקים ולא הפרק המלא).

 

 

נבהלתי, כמו כול האנשים שמודעים לכך שהם מסתירים יותר מידי, וחוששים מכול גילוי של כעס או סבל לא צפוי מצד קרוביהם משום שזה, עלול לרמוז על כך שהם יודעים משהו, אם אימי טרחה ובאה עד הנה יכול להיות שנודע לה על כך ש...בעצם לא נשארתי לאכול עם אבא את ארוחת החג, והיא יודעת שלא כמו שסיפרתי לאבא גם לא נשארתי אצלה. כול המחשבות האלה טסו לי במוח, אבל שמרתי על הבעה יציבה, חיבקתי אותה, ופניתי אליה בתמימות הרבה ביותר שהצלחתי לגייס עם הצירוף הקטלני.

 

"מה קרה?"

 

החבר שלה, אורן, נפרד ממנה, כמה שזה היה צפוי שזה יקרה... יום אחד, זה קרה מהר מידי, לא הרגשתי הקלה. נכון, אז היא לא מודעת לאופן התנהלות החיים שלי עכשיו, לא הסתבכתי בכלום (לשם שינוי).

ובכל זאת אורן נתן לי ביטחון כלשהו בקשר לעזיבת המושב. הרי הוא היה דואג לה במקומי. היא יכלה להיות מאושרת בלעדי. זאת הייתה מכה אל מתחת לחגורה, אם אמא שלי תישאר לבד  היא מסוגלת לעשות יוגה כול היום כדי להרגיע את עצמה, ובכלל גם בימים רגילים אסור שתמצא עצמה לבד יותר מידי, מכול הרוחניות הזו שבתוכה, לא יכול לצאת משהו טוב.

 

הסיטואציה התחילה להביך אותי. מראה אימי הבוכה מולי בגלל גבר העלה בי תהיה מסוימת: בדרך כלל זה קורה ההיפך – אני זו שהייתי אמורה לבכות עכשיו. רק שידעתי שגם אם היא הייתה יודעת על אור לא הייתי מסוגלת לבכות בגללו לידה, השאלות שלה היו יכולות להוביל אותי הישר לבית המשוגעים.

 

אני חושבת שהכול הסתדר פחות או יותר כשהצעתי לבלות איתה את המשך החג במושב ולעזור לי לארוז לקראת הנסיעה הביתה, היא שמחה שלא תצטרך לבלות לבד את הימים הבאים והעירה לי על כך שהשתמשתי במושג "לנסוע הביתה", כששאלתי אותה האם אין זה ביתי כבר, בחרדה אמיתית, היא רק אמרה שזה פשוט נשמע לה כאילו כאן זה לא הבית שלי, ואולי היה משהו בזה, אבל לא חשבתי שהרבה.

 

אמא התרשמה מהחדר החדש שלי ואז בכתה עוד יותר בטענה ש"רק מהסתכלות על החדר שלך אני רואה כמה השתנית אלכס, תראי את כול האיפור הזה!" אמא תמיד התלוננה שאני לא מספיק מטפחת את עצמי, ובאמת במושב אין סיבה שאעשה זאת. לקחתי את בגדי הפשוטים ביותר, היא קיפלה לי אותם יפה לתוך תיק גב, תוך כדי התפעלות גלויה – גם מהם. בכול זאת בסטנדרטים הרגילים שלנו אילו לא היו בגדים כול כך פשוטים.

 

אבא לא ענה לי. השארתי לו הודעה אצל המזכירה שלו, בדבר המעבר אל אמא בחופשה הנוכחית. המזכירה נראתה מסוקרנת מהמילים שהכתבתי לה, הצטערתי על כך שאני צריכה להמשיך לפרט, בגלל שידעתי שאם לא אבהיר את עצמי כראוי, אבא שלי ילחץ, מחיר יקר יותר מלספק את הסקרנות של האישה החטטנית מעברו השני של הקו.

 

 

אחר כך חייגתי לאור, הוא ענה כמעט מיד ושמח בשבילי. הוא טען ש-כמה ימים עם אמא שלי במקום רגוע יעשו לי טוב אחרי האירועים האחרונים. חשבתי שזה מתוק מאוד מצידו לשמוח באמת ובתמים ולחשוב על הטוב ביותר בשבילי, למרות שהיה חלק עצום ממני שהצטער על הימים הבאים בלעדיו. אם הוא היה הולך שבוע למקום רגוע כנראה גם אני הייתי שמחה, ובעצם כנראה גם הוא כמוני מצטער שלא יראה אותי.

 

חייכתי כשהבנתי שהרגשות אצלנו בעצם פועלים הפוך, זאת אומרת אנחנו מרגישים את אותו הדבר אחד לגבי השני, ואם יהיה לי רע אי פעם, גם לו יהיה רע. מה שהוריד לי את החיוך.

יש גם צדדים מאוד שלילים בפעילות ההופכית הזאת!

 

הימים הבאים במושב היו מהנים מאוד, מצד אחד – שחינו בבריכה, בישלתי, פגשתי את חברות הילדות שלי שהביעו עניין עצום בחיים בעיר, רכבתי על סוסים, ונזכרתי איך זה להיות שוב הילדה הקטנה של אמא.

 

אבל מצד שני חשתי אי שקט, בלי אור. תהיתי איך נינה ואליסה מסתדרות עכשיו והתגעגעתי עד אין קץ.

 

אילו היו הימים הכי מאושרים והכי בלתי נסבלים שלי בשנה האחרונה, ואני חושבת שהייתי כול כך מאושרת גם בגלל שידעתי שאי שם בתל-אביב עדיין אור מחכה לי.

 

אבל כשחזרתי מהחופשה שלי, מצאתי שכנראה היה עדיף אילו הייתי נשארת, זמן העזיבה שלי כאילו גרם לבעיות שהדחקתי ולצרות שהשארתי מאחורי להתבשל על אש קטנה, וכידוע כול מה שמתבשל שעות על אש קטנה מתבשל טוב.

ואני חזרתי אל כאוס.

 

 

השיעור הראשון בבית הספר לא היה שיעור אלה הרצאה,  מה ששימח אותי משום שלא היה לי חשק לשיעור אנגלית. אז הקדמתי, לשם שינוי.

 

הרגשתי מעולה, אחרי שכול המתח שהצטבר בתוכי שוחרר בחופשה הייתי מוכנה "להתחיל מחדש" הדר עברה מולי, ולרגע הרגשתי שהכול חוזר לקדמותו בירכתו אותה לשלום. בהחלט לא ציפיתי לתגובה הקרה שלה, האמנתי שהיא בטוחה שאנחנו חברות (אם כי לא באמת חיבבתי אותה) אבל היא במקום להגיב בצביעות האופיינית לה עטתה על פנייה פרצוף אווילי. וזה היה הסממן הכי בולט לכך שקיים פרט הנעלם מעיני, התרגזתי מעט בתוכי, לא עלייה כמו על העובדה שכשאני לרגע חושבת שיהיה רגוע הסיבוך מגיע מכיוון אחר,

ביני לבין עצמי ידעתי שזה יהיה כך.

 

כולם הצטופפו מסביב יוני ודורין ובמסדרון הצביעו עלי אנשים.

 

אבל אני התבגרתי, או לפחות כך הרגשתי, זה לא הפריע לי, אני חושבת שקלטתי לבד שנרקמה לה בחופש איזו עלילה מפלצתית, רוב הסיכויים שגם לגמרי מנותקת מהמציאות, ושכולם מאמינים לה.

 

אנשים המשיכו להצביע עלי במסדרון.

 

הייתי לבד לגמרי באותו הבוקר. רק נמרוד ניגש אלי והביע את דעתו, "הם בטח המציאו הכול. זה לא הגיוני שיש לך תינוקת" הוא אמר את זה באדישות.

 

הבנתי מהשיחה הקצרה איתו המון, הרגשתי פתאום רע כמו שהייתי אמורה להרגיש, ומהסיבות הנכונות. כמו שאומרים – טעמתי מהתרופה של עצמי והפנמתי עד כמה היא נוראית.

 

העלילו עלי עלילות כמו שאני העללתי על נמרוד, הוא הגיב בכך שזה בסדר, זאת הייתה פעם גם הדרך שלו, ועכשיו היא של יוני... "תניחי לו זה רגע התהילה שלו, זה יחלוף כשיבינו שהוא בדה את כול העניין" נמרוד השתנה, הוא אמר שהוא למד ממני המון, אמר שיש אנשים ש"השטן עולה להם לראש" והם כלום. הוא צדק.

 

גם אם הייתי נשארת במושב עד סוף התיכון השינוי התדמיתי שעברתי עכשיו לבטח היה מתרחש בצבא, אילו שינויים שמשנים את מי שאתה. שמחתי שנמרוד הבין את זה. שמחתי שיש מי שמודע לכול העובדות ומוכן לספר לי מה בדיוק קורה.

 

ההרצאה החלה וכול השכבה התרכזה באולם. התיישבתי בשורה הראשונה שהייתה ריקה באופן אוטומאטי, מעין אמונה תפילה של התלמידים פה בתל-אביב שמאמינים  שהיא מקוללת. כמה טיפשי הפחד הזה שלהם, והרצון להראות טוב בעיני החברה. התחלחלתי מהמראה שהוצבה כרגע מולי, האם גם אני הייתי כזו באמת ובתמים בשבועות האחרונים?

זו מי שרציתי להיות?

 

נמרוד התיישב לידי, חשתי אהדה כלפיו, הוא באמת סלח לי על מה שהיה, או שעדיין היו לו רגשות כלפי, ואז כול ההתנהגות שלו מבונת, השארתי את המחשבות הפילוסופיות לאחר כך והתרכזתי במרצה, שסיפר על הדברים הרגילים(סמים, אלכוהול, אלימות). אבל לבחור שעמד על הבמה היה סיפור ייחודי. והוא ריתק במהרה את כולם.

 

לקראת אמצע השיעור נכנסה היועצת וקראה לי. היא ציפתה שארגיש מאוימת או לפחות מסוקרנת ושאבוא איתה מיד. אבל סירבתי, עניתי שאני רוצה להישאר עד סוף ההרצאה. אני חושבת שהיא הייתה מופתעת מעצם התגובה שמיד ענתה- "כמובן" ונעלמה.

 

אבל התקרית גררה אחריה פרץ דיבורים, קלטתי את השם שלי נאמר בריגוש באותן שיחות מהירות לפני שגוועו.

 

ומאז לא הצלחתי להתרכז בדברי המרצה. לא חשבתי על כלום, אבל זה היה אחד מאותם הרגעים של ערפול חושים, המוח שלי נחסם. אפילו את הצלצול בקושי שמעתי.

 

"התעוררתי" חזרה כשהיועצת קראה לי, הפעם הלכתי אחריה מבלי לדעת מה מצפה לי, היא הובילה אותי היישר לחדר המנהל פתחה את דלת העץ הממורקת חושפת שולחן ישיבות גדול שבראשו ישב המנהל בעצמו. היא תפסה את הכיסא השלישי מהשורה השמאלית. וציפתה {אם לשפוט על-פי מחוות היד שלה לעברי} שאשב בצד הקרוב לראש השולחן. כולם חיכו שאתיישב. וכשאני אומרת כולם אני מתכוונת למנהל, ליועצת.

ולהורים שלי שפתאום נראו מבוגרים בעשר שנים ממה שבאמת היו.

עד לפעם הבאה...

 

{נמ זה ככה קוראים לי כולם >< למרות שרוב הפעמים זה פשוט לונ ^^ וקרדיט לפריסטייל על החתימה ^^}

 

ועוד משהו

 

תגיבו זה חשוב לי מאוד 333>

נכתב על ידי miss popularity , 21/11/2009 16:02  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~כותבת צעירה~ ב-21/5/2011 22:57
 



תחילת פרק 7 3>


הפעם לא ארבה במילים ^^ אני רק מבקשת סליחה {שוב} על האיחור בפוסט ^^

ואשמח אם תגיבו זה ממש עוזר =]

 

קריאה מהנה!

 

תקציר העלילה-מיועד למצתרפים חדשים לסיפור- מומלץ לקרוא פוסטים קודמים.

אלכס מספרת כיצד הפכה מילדה שמנה בעלת פנים יפות ומעט חברים במושב לאחת שהצליחה לרדת לא פחות מ35 קילו, היא נחושה לנצל את המעבר לביתו הענקי של אביה במרכז על מנת להיות מה שתמיד חלמה -ילדה מקובלת ונערצת. כדי להשיג את המטרה תעשה הכל כדי שיאהבו אותה. היא מתחברת להדר - הילדה הכי מקובלת בשכבה, ודואגת לקחת לה את התואר בכך שהיא מצליחה להשפיל את החתיך של השכבה, נמרוד. במצב של הפרעות אכילה התאשפזה כשבוע במוסד וקיבלה טיפול נפשי ממנו היא יוצאת עם תובנות חדשות, ומנסה להתחבר ליוני ודורין החנונים של הכיתה, אך האם תוכל כעת להחזיר את הגלגל לאחור ולהיות מי שהייתה? העניינים מסתבכים כאשר היא מתאהבת באור המבוגר ממנה ב-5 שנים וממונה יחד איתו על התיפול באליסה- תינוקת מתוקה ביותר שאמה הייתה חייבת לנסוע לברזיל בנסיבות מבלבלות, היא חזרה מוקדם מהצפוי מה שעלול לסיים את הקשר בין אלכס לאור. ובנוסף לכל הצרות יוני (החנון של הכיתה) והיא מארגנים פרויקט עזרה לזולת ונראה שיוני בעצמו מתחיל להתאהב בה, רק שהוא מבין הכל הפוך ובתוח שלאכס יש רומן עם אחיו אור ולא זו בלבד אלה שיש להם אפילו תינוקת.

-מהפוסט הקודם-

את מבינה אלכס, אני לא רוצה שהורי או מכרי ידעו על כך, רועי ידע רק על הדיכאון, שיתפתי אותו בכך, היינו בטוחים שזה בגלל המוות של גלי.

אין לי שום רצון שאנשים ירחמו עלי, נשבעתי לעצמי אז, שגלי היא האחרונה, אני לא אגרום שוב סבל דומה לבחורה, השתניתי אני כבר לא אותו אדם חכם ומצליח, כרגע אני לא יכול להיות עם אף אחד יותר, אני לא רוצה לסכן או להכביד על אנשים שאני אוהב.

 

את מבינה למה?

 

 

פרק שביעי(הפרקים באורך מלא ולכן מתפרסמים חלקים מפרקים ולא הפרק המלא).

 

אלכס.

 

שעתיים ישבנו שם, וחצי מהזמן הזה רק חיבקתי אותו חזק, הרגשתי צורך להגן עליו, כשבבת אחת הוא נראה היה לי שביר כל כך. הסתכלתי עליו רגע ארוך אחד ואז קמתי, אמרתי לו שאני מבינה, למרות שלא הצלחתי להפנים, והוא שמח, אמר שזה לא קל לו. אבל אני לא מתכוונת להפסיק לראות אותו ההיפך הוא הנכון, חייבת להיות איזושהי דרך לעזור לו.

 

הוא חייך, באמת חייך, זאת אולי הפעם הראשונה שזה בא לו מבפנים, הבנתי את זה עכשיו כי שמתי לב לשוני במבט הצוחק שלו מפעמים אחרות. הוא עצר לרגע ושאל אותי אם אני באמת רוצה להמשיך לראות אותו אחרי זה. אמרתי לו שכמובן, פשוט כי אני מאוהבת בו. הייתי ישירה מידי והוא הופתע אבל דאג להפתיע אותי כשאמר שגם הוא, למרות שהמשך המשפט שלו הבהיר לי שהוא לא בטוח עדיין עד כמה הוא מוכן לקשר.

 

שאלתי אותו אם הוא הולך לפסיכולוג. הוא ענה לי בחיוב, פעם בשבועיים הוא הולך לפסיכולוג.

שאלתי אם הוא יוכל אי פעם לצאת מזה, וגם לכך הוא ענה בחיוב. "יש אנשים שיצאו מזה" היו מילותיו המדויקות. קיוויתי כל כך שאוכל לעזור לו למצוא את הדרך החוצה, למרות שעמוק בפנים קצת פקפקתי ביכולתי לעשות כן.

 

אני ואור לא חברים, אנחנו אוהבים אחד את השני, אבל זה לא מתאים, לא זה יכאיב, ולי זה לא דחוף. כל עוד אני יודעת שהוא יתן לי לעזור לו שנמשיך להיפגש, ושהוא, בעצם, אוהב אותי.

 

הוא הסכים לכל התנאים שלי וליווה אותי עד הבית, אבא שלי היה בסלון בדיוק כשנכנסתי ולכן שם לב אלי, הוא איחל לי חג שמח ואני לו, ניסיתי לדבר בתון יציב. אבא שאל איך היה לי בחג, ואני שלא רציתי להמציא שקרים רק אמרתי לו שנחמד ושאני עייפה כל כך ומחר אדבר איתו.

 

הוא הגיב בהבנה, התקלחתי, זמן רב מהרגיל מרוב מחשבות שחכתי להסתבן ונתתי למים לשתוף אותי עוד ועוד, האדים כיסו את הזכוכיות והמראה וכשיצאתי שמתי לב לאוויר הסמיך, אבל גם המים החמים לא עזרו לי להירגע. הלב שלי איים לקרוס תחת העומס, הכל היה כל כך מעורפל. לא הייתי עייפה כלל שכבתי במיטה שעות. ידעתי שהשתניתי. בגלל המון דברים, אליסה,למשל , התינוקת שהייתה שלי במלוא מובן המילה לשבוע.

היא לימדה אותי המון על אהבה ואחריות, היא תחסר לי. ואור, הוא שינה אותי לגמרי, ובכלל ללא תלות ברגשות שלי כלפיו, היה לי קשה לשים את האצבע על השינוי.

 

בבוקר קמתי ליום חופש ובעצם רציתי ללכת לבית הספר להעסיק את עצמי בתבניות החיים המוכרות כשלא ידעתי מה לעשות עם עצמי, להתקשר לאור? או לנינה, לנגן או לדבר עם אבא, ולודמילה עוזרת הבית בדיוק לקחה יום חופש. אבל אז צלצל הטלפון ושלי, זה היה יוני, הוא אמר ל י שהוא רוצה לדבר איתי דחוף אז אפשרתי לו להגיע אלי, מתחילה להבין שפעם צירוף המילים צריך-לדבר-איתך-דחוף היו מזרימות לתוכי כמות לא מבוטלת מהתערובת המוכרת של התרגשות וסקרנות.

 

הוא היה אצלי תוך פחות מחצי שעה,

"איך עבר עלייך ערב החג?" שאלתי בכוונה להיות מנומסת.

"טוב, ולך?" התון שלו היה עצבני.

"בסדר, קרה משהו?" שאלתי. המבט שלו היה נסער.

 

"האמת כן, אני יודע את האמת עלייך אלכס" הוא דיבר בשקט. ציפיתי לפעימות הלב שיופיעו ובמקום זה רק הקלה, אם יוני יודע את האמת לפחות ממישהו אחד לא אצטרך להסתיר.

"מה אתה יודע?" שאלתי מנסה לא לנדב יותר מידי מידע, מה שהתברר כטעות.

"על אור והתינוקת והכול"  זה נשמע היה מבטיח.

"ומה בדיוק אתה יודע עליהם?" המשכתי לחקור.

"לך ולו יש בת, ראיתי תמונה שלך שמנה יחסית, אני מאמין שבהריון או משהו, הייתי בבית שלו, אור הוא חצי אח שלי, מצד אמא, סיפרתי לך עליו, זה שאמא שלי מעדיפה, יש לה מפתח לדירה שלו היא נכנסה לבדוק למה הוא לא יצר קשר, כמובן שמהסתכלות על הבית הבנו את הסיבה"

 

הייתי מבולבלת מהמידע החדש, יוני אח של אור. הוא לא יכול  היה להפתיע יותר.

רציתי להגיב ואילו הוא לא איפשר.

 

"אלכס אני לא יודע מה הסיפור שלך, אבל את משחקת עם אנשים, משקרת להם, אני לא יודע איך יכולתי למצוא בך משהו, את בן אדם רע" הוא הרים את קולו לפני סוף המשפט.

 

"יוני, זה בכלל נשמע לך הגיוני? אספר לך את האמת אם רק תיתן לי" ניסיתי בכל זאת לדבר בהיגיון.

"ומה תגידי לי, שפעם היית שמנה ושבינך לבין אור לא קורה כלום, כמו שאמרת לי מקודם שאת רק עושה בייביסיטר זה מה שתגידי לי עכשיו?"

מדהים שהוא עלה בדיוק על מה שרציתי לומר.

"כן יוני זה בדיוק" עניתי לו באדישות.

"ואני עשוי מאצבע, צעצועים באמצע הסלון, בקבוקים, חיתולים..."

"שמרנו עלייה שבוע שלם" רציתי שהוא יבין.

"מי יתן לך ולאור לשמור על תינוקת בבית שלו לשבוע, זה נשמע לך הגיוני?" הבנתי שהוא ציני.

"לא, האמת שזה לא הכי הגיוני, ואם לך זה הגיוני שיש לי בת מאור אז אני לא יודעת מה להגיד לך, אתה מסרב להקשיב לי, לך מפה, אני לא אשתתף באירועים שלך, ואל תצפה ממני לשיר בבת מצווה הקרובה" אני יודעת שהמילים האחרונות לא נאמרו מתוך מחשבה, הכעס כבר השתלט עלי וגם עליו.

"בסדר, אם זה מה שאת רוצה, לא תהיה לך מחויבות אישית" הוא יצא וטרק את הדלת בהפגנתיות.

 

חשתי רעד פתאומי, התיישבתי על הכורסא הקרובה ובהיתי בחלל, כך עבר הבוקר, בצהריים שכנעתי את עצמי לחפש עוד על מאניה דיפרסיה. באינטרנט, אור צלצל, הלכתי אליו, ודיברנו הפעם התמקדנו בו, שינוי מרענן אחרי כל השיחות שלנו עלי, הוא אמר שזו הקלה בשבילו...לדבר.

 

כל כך הדחקתי את הפגישה עם יוני בבוקר שרק לקראת העזיבה שלי סיפרתי לאור את הגילוי. הוא גם היה מופתע והודה בפני שהוא בעצם מתגעגע אליו, והוא גם צחק, ואמר לי משהו ששימח אותי כמו שמעולם לא שימחו אותי מילים.

 

הוא היה שמח אילו הסיפור שיוני החשיב למציאותי אכן היה כזה.

 

חזרתי הביתה, אמא הייתה שם. היא בכתה.

עד לפעם הבאה

{קרדיט ל freestyle על החתימה}

נכתב על ידי miss popularity , 5/11/2009 10:34  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AdVa :] ב-6/1/2010 19:47
 





5,024
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss popularity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss popularity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)