לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלוש נשימות ופוסט אחד


זה בדיוק מה שקורה בכל פעם כשהלב דורש את המקלדת...

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

מוסריות


המוסר הוא סוג של מודעות אנושית כלפי הדברים שראוי נכון לעשותם ומהם הדברים הרעים שיש להימנע מהם. שמטרתו לתת כללים מנחים להתנהגות האדם בכל תחומי החיים החברתיים, אשר לא בהכרח עולים עם רצונותיו האינסטיקטיביים. 

הייתי רוצה לפגוש מישהו מוסרי כמוני..
או להיות מסוגלת להפסיק להיות מוסרית כ"כ ולהצליח לחיות עם עצמי בשלום.
אני די מרגישה רע כרגע מכל מיני סיבות
נכתב על ידי , 30/1/2013 00:02  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של God is a Woman ב-5/8/2013 01:48
 



חלמתי חלום


ישנתי איזה 10 שעות שזה מדהים (:

וחלמתי..

 

חלמתי שאני יושבת על הריצפה נשענת על קיר. לצד ימין ישב איזה בחור שדיברתי איתו, ומצד שמאל ישבה בחורה קצת רחוק ממני.

ואז לצד ימין שלי התיישב מהר גבר שחום עם שיער שחור חלק עד הכתפיים. היו לו זיפים, שפתיים עבות מצויירות.. הוא היה מיוזע ומתנשף כאילו הוא מיהר לכאן. הוא הסתכל לי בעיניים והיו לו עיניים ירוקות עמוקות. היה לו מבט קשוח כזה. אולי קצת כועס.. אבל מושך!

התחלתי לחשוב לעצמי בראש שאני חייבת לעשות משהו, ככה עובר זמן- הוא יושב לצידי בישיבה מזרחית ואני חושבת לעצמי "קדימה ההזדמנות לא תחכה לך!" .. ואז בפתאומיות קמתי והתיישבתי עליו, נישקתי אותו! התנשקנו בכזה להט דיי הרבה. ואז הוא אמר לי "צרייך לשמור גם קצת לאחר כך" .. המבט שלו כבר היה אחר.. לא רך. אבל אחר..

ומכאן אני כבר לא זוכרת מה קרה..

לאורך היום ניסיתי לגלות עם עצמי מאיפה אני מכירה את הבחור הזה ? הוא מוכר לי. אני מכירה אותו.

עליתי על זה! זה בחור שהפסיק לעבוד ממש לא מזמן במקום שאני עובדת בו.

אני לא חושבת שיש סיבה לזה שזה דווקא הוא, מעולם לא חשבתי עליו בצורה כזו ועדיין לא!

חחחחח כל העניין ממש מבדר אותי (:.

 

 

 אני מרגישה פחות אנונימית אתכם. זאת אומרת- זה שונה לכתוב כשאני יודעת שאנשים שקוראים לא מכירים אותי  מאשר לכתוב כששהקוראים כבר מכירים אותי תקופה. גם העניין שפתאום יש אנשים שמנויים לבלוג ועוקבים אחרי כל פוסט שאני כותבת. זה הפך להיות דיי מוזר בשבילי.

אני כותבת פה את מי שאני במציאות ובכל זאת עם עוד תוספות שמנות שלא באות ביום יום.. למשל על החלום הזה הייתי מספרת רק לחברה אחת קרובה שלי. או למשל השטויות שאני כותבת מידי פעם- כמו הפוסט על המטרייה.. או על אהבתי לאקונומיקה..

ניראה לי שהשטויות האלה הופכות אותי לקצת מוזרה ואלה דברים שלא הרבה אנשים בחיים שלי זוכים להכיר בי.

מעבר לזה- אף אחד מהחברים והמשפחה לא יודע שאני כותבת.. אני דיי גרועה בברכות ומכתבים ותמיד אומרת שאני גרועה בלבטא את עצמי בכתב. האמת היא שזה היה נכון עד שהתחלתי להתמיד פה.. פתאום הכתיבה כאן היא הדרך היחידה שלי להביע את עצמי. ואני מרגישה שמי שקורא את מה שאני כותבת עושה זאת כי הוא רוצה, כי הוא מתעניין. אני מקבלת תשומת לב על הדברים שלי דרך התגובות, הכניסות, הקוראים הקבועים וגם הבלוגרים שאני מתכתבת איתם.

זה לא כמו בחיים. אני יכולה לבוא ולספר לאנשים דברים אבל מי מבטיח שזה מעניין? זה לא . כל אחד מתעסק בעצמו, לאף אחד אין פנאי לאחרים.. ככה זה מרגיש לפחות.

וכל הטוב הזה שיש לי פה ולפעמים פתאום קצת מביך אותי לכתוב פה בידיעה שאנשים שכבר מתחילים להכיר את מי שאני.

פתאום אני חושבת פעמיים לפני שאני שומרת פוסט, ואני לא יודעת למה. זה מוזר. אני לא שלמה עם עצמי? יש דברים שאני מתביישת בהם?

אולי יש דברים שהייתי רוצה רק לכתוב אותם ולא לקבל שום תגובה, משוב.. רק כדי למנוע מעצמי איזה פרצוף עקום של מישהו. על מי אני שמה? למה זה מעניין אותי? אני צריכה לחשוב ולספק לעצמי תשובות.

אני אוהבת לכתוב פה... וזהו רציתי להיות כנה.

 

נכתב על ידי , 12/1/2013 01:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Elian ב-25/1/2013 12:34
 



דיבוב מסוג אחר..


אני גדולה ועגולה

כך יצרתם אותי

כך אני יעילה

מדוע לא משולשת

או מרובעת

 

רציתם שאהיה חזקה

אך לא

איני מרגישה כך

אני חלשה ורופפת

לעיתים איני גדולה מספיק

חסרת ביטחון

יכולה לעוף ממשב רוח קל

או להפצע כאילו ממטר של אבנים קטנות

 

יצרתם אותי כדי לשרת את חוסר הביטחון שלכם

אך אני עצמי חשופה

השבוע, יום יום נלחמת באיתני הטבע

וכשלא יכולתי יותר להכיל זאת הרגשתי שאני נשברת, נקרעת לגזרים

השלכתם אותי

ומאז אני שוכבת פה מדממת

עדיין עגולה, לא כל כך יעילה...

עד מתי?

 

 

מה חושבות המטריות בחורף...

או לפחות מה היו חושבות אילו היו חושבות...

אני חולה על השטויות שלי (:

 

סוף סוף בבית!

לילה טוב.

נכתב על ידי , 11/1/2013 02:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Elian ב-12/1/2013 01:01
 



לדף הבא
דפים:  

8,007
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , חינוך
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElian אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elian ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)