לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream H&D


בלוג עזרים ועיצובים (:

Avatarכינוי:  צוות Dream (:

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט 9- חיפוש שותפה+הזמנה+סטיילים+כמה רקעים יפים לבלוג(:


היי לכולם (:

 

 

טוב קודם כל הנה ההזמנה של PRETEND.

אני [ נטע ] הכנתי, מקווה שאהבת. (:

לא לשכוח לשים קרדיט וקישור בפוסט הכי עדכני וברשימות!

 

 

 

 

 

יש לנו עיצוב חדש !!

דנה הכינה, ממש ממש אהבנו (:

מה דעתכם?

 

 

כמה רקעים יפים לבלוג (:

ע"י נטע, מהתיקייה האישית שלי אין להעתיק!

 

 

 

 

 

 

סטיילים

ע"י דנה

 

(בחבילה הזאת יש יותר סטיילים ממה שרואים פה)

 

 

 

ההשלמות מהפוסט הקודם

ע"י דנה

 

חיפוש שותפה !

אוקיי, אני ודנה במצב נורא מעצבן ולחוץ.

אני [נטע] טסה לפולין השבוע ואחרי זה יהיה לי לחץ גדול ודנה גם בלחץ גדול בלימודים.

והפוסטים יהיו יותר מושקעים אם יותר עזרים.

לכן, אנחנו מחפשות שותפה.

מי שחושבת שהיא מתאימה לפרטים הבאים,שתמלא אותם:

שם :

גיל  [מ15 ומעלה] :

כמה דברים שעשית בגראפיקה : [חייב משהו גדול ואייקונים]

חובה הרבה זמן פנוי !!

אימייל ליצירת קשר :

 

 באמת שזה חשוב לנו !!!

נכתב על ידי צוות Dream (: , 31/10/2009 23:35  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות Dream (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות Dream (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)