לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

be optimistic


one day, the people you hate will turn to a potato


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


הווו שושה עזרה לי בפוסט הקודם3: *עזרה-כתבה את מה שאני חושבתXD* *מה אני חושבת עכשיו? צריך מוח בשביל זהOO"*
*גונבת מישפטים ממיומנהXD*
חחחח אני במצב רוח טוב רצח*-*
*לא שמנו לבXD*
שבוע וחצי לא עידכנתי OO" *יותר משבועיים אבל מי ספור* ועכשיו יש לכם שני עידכונים יאי!
אמאמ אז מה רקה לי השבוע?O:
יום ראשון היה לי סטודיו והיה ממששששששששש מצחיק! *למה?אני לא בנאדם שזוכר דברים כאלה (אני לא בנאדם שזוכר דברים בכלליXD*
ואהאה לגבי הפוסט הקודם :שושה גנבה לי את הפוך אז הייתי צריכה ללכת כל הדרך עד לחדר השני שלי כדי להביא לה עוד אחדXD *5 מטר זה הרבהXD*
הוו יום שני... יום שאנו דיכאוני? *לא הולך לך ויקהXD* *ציטוט של אבטיחים:כל יום אצלך זה יום שמחXD*
אממאמ יום שלישי שיעור גיטרה!!! אהה איזה נחמד היה יש לי מורה בסטייל היא קוראת מחשבותXD *דברים שקוראים רק לויקהXD*
אמולאתמולאתמול נישארתי עם מיומנה לחכות לקופיף הבננות שלה *חרשתי על הכינוי OO" נתנאל*  וגיליתי מה עושים בסיפריות של בית ספרO: מיצטלמים ליד קירות ירוקיםXDD
ווו הקמנו אחוות רוסים *שושה מכחישה את הרבע הרוסי שביXD ציטוט:את 3/4 אוקראינית ונולדת באוקראינה אז את אוקראיניתXD*
(עוד לא החלטנו מה אני XDDD) חח אבל עדיין הקמנו אחוות רוסים לירון3>דניאלה3>בני3> ועוד שני חברים שלוXDD
*יחי עמינוXD*
אה וכל הבנות ששאלו אותי במסן מאיפה התליונים? אני מכינה לבד הם גם ימכרו בקניון בנתניה בדוכן של איזה מוכר שאני מוכרת לו אותםXD
(וגם בחדרה *מכחישה שאני משם":X)
ואתמול חזרתי מנתניה והייתי בסטודיו אני וספיר היינו צריכות לשחק סצנה קורעתXDD *לא ניכתוב אותה לביטחונכם האישיXDDD* (תרוץ לזה שאין לי כוח ליכתוב X: XDD)
ואז ליוו אותי עד הבית יאי!! אני וספיר הלכנו כל הדרך ברגל!D: *הפעם זה לא 5 מטרXD (גם לא 6)*
והיום אסתר,אור,דניאלה ושרית עשו לי סיין 3:
ובדרך חזרה נסעתי עם אדם גבוהה מאחוות הרוסים שלנוXD *בני קורא וניזכר בזה שגם עם עקבים אני לא מגיעה לגובה שלוXDD*
*זה לא שאני נמוכה זה אתה גבוהה XDD* מיומנה מאושרת מזה שהרגשתי גמדהXD
אני ואחוות הרוסים שלנו ומיומנה *ההודית,הרומניה,ה..אופס שכחתי מה עודX:* היינו בקניון לפני שבוע והחליטו לגרש אותנו מכל חנותX: אבל היה נחמד כי פגשנו מלא אנשים *-*  
ושרית קנתה ממני יהלום אדום *-* אז החלטנו שהיא דוגמנית הבית שליXD ואסתר רצתה גם להיות דוגמנית בית אז צירפנו אותה יאי^^ 
אמאמ וזהו שכזה אוהבת את כל האנשים שכתבתי עליהם בפוסט יו אול נייס אנד פרנדלי אלייאנס3333>
ועכשיו תמונות D:









אני מסופמתXD

גם מיומנהXD

מיומנה רוצה את הכובע בחזרהO:

לקחו לי את הכובע ):

אני ולאורה







יפה לו ורודXD


















נכתב על ידי , 5/11/2009 20:27  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה גשום ומלא אלכוהול *O*


אם את לא תעשי אתזה אני יעשה אתזה , *חש3* , ^^ ~שושה המרושעת משתלטת על הפוסט O: ~

אאזזאזאז ככה ^-^ ; יום שישי שושה באה לישון אצליP:

בערך בסביבות 7 ומשהו היא היתה אצלי D: , והתחלנו להתארגן ליומולדת של איריתה הפיתה המסוקסת 3: , התלבשנו עשינו מחליק אירגנו תיק  - עם איפור ,  ספריי לשיער, מחליק, מיטריה ובקיצור מיקי בוגנים בתיק אחדXD ,

ואז יצאנו ^^ בהתחלה ניפגשנו עם ספייריק , אביגיל , גינת , ועוד מישהו שאני לא יודעת את השם שלו כי הוא לא ממש דיבר:O , .. והלכנו .. והלכנו .. והלכנו .. והלכנו .. ושושה החזרזירה הקטנה הזאת לא הפסיקה לחפור על כמה שאין לה כוח X:  והמשכנו ללכתD: ,

ואאאז הגענו *-* וראינו את אסתר ומיכי היפות ^.^"  ואת בני ^^ " ואת אירית ילדת היומולדת המדהימה P: 

מממ .. והיה מלאמלא שתיה ונרגילות והנרגילות עשו לשושה כאב ראש אז החלטנו לשבת בחוץ, וישבנו עם מיכ ואסתר בחווץ קצת .. ואז החלטנו שכבר נלך >:

ניפרדנו מכולם והתחלנו ללכת לכיוון הבית שלי O: ובדרך הפחדתי את שושה *וויקה ,  אל תכחישי בייגלה שכמוך O:* .

חזרנו, והתקלחתי (שכחתי לציין שנהרס לנו כל המחליק בגלל הגשם שהיה >.> ) ושושה עשתה מחליק והחלפנו בגדים D:   , והינה כמה תמונות שלי מלפני שיצאנו ^^


עם פרח ^^



הוו עצובי *O*

 



פרח ^^



ועוד אחדD:


 

 

אחרכך עשינו ארוחת לילה טעימה ביותר^^ ואכן לא הרסנו את כל הבית ולא שרפנו אותו *יחי הכוחות הנשיים* <: , ואז ניכנסנו מתחת לפוך והתכרבלנו והיה כלכך נעים וכיף מתחת לפוך *~*

ודיברנו מלאמלא והלכנו לישון D: ! * החלק הכי אהוב עלי D: ! , סתםסתםסתם333>*

וחמשושה השמנה הזאת ישנה לא טוב אז היא קמה מוקדם והתחליה לשחק לי בפלא ועם כוחותי המופלאים הרגשתי שפלפוני בסכנה והתעוררתי *O* ,

ויצא שהתעוררתי ב7 וחצי בבוקר ביום שבת -.-"

נמנמנמ ואז הלכנו לטייל של דייזי הפיגי הקטן והחתיך*חתיכהXD , אבל יותר סקסי חתיך* וחזרנו אלי הביתה והכנו אוכל ^^ איזה מוכשרות אנחנו באמא *~סנוברצח~* ואז הינו קצת על המחשב והלכנו לחדר השני שלי (כן ישלי שני חדרים < ) וחזרנו לשכב במיטה ולדבר ונירדמנו O.O" ואז התעוררנו בגלל השעון מעורר של חמשושה יותר נכון אני התעוררתי והיא אמרה : "אני כבר קמה ... נמנמנמ" הסתובבה וחזרה לישון OO"

אחרכך הצקנו למיכי בטלא D:

ואז יצאנו שוב לטייל עם דייזי והצטלמנו , ^^

 


זווו ציפור ? זה מטווס ? זה במבי ?O:

לאאאא זאת ויקה גירלD: בוהה במשהו לא ידועXD אבל תמונה מדהימה <:

 



גם אוקראינים מחייכיםD:

*ויקה במקרה שלך זה 24 שעות כל יוםD: *



גם לויקה שלנו יש את הרגעים שלה XD , מותר לך לחוש ציפור *.*



peace ^^



אבוויO: ויקה תיזהרי לא ליפול O;;;



P:




הוו ויקה , את ופנייך היפות ועיניך המדהימות שבאלי להוציא לך אותן ^^ *-*

 


 



שושה ^^



חמשושה מסתתרת מחבריה הקופיפים O:

ועוד שושה*O*


 

 

והמחשב לא נותן לי כמעט להעלות תמונות, יש פה בערך חצי או אפילו פחות /:

אז אני ינסה להעלות לפוסט יותר מאוחר ^^

 

ותמיד תזכרו O: גם אם גשם ניכנס לכם דרך החלון בלילה ומציק לכםO: , תמיד אפשר לקחת מגב ולהחזיר לו בדו קרב עם מקלות סינים ומגבים מעופפים *O*

 

נכתב על ידי , 5/11/2009 12:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




3,269

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvikaXsambusak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vikaXsambusak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)