לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love is all you need..



Avatarכינוי:  ~my love~

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. כמה פעמים ביום/שבוע את צוחקת?
אמממ כול הזמןXDD
אני בנאדם שאוהב לצחוק(:

2. מה גורם לך לצחוק הכי הרבה?
החברים\חברות שליP:

3. אי פעם צחקת ולא יכלת להפסיק?
חחח כן!D:
צחקתי עד שיצא לי פיפיXDD

4. לכולם יש צחוק שונה, משונה ויפיפה. איך נשמע שלך?
אממממ כולם אומרים שיש לי צחוק חמוד..
אימא ואבא אומרים שזה צחוק מעצבןXDD

5. איך נשמע הצחוק הכי משוגע, מצחיק ומוזר שאי-פעם שמעת?
חחחחח משוגע,מצחיק ומוזר..(?)

6. אי פעם צחקת בלי סיבה?
כן,הרבה פעמיםD:

7. את אוהבת לצחוק?
מממאווודדד!!!!!!!DDD:

8. לכולם קורה שצוחקים לא במקום. איפה את צחקת הכי לא במקום?
שחברה שלי בכתה לי בטלפון שהשארתי אותה לבד בסנטר בת"א..לא יכולתי להפסיק לצחוקXDD

9. מה הסיטואציה שבגללה צחקת הכי הרבה?
לילות של סטלה מאלכוהול במרכז בצורןXDDD

נכתב על ידי ~my love~ , 1/6/2010 22:42  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,164

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~my love~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~my love~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)