לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Shaniiiiiik

בת: 28

MSN:  ™SuperShani





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

יום הזיכרון לשואה ולגבורה \:


תמיד ביום הזה אני עצובה .. גם בלי לחשוב על השישה מיליון .

גם שמתי לב שתמיד ביום השואה יש מזג האויר אפור ומבאס

יום השואה נורא משפיע עליי בכל מיני דרכים ..

גם אם הייתי מנסה להעמיד את עצמי במצבים שהיו שמה ..

אני ישר מנסה ישר לחשוב על משהו אחר . כי זה מפחיד.

לחשוב שפאקינג 6.000.000 מיליון יהודים נרצחו בשביל

שלנו תהיה מדינה שנוכל לחיות בה ברוגע .

ולחשוב שהילדות שלנו עוברת אחלה ואנחנו יוצאים נהנים אוכלים טוב

מבזבזים כסף .. והילדים בגילנו שמה לא חוו את זה בכלל ..  \:

לחשוב על זה שתינוקות בני שנה שרק נולדו ולא עשו לאף אחד כלום בעולם הזה

נרצחו בלי שום סיבה . זה פשוט שובר לי את הלב . 3\>

לזכור ולא לשכוח \:

פוסט עצובי.סופרשאנ הייתה כאן

 

עריכה 18.4
כתבתי על השואה.

ועכשיו על יום הזיכרון לחללי צה"ל \:

בעיקרון ,

העניין הזה נוגע לי יותר

מאשר השואה למשל ,

כי אני מכירה משפחות שכולות \:

ואני לא מאחלת לשונאים שלי

לאבד מישהו מהמשפחה >:

חוצמזה שאחי בצבא עכשיו

ואני פוחדת.מאד. >:

אחי הוא הכי קרוב אליי בעולם .

אני פשוט אוהבת אותו \:

ואם יקרה לו משהו אני אתאבד .

בקיצור ברצוני להזכיר אותם

ולהגיד שאני אף פעם לא שוכחת |:

יהי זכרם ברוך !

בהביי \:

נכתב על ידי Shaniiiiiik , 11/4/2010 23:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

4,647

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShaniiiiiik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shaniiiiiik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)