לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה|Ella


בלוג שבו תמצאו הרבה דברים מגניבים (:

Avatarכינוי:  אלה | ella - הכל נמצא כאן !

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

פוסטרום פתיחה [ :


שששששששלום ^^

טוב אז זה אלה|Ella . בלוג שבו נמצא הכל D:

ב-10.10 עומד להיות ספיישל פתיחה עננקי !! אני מבטיחחה ששווה להיות ! ^ ^

אני לא יכולה להגיד כלום . כי כדי לדעת ? תיצטרכו להיות פפה (:

אז אתם בטח רוצים לדעת קצת עליי נכון ?

טוב אז שמי הוא שקד,בת 12 מצפון הארץ D ;

אני אוהבת לנהל בלוגים מסוגים שונים .

אני לא ממש אוהבת לעבוד עם שותפים , אבל אם אצטרך , אקבל את השותף/ה בשמחה רבה *-*

 

בנתיים אני לא צריכה שותפים !

לא נעים לי להגיד לא למי שישאל !

 

מבצע !

המנצח יזכה בעיצוב מהסוג שלמעלה לאתרו !!

1 . 

2. 

3. 

4. 

5. 

 

עוד מבצע !!

המגיבים !!

כל המגיבים הבאים , מקבלים חתימה ^^

מגיב ראשון ..

מגיב עשירי ...

מגיב ארבע עשר ..

מגיב שלושים ..

 

ביי 3>

אוהבת המון המון !

ומקווה שתעשו מנוי !!

שקד !

 

נכתב על ידי אלה | ella - הכל נמצא כאן ! , 16/9/2009 13:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





179
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלה | ella - הכל נמצא כאן ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלה | ella - הכל נמצא כאן ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)