לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רונוש D:

סתם עוד בלוג רק שהוא מהמם!!!!!!! אני ♥ אותך ____:]

כינוי: 

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

בלוג חדשדש!!הכי כדאי להיכנס!!! תהנו!


היי כולם

קוראים לי רוני מאריאל-חור ענק ונידח..  :)

אבל יש לי הרבה חברים טובים פה ודברים לספר לכם  :O

אז... היום-

היום הלכתי לבצפר (פאק!!!!) כפי שאתם מכירים ת'בצפר היה משעמם רצח!

אחרי השיעמום הטוטאלי הזה הלכתי לשחר :) 

גם שם היה משעמם P:

אכלנו שניזללל...ועבדנו על אנשים חסרי אונים בפלאפון :P

התרדנו את חברותינו המסכנות XD (לוביו ♥)

ואז באתי לבית המהמם שלי עם שחר...

פתחתי בלוג ובפוסט הראשון כתבתי:היי כולם D:

קוראים לי רוני בת 12...ואין לי כוח לפרט יותר מזה :)

אז תיכנסו פעם הבאה שיהיה פוסט,יהיה תמונות ו...

זהו בה ביי ♥







 

נכתב על ידי , 16/9/2009 15:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^רונוש הנסיכה^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^רונוש הנסיכה^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)