לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

perfect rainbow never seems so dull


סתם עוד בלוג פשוט XD

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

פוסט חדש (:


אז הנה אני אחרי קצת-הרבה זמן שלא עידכנתי.
מסיבה פשוטה שפשוט לא היה לי כוח [:



אז איך היה לכם בכיפור?
כי לי היה סיווווט ><
נסעתי לסבתא שלי והיה ממש חם למרות שאמרו שירד גשם
סבתא שלי הקשיבה לחזאים ולא השאירה את המזגן דולק בכיפור
אז היה לי חם מוות וכל הגרון שלי התייבש הייתי מתה למים
ולא רק זה גם אח שלי נשבר בצהרים והתחיל לאכול ולשתות לי מול הפרצוף OO"
זה היה כזה סיוט , מה שעשיתי רוב היום היה לישון ולקרוא וגם קצת ללכת לבית כנסת
וזה גם כי החריכו אותי .[ אבל ברור שצמתי הכל זאת הייתה השנה השלישית D:]
אחרי שנגמר הצום הלכנו לאכול אצל דודים שלי .
אפילו שאכלנו משהוא די קליל [נס ועוגיות] חטפתי בחילה >< "
אבל חפיף זה רק לי , ספרו ספרו 'חוויות' XD
   

סופסוף חופש D =
אומנם 8 ימים , אבל זה גם משהוא :]
משום מה החופש הזה יש לי די הרבה דברים לעשות .
אפילו שזה שבוע ויום אני צריכה להספיק די הרבה דברים D;
קודם כל ביום ראשון [4.10] אני נוסעת עם חברה למופע של כמעט מלאכים !!
יהיה ממש כייף אני אוהבת מופעים ודברים גדולים .
אני זוכרת כשהייתי קטנה איך תמיד התלהבתי בפסטיגלים ובכל ההצגות שהיו בחנוכה

כל שנה בחנוכה הייתי חייבת ללכת למופע אחד לפחות . פעם זה היה מן הרגל שנתי שכזה .
בקיצור אח"כ ישלי עוד כמה מסיבות וגם אני נוסעת לפגוש חברות .

הסוכות שלי יהיה עמוס , מה עם הסוכות שלכם ? :]
 

אני מאושרת ,
כןכן , מאושרת סופסוף D:
כמה דברים שהיו לי מאוד חשובים בחיים סופסוף הסתדרו לי .
אני לא יודעת מה היה קורה עם זה לא היה נפתר.
אני רק יודעת שהייתי ממשיכה לסבול ולהרגיש רע .
אני לא יפרט אבל המצב הזה היה לי נורא קשה ,
באמת מי שקרוב אליי וסיפרתי לו על זה הבין [אני חושבת] שהיה לי רע .
אבל זהו זה עבר , נגמר ואני מאוד מקווה שלא יחזור על עצמו .
 
שיהיה לכולם חג שמח 3>
עד לפעם הבאה , דניאלה XD


 

נכתב על ידי , 2/10/2009 20:07  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדיק XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדיק XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)