לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרייקנות שלי


כינוי:  מקסיק

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009


'מקס אתה כזה מניאק!' , 'מקס תפסיק לשחק בבנות כל הזמן' , 'מקס תתחיל להעריך אתה חתיכת בן זונה!'

יודעים מה ?! נמאס לי ממכם

כל הזמן רק מקס מקס מקס מקס מקס מצטער שאני לא באמת החבר האידיאלי !

אבל מה לעשות אני לא בן אדם שמתאהב ! התאהבתי פעם אחת וזהו נגמר הסיפור .

כל בת שהייתה איתי שונאת אותי עכשיו מה לעשות ? אני מודיע לפני שאני אחד כזה שיזיין בלילה יעזוב בבוקר לפני שתתעוררי וישאיר לך פתק מטומטם שהלכתי ואת תמיד מודעת לזה ובכל זאת מסכימה לעביר איתי את הלילה .

כולם תמיד חושבים שאני הזיין הגדול שאני זה שמשיג הכי הרבה בנות וזה נכון ! חושבים כמה כיף לי בטח אבל זה ממש לא

מה כיף בזה שאתה יודע שאתה מנצל מישהי ושהיא אחרי זה תשנא אותך כמו עוד 2154656256456 בנות ?! או מה כיף בזה שאתה יודע שאתה אוהב מישהי ושהיא נתנה לך 2 הזדמנויות ובשתיהן בגדת בה ושנגמרו ההזדמנויות יותר ושאף פעם לא תוכל להחזיר אותה אלייך ?! זה מה שאתם קוראים כיף ? כי אם כן אתם לא יודעים מה זה כיף

אני לא מבין מה מושך בי ? כי זה בהחלט לא המראה .

אולי האישיות ? אין מצב כי גם היא פגומה ואני ילד חסר רגש

אז זהו אני מקס ואני מאוהב במישהי שלא אוהבת אותי ואני מוציא את התיסכול שלי על לזיין בנות אחרות במקומה .

חרא איכות :O

 -

חוץ מזה אין שום דבר חדש הבצפר הזה הורג אותי עם המגמת קולנוע המטומטמת הזאת !

אני צריך שחקנית טוב שמוכנה להיות ערומה בסרט מי מעוניינת ?

מי שבעניין שתוסיף למסן -

[email protected]

אני יעשה פוסט חדש עוד כמה ימים(L)

 

 

 

 

נכתב על ידי מקסיק , 14/9/2009 11:08  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקסיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקסיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)