לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירי ילדים מקסימים


די, הגיע העת להתחדש במקום לוין קיפניס ביאליק ומירים ילן שטקליס, מקבץ שירי ילדים לגיל הרך. תחגגו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קשה לי


קשה לי

אני כל כך מסכן

קשה לי

וזה כבר מעצבן

קשה לי

השיר שלי מטמטם

קשה לי

איזה עולם שומם

 

קשה לי

כולם תמיד נגדי

קשה לי

אפילו אני לא בעדי

קשה לי

נו מה יהיה הסוף

קשה לי

הלוואי הייתי קוף

 

קשה לי

כבר שנים רבות

קשה לי

נרטב מהטיפות

קשה לי

הכל אבוד ממש

קשה לי

אני אוכל פה קש

 

קשה לי

הלב שלי נפתח

קשה לי

לא רוצה אבל מוכרח

קשה לי

מרגיש ממש אבוד

קשה לי

היא אמרה שאני לא חמוד

 

קשה לי

גם לכתוב ת'שיר

קשה לי

אני כבר לא צעיר

קשה לי

לא רואה עתיד

קשה לי

העולם מפחיד

 

 

 

 

 

 

 

שירי ילדים במזחית

בכי גרוע שכתבתי אי פעם

נכתב על ידי the best poet , 6/10/2014 11:05   בקטגוריות אבל, Wight trash, s&m, אהבה נכזבת, אובדנות, אוטיזם, איבוד, אִיתֵּךְ, אשפה, בדידות, בדיחה, בכי, דיכאון, חפלה, טימטום, טיפש, טיפשות, כאפה, כאפות, כאב, כואב, לא נעים, מוזיקה מזרחית, מוות מוחי, מפגר, סיוט, עצב, עצבות, עצבים, צחוקים, שירי דיכאון, שירי ילדים במזרחית, שירי ילדים, שירים איומים, שכונה, תת תרבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-15/6/2015 03:06
 



חוויות מבית החולים


כל היום אני סובל

והגוף כבר מתקפל

אולי הלב שלי כושל

ואני כבר מקלל

כל הלילה לא אוכל

עושה צנתור ומסתכל

איך הדם שם מתפתל

ובא לציון גואל

 

 

(כפיים)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שירי ילדים במזרחית

הכי גרוע שכתבתי אי פעם (לא עמדתי בפיתוי)

נכתב על ידי the best poet , 1/5/2013 18:42   בקטגוריות אהבה נכזבת, אומנות, אזעקה, איבוד, אכזבה, אלוהים, בכי, דיכאון, דקירה, הפתעה, התקף לב, חפלה, טימטום, כאב, כאפות, כאפה, כואב, כפרה, לא נעים, לב, מוות מוחי, מוזיקה מזרחית, עצב, עצבות, עצבים, רופא, בית חולים, שירי דיכאון, שירי ילדים במזרחית, שירי ילדים, שמחה, תת תרבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכי טוב למות זה מסרטן


אצלנו בשכונה

בגן חובה מעיין

כולם יודעים

שזה הכי טוב למות זה מסרטן

כי כשאבא של שיר מת מסרטן

הוא הפסיק להרביץ לה כל הזמן

נכתב על ידי the best poet , 12/4/2013 23:34   בקטגוריות אבא, אבל, אלימות, אמת, בעיטות, גן, גן ילדים, גן מעיין, הורות, דברים טובים, טוב, ילדה, ילדות, ילדים והורים, כאפה, כאב, כואב, מוות, מחלה, מכות, סטירה, סיוט, שירי ילדים, שירי משפחה, שירים איומים, שירים שמחים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Girl-In-Fuck'in-Diet* ב-13/4/2013 11:40
 




דפים:  
Avatarכינוי:  the best poet

גיל: 15

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
56,256
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe best poet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the best poet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)