לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

We are diamonds taking shape


 

 

כל כך הרבה זמן שתקתי. 

לא רוקנתי לא איווררתי 

נפרדנו אחרי כמעט שנתיים, בדמעות אמרתי לך " אני לא חושבת שאנחנו צריכים להיות עכשיו יחד" 

הבנת אותי, חיבקת ונישקת ואמרת שאתה פה - לכל מקרה. 

אחרי קנדה , בתוך כל התהליך הזה של לחפש עבובדה אחרי תואר יחד עם לחפש את עצמך - הלכתי לאיבוד. 

אתה קם בבוקר , ולא מזהה את עצמך.. טעמים משתנים, כוונות מתערבבות,רצונות בלתי נשלטים 

אתה מגלה המון בתוך כל החוסר המעש והמהות. מהות, כאילו היא נפלה לי בדרך מהתיק בשביל החיפוש. 

יש מצב שדנתי את עצמי לכמה שנים טובות של רווקות, יכול להיות שאני קופצת מעל הפופיק ומנסה להתקבל לג'ובים הכי קשים 

יכול להיות... יכול להיות שאני פחות ותרנית עכשיו, יותר זורקת, פחות דופקת חשבון 

יכול להיות.. 

אני חושבת על עצמי דברים שמבחן התוצאה מראה שאלו טעויות- אני לא מתגעגעת מהר כמו שתמיד חשבתי שאני, 

אני לא נלחצת כל כך מחוסר וודאות כמו שהייתי סמוכה שאני חייבת לדעת הכל מהכל מהכל 

 

לאט לאט לאט לאט דברים יתחילו להתחבר, אין להם ברירה. 

וגם אם זה תלוי באפקט הפרפר הכי קטן- הכל יהיה בסדר. 

 

נכתב על ידי be8 , 5/3/2016 18:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  be8

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbe8 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על be8 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)