לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כי חיים רק פעם אחת..


מממממ היי אנשים :] אני גיא. בן 24, מת"א. הממממ זה הבלוג שלי.. וחיים רק פאקינג פעם אחת. אז פאקינג תהנו מזה. אני פאקינג אומר יותר מדי פאקינג. אבל אל תדאגו.. זה רק בפאקינג כותרת של הבלוג ^^

Avatarכינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

כל כך רע...


אני פשוט מרגיש כל כך רע.. כבר אין לי כח לחזור על עצמי בתקווה שמישהו ישמע את הזעקות שלי, כבר אין לי כח לחזור על עצמי כדי להזכיר לעצמי כל הזמן מי אני וכדי לא להכנע למשאבה הזאת של העולם שיכולה להיות לפעמים מאוד אינטנסיבית שפשוט שואבת אותי להיות מישהו שאני לא.

כבר אין לי כח לכלום..

כלום, כלום, כלום...

אני פשוט שבור.. תחושת החרדה שלי בזמן האחרון רק עולה.. וזה מטריד אותי, אני באמת מרגיש שאני מתעצב להיות מישהו שאני לא עצוב

 

תמיד היה לי חשוב להרגיש נאהב (אפילו בצורה די אובססיבית), תמיד היה לי חשוב להרגיש שאני מעורר השראה ואפילו מקור להערצה (אני יודע שזה נשמע מוגזם, אבל.. זה אני..), תמיד היה לי חשוב להרגיש מיוחד, תמיד היה לי חשוב להרגיש שאני לא הולך אחרי העדר בעיניים מכוסות ועיוורות כמו כמעט כל העולם... אני פשוט שבור... :'(

אני כל כך מרגיש הפוך מכל מה שציינתי בפסקה הזאת.. אני מרגיש כאילו אני ממש לא אני, אני נאבק בעצמי כדי לנסות להתחבר לעצמי כמה שיותר, כי אמת "קונה" הכל, אבל אני פשוט לא מצליח...

 

 

והנה תמונה מעוותת שצילמתי וערכתי עכשיו.. שקלתי אם להעלות אותה לכאן, אבל החלטתי בסוף שכן. לא הייתי בטוח אם לשים אותה כאן, כי זו תמונה שהיא נורא לא אמיתית אבל מאוד אמיתית. היא זועקת לתשומת לב ולעזרה, אבל היא מתיימרת להיות קצת דיוותית או השראתית.. וזה משהו שתמיד רציתי להרגיש.. (לא דיווה במובן הנשי של המילה)

אז כן, זה אני, ואני מעדיף להיות בלי מסיכות בכלל.... אוף :'(

 


נכתב על ידי , 12/2/2013 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיאגיא2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיאגיא2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)