לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

פרק 1


 כדי שתוכלו להכיר את הדמיות הפרק יהיה כתוב בצורה שונה ! מקווה שתהנו .. קריאה נעימה :]


     ... הלו ?

 הלו ! '

 אנחנו בדיוטי פרי , להביא לך משהו ?

אממ .. לא נראה לי , כי גם ככה אתם תחזרו עוד הרבה זמן .  

  בטוחה ?

יודעת מה , בעצם תביאי לי את השוקולדים האלה ... טובלרון !   

 או . קיי , עוד משהו ?

לא .   

  אתם תיסתדרו , נכון ?

נו באמת .. מה ניראה לך ? כאלו שזאת הפעם הראשונה .   

  אני יודעת , פשוט אף פעם לא נעדרנו לזמן כל כך ארוך .

את לא צריכה לדאוג , אנחנו ניסתדר .       

 - שתיקה -   

  ... טוב , אני חייבת לנתק !

בסדר , תימסרי נשיקות לאבא .  

  ביי !

ביי !

ואמא ..  

  מה מאמי ?

אני יתגעגע , אני אוהבת אתכם . 

  גם אני ! תהי בטוחה !

חחח ... טוב , ביי . תהנו !  

  תודה יפה שלי , להיתראות .

________________________________________

טווב .. אמא ואבא רשמית בחו"ל ! והבית ? הבית רשמית שלי !

לא רק שלי , בכל זאת יש לי את עדי , מייקה , טל ודניאל . אבל בכל זאת ... אוף !

לפעמים אני כל כך שונאת את העבודה של אמא ואבא ! אומנם הם עוזרים לאנשים

ועושים דברים טובים , אבל לפעמים אני רוצה את אמא ואבא לידי יותר משבועיים

ברצף .. אבל מצד שני בלי העבודה הזאת הייתי עכשיו בבית רק עם אחותי

הביולוגית , לא עם עוד 4 אחים ! .. זה לא שאני לא אוהבת אותם .  

אני חולה על אדי ומייקה , על ההתחלה שהם באו היסתדרנו . שניהם

באים מאטיופייה הם בני דודים , מייקה בגיל של טל ( 9 ) ואדי יותר קטן

הוא רק בן שש.. אבא ואמא מצאו אותם באיזה כפר וריחמו עליהם .

הם גם יותר קטנים ממני ככה שישר היתחברתי אליהם .. אבל דניאל .

 דניאל . הוא .. הוא כבר סיפור אחר , אנחנו בערך באותו הגיל ..

בסה"כ 7 חודשים . וגם הוא לא כל כך ישראלי מצוי .. הוא מארצות

הברית !! איזה כייף לו =] ( למרות שהוא אמריקאי לשעבר . ) ... אני

בטוחה שאמא עשתה לי דווקא !!  זה לא כמו  אדי ומייקה הוא לא חיי

בסבל ובעוני ! הוא יתום ( לא יודעים אם ההורים שלו חיים או מתים .. ) שגדל

בפנימיה , ובגלל שהוא יהודי הוא קיבל את ההצעה של ההורים שלי לעלות בארץ

..אמא אמרה שהיא ראתה משו בעניים שלו שמשך אותה , מה כבר היא ראתה ?

הישתקפות של עצמה ?! ... זה לא כך כך מפריע לי , אבל זה  שהוא צריך לגור

איתי בנתיים ביחידה , זה , זה מעצבן !! לפעמים אני מעדיפה לגור בחדר משלי

ולא יחידת דיור , אבל להייות לבד ! רק לבד .. תעבירו אותי לחיות בתוך ארגז , לא  

כל כך אכפת לי אבל להיות לבד רק לבדד !! זה כל כך מעצבן ! אבל בס"הכ אני

צריכה להיתרגל ( ' ממש ' ) כי כאלו מצד אחד אנחנו סוג של " אחים " אבל מצד

שני .. אני לא יודעת איך להסביר את זה .. הוא כל כך , כל כך ,לא יודעת ! אני

צריכה לחשוב על דברים יותר שמחים למשל על המסיבה עוד 4 יום .. שמאוד  

סביר להניח שאני יצתרך לקחת איתי את דניאל ... דניאל . טוב יאללה הוא כל

כך חתיך ! כאלו אני חושבת ש... דיי !! אסור לי לחשוב על זה וזהו .. כי  תחלס

זה יהיה ממש מטומטם .. אבל אני יודעת שאם הייתי רוה אותו  ברחוב בלי

שהייתי מכירה אותו הייתי בעננים ורק חושבת על דרך להתחיל איתו ! .. אווף !

אני צריכה ללמד ותו עיברית בסיסית עד סוף החופפש ! למי יש כוח ? הוא

קרעע אותי , המילה היחידה שהוא יודע  בעיברית זה חומוס .

אוי .. וגם עוד יומיים הקייטנה של אדי מתחילהה ..  הילד הזה כל כך נחוש

להישתלב פה ! זה פשוט מדהים .. ולחשוב שהוא הגיע אלינו רק  לפני חודש !

הוא כבר יודע הרבה מילים בעיברית וכל הזמן חוזר עליהם ומשננן אותם !

גם מייקה יודעת פחות או יותר את העיברית הבסיסית אבל אין לה את

הנחישות של אדי .. לא יודעת להסביר את זה !

 ....

אור ?

וואט ? ( מה ? )

יו כן קם פליז ? ( את יכולה לבוא בבקשה ? )

או , יס ג'אסט אה מיניטס ( אה , כן עוד שניה )

__________________________________________ 

 

דניאל קורא לי  !!! .. מעניין מה הוא רוצה ..

 

...

 

אור ?

יס , וואיט אי גו דאונסטירס ( כן , חכה אני יורדת למטה )

 


מקווה שאהבתם !! .. בבקשה תגיבו :]

נכתב על ידי , 24/9/2009 18:02   בקטגוריות פרקים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^kim אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^kim ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)