לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אחת דוסית, אחת עיר גדולה, שניים קוטג', ותרשום לי

Avatarכינוי:  דוסית בעיר הגדולה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמונות לשבת


דווקא יש פוסט מילים כתוב ומוכן אבל כרגיל, כשקשה לי עם המילים אני נעזרת במצלמה. שבת שלום(:

 

 




הגשם הראשון ביום שישי שעבר

 

 

 



ענני סתיו.

יש סתיו בארץ! הוא לא אירופאי ומסוגנן אבל הוא סתיו ראוי לשמו. די להשמצות.

 

 

 



ענני קיץ, סוף עונה

 

 

 



אסטטיקה של מסעדות פועלים. (פלאפל ראש העיר)

 

 

 

מהנעשה בעירנו, שלוש תמונות-







 

 

 



גן הצוציקים בפעולה

 

 



(בחיי!)

 

 


סייסטה



 

 

 

טבע מבויית

 

 



 

 

 



עדינות

 

 

 

 

הדחקה

 

 

 



ואירוניה דקה(:

 

 

 

שבת שלום(:

 

נכתב על ידי דוסית בעיר הגדולה , 15/10/2010 02:37   בקטגוריות פוסתמונות, תל אביב  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוגיות לוהטת


דוגי והחתולה הלבנה בגיפופים לוהטים.

אני וגם התינוקות שבהם אני מטפלת משתאים כל בוקר מחדש.

 



 

 


 



 

 





 

 


אח איזה מבט



שומר הראש

 

 



אני עם דוגי! לא! אני עם דוגי!

 





 


 

 


צופים יחד לעבר השקיעה (11 בבוקר אבל לא חשוב)

 



ביי ביי....

 

 

נכתב על ידי דוסית בעיר הגדולה , 2/4/2010 10:58   בקטגוריות פוסתמונות, אהבה ויחסים, שכונת חיים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פוסט-פורים


 

ערב פורים בתחנה המרכזית \ אחשוורוש והמן ושוטרים בתפקיד (פונץ', "ערב פורים")

 

האמת שככה נראה כמעט כל יום בתחנה המרכזית, הארץ-ללא-חוק הזאת שאני חיה בה. אין תלונות; כאן למדתי לחצות מעבר חציה באור אדום. ברומא התנהג וכו.

כפי שקראתם בחדשות, גם ילדי עובדים זרים התחפשו לשוטרים, וגם לעוד דברים - לובשי מדים לסוגיהם ללא הפליית אף מקצוע, גזע ומין, והילדות - למלכות מכל הסוגים.

 

תהלוכה מבית הספר בפלורנטין לאלנבי\עליה.


 


 


 


 

 

 

 

בפורים לובשים מסכות, ומשתכרים. המסכה מסתירה, היין מגלה. מוציא סוד.

עוד חודש מהיום, ליל הסדר. שומרי מצוות 'מתחילים לדרוש בהלכות הפסח שלושים יום קודם לחג', מה שאומר, בחישוב קל, מוצאי פורים. שניה אחרי תפילת ערבית של פורים אנחנו כבר עם הראש בפסח. היי, תנו רגע להוריד את המסכה! לא נותנים לנשום הדוסים האלה.

אבל יכול להיות שהצמידות הזאת מספרת עוד משהו. תכף נתחיל לבלוש אחרי כל פירור חמץ, ולא פחות חשוב מזה - החמץ שבלב. נאיר באור נר את כל הפינות החשוכות כדי למצוא שם שבב אחרון של ספקות, לבטים, כעסים קטנים. חמיצות. פסח לא נותן לנו להסתתר מאחורי העמדות פנים, ולא עושה הנחות.

בפורים תחפש את עצמך למי שבא לך. רגע אחר כך, תתחיל לחפש את עצמך, באמת.

 

 

פוסט פורים שמח, בליל הסדר אני מתחפשת לבלוגר הידוע אליהו ענבים.

 

 

נכתב על ידי דוסית בעיר הגדולה , 1/3/2010 20:56   בקטגוריות אישי, חגים, פונץ', פוסתמונות, פורים, צילום, פסח, תחנה מרכזית זה מצב נפשי, עובדים זרים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גוש קטיפ


 

ככה אחיין שלי בן ה-3 כינה את גוש קטיף. מאז הוא כבר בן 8, אבל גוש קטיפ זה השם הרשמי אצלנו בבית.

ואחרי שהצלחתי להרגיז כמה אנשים, קבלו גם כמה תמונות, מתוך תחרות צילומי גוש קטיף. הגוש כבר איננו, הכאב עוד פה.

 

 


יהונדב ושלומית כהן

 



אהרון גולן

 

 


איתמר חדד

נכתב על ידי דוסית בעיר הגדולה , 15/2/2010 20:37   בקטגוריות גוש קטיפ, אישי, התנתקות, פוסתמונות, צילום  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכונת חיים


 

מעולם לא הייתי שכונתית. בילדותי שיחקתי קצת עם ילדי השכנים בבנין אבל תמיד הייתי דתיה ושונה. וגם לא מצטיינת הבנין בחברותיות יתר. בחצי השנה האחרונה אני עובדת בשכונה ירוקה ויפה, ומשתלבת בה יותר מאי פעם. הספקתי לראות בה קיץ וחורף, ואם הייתי צריכה לבחור לי ילדות שניה, זה נראה לי כמו מקום טוב להתחיל בו. זו שכונה שבה מכוניות תמיד נותנות זכות קדימה להולכי רגל, ושיש בה עדיין גני משחקים עם ארגזי חול ומגלשות ישנות, ולא רק משטחי נייקי ומתקני כושר הייטקיים (למרות שיש גם כאלה, והשמחה רבה). ואם יש בה משהו שאני לא אוהבת זה העובדה שאפשר למצוא בה בכל מקום גללי כלבים, משהו שבתל אביב של חולדאי כבר הפנימו שאסור להשאיר.

זו לא שכונת פאר, זו לא שכונה של עוני, ויש בה גן חיות שלם ואוסף מושלם של טיפוסים.

 

בוקר טוב! מגיעים לשכונה. אני מנסה להסתגל לאור הבוהק, אפילו בחורף, מחוסר בניינים שמסתירים את השמש, בודקת האם אפשר לדרוך על הדשא בלי להתמלא בבוץ, ומחפשת את האיש המבוגר עם הכובע. אנחנו מהנהנים זה לזה לשלום. אם המטפל הפיליפיני שלו בחר הבוקר בספסל מרוחק, אנחנו מנופפים בידיים. אם הוא לא הגיע כבר שלושה ימים אני מתחילה לדאוג. אבל בסוף הוא תמיד מופיע שוב.

ואז אני פורשת לספסל החביב עליי, לחצי שעה של רגיעה לפני העבודה. בימי גשם אני מתיישבת על ספסל אבן מתחת לבניין ומסתכלת על כמה שהעולם יפה (+סנדוויץ'). ובימי שמש, הולכת לספסל השמש. אין כמו קצת ירוק בעיניים והתבוננות בנמלים עמלניות כדי להתחיל את הבוקר טוב. תענוג להסתכל על מישהו אחר עובד. אני אוכלת סנדוויץ' והן זוכות לפירורים.

ויש גם אורחים. אוסף חתולים ששום מגדיר תל אביב לבעלי חיים אינו שלם בלעדיו.

ראשונה מגיעה לבקר החתולה הג'ינג'ית, חתולת הבניינים, להתחככות ולרחרוח: אולי יש אוכל? בדרך כלל הטעם שלי זה לא הטעם שלה, והיא פורשת לשינה עצלה מאחורי הספסל, מתמתחת, וכל הגוונים הג'ינג'יים היפהפיים שלה מתגלים.

אחריה, לא מגיעה לביקור אבל נפגוש אותה בהמשך, החתולה הג'ינג'ית השניה, הלא היא חתולת החניה. אנחנו בידידות קלה, רק שלום-שלום, אבל נעים לראות אותה בסביבה.

עוד במלאי, החתול באפור לבן, עין אחת חומה ועין אחת צהובה, חשדן אבל לא נושך. כשיש פח זבל בסביבה הוא מעדיף להשקיף על העולם ממרומיו. כשאין, הוא מסתפק בגג של מכונית. תזזיתי ולא מוכן להיעמד בפוזות. צריך להתגנב מאחוריו בשקט ולצלם אותו כשהוא לא שם לב.

החתול באפור לבן2, נעמד בפוזות ככל שידרש. ואולי יש גם אוכל? והנה גם החתולה בלבן-ג'ינג'י (האמת שאין לי מושג איך חילקתי אותם לזכר-נקבה, מעולם לא הצצתי להם בין הרגליים), האוהבת את השבילים.

 

מלכת החתולים היא החתולה הלבנה היפיפייה, חברה של הכלב, שנדיר לראות אותה מסתובבת בין פשוטי העם מרובי הצבעים, וישנו הכלב. מלך החיות. כל הכלבים בשכונה יוצאים לטיול עם בעלים ורצועה, אבל דוגי חי בחוץ ויוצא לטיולים עצמאיים כרצונו. חוצה כבישים, נכנס לחנויות, ותמיד מוצא את הדרך חזרה הביתה. עוצר להגיד שלום כשהוא מריח אותי ומתהפך על הגב כשאני עוברת לידו בזמן אמבטיית השמש. חובה לעצור וללטף לו את הבטן. אחרי הצהריים שתי מחיאות כפיים מקפיצות אותו אלי, ואנחנו יוצאים לסיבוב בשכונה, אומרים שלום לכל האימהות מהגן, מרחרחים שיחים (הוא), נזהרים לא להידרס מאופניים (אני), לפעמים חולקים בורקס מזדמן. הוא הכלב שמעולם לא היה לי...

בימים טובים של שמש נעימה ומצב רוח מרומם, ושתי חיות שמלוות אותי לעבודה, אני נסחפת ומדמיינת שאני גיבורה מצויירת בסרט של דיסני, כמו שלגיה או מכושפת מודרנית אחרת. אכן היסחפות רצינית, אבל תנו לבחורה לפנטז.

 

גם אני הפכתי לאחת מהשכונה ואני מנסה לדמיין מה השמות שהאחרים נתנו לי. "זותי שמדברת לחתולים" או "זותי שתמיד יש לה אוזניות באזניים והיא בוהה בנוף". והפייבוריט שלי, שהוא "זאת עם הכלב".

גם הנהגים באוטובוס שמגיע לשכונה הם כבר חצי משפחה. אחד שאוהב אותי כמו אבא, אחד שעדיין מנסה לברר אם יש לי חבר ומשמיע באוטובוס נעימות קליידרמן להנאתו, ואחד שנהנה ללמד אותי כל פעם מחדש איך משתמשים ברב-קו. אה, אז לא מניחים אותו במקום וזהו? צריך גם לשמוע את מה שיש לנהג להגיד הבוקר? נו טוב.

בסוף היום, בדרך הביתה, אומרים שוב שלום. הנה אנחנו מסיימים עוד יום עבודה. נתראה שוב מחר.

 

 

 

צאלונים בקיץ. תחילת הפריחה

 

 

שיא הפריחה

 

 

מבט מקרוב

 

 

 

...ועוד יותר קרוב

 

 

 

 

שיח יפה עם שם לא ידוע

 

 

 

 

 

 

חתולת השבילים

 

 

 

 

 

 מכוניות ללא הפסקה

 

 

ספסל השמש וחברים

 

 

 

 

 

 

שני ספסלים שצולמו בגשם. לא הצלחתי להעלות את האוויר, והמים, והשקט....

 

 

שדרת הצאלונים בגשם

 

 

 

אפורלבן1. חתול על גג פח לוהט

 

 

 

אפורלבן2 נעמד בפוזות

 

 

 

 

 

עכשיו נחים. תכף ילכו מכות

 

מכות!

 

 

 

הנעליים שלי בהופעת בכורה

 

 

חתולת החניה ברגע של חברות אמיצה

 

 

 

 

דוגייייייייייי!!!!

אמבטיית שמש

 

 

 

לא נשארת לשחק איתי....?

 

 

 

בטוחה?

 

 

 

טוב, אוף

 

 

 

 

ביי ביי....

 

 

נכתב על ידי דוסית בעיר הגדולה , 11/11/2009 00:42   בקטגוריות עבודה, פוסתמונות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



16,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוסית בעיר הגדולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוסית בעיר הגדולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)