לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סרטים לצפייה ישירה (:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013


אז בואו נתחיל...

כל הסרטים שמופיעים כאן הם סרטים שראיתי, חלקם ידועים וחלקם קצת פחות, אבל מה שמשותף לכולם זה שראיתי את כל הסרטים ואני ממליצה בחום!


הרחם

הרחם


סרטו דובר האנגלית של הבמאי ההונגרי בנדק פלגאוף, הוא, לטעמנו, אחד הסרטים המרהיבים והמרתקים של השנים האחרונות.
דרמה רומנטית עתידנית זו מביאה את סיפורם של זוג נאהבים. כאשר הם היו ילדים קטנים הם הכירו והתחברו, אך אהבתם נאצלה להיגדע משום שהילדה שבה לביתה מהחופשה אצל סבה.
כאשר התבגרו, והפכו לבחור ובחורה צעירים הם נפגשו בשנית- והתאהבו עד כלות הנשימה. אך טרגדיה מצערת גדעה את חלומם באיבו.
כעת, הבחורה ששכלה את אהוב ליבה בטרם הספיקה לחוות איתו חיים שלמים עומדת בפני האופציה לשבט את אהוב ליבה, לשאת אותו ברחמה ולפתוח את הצוהר בפני אינספור רגעים משותפים נוספים.
אך לאן תוביל ההתערבות המלאכותית החיצונית בדרכי הטבע?

חסד אכזרי

20262

 

ג'וליאן מור מככבת בדרמה המבוססת על מקרה הרצח המזעזע של ברברה דאלי באקילנד, שהתרחש בדירה מפוארת בלונדון ביום שישי ה- 17 בנובמבר, 1972. הפשע עתיר הדם גרם למהומה בשני צידי האוקיינוס האטלנטי ונותר אחד מהטרגדיות האמריקאיות הבלתי נשכחות.
לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/mu79yri795qu

 


איש חברה

images

 

סרטו השני ורב הציפיות של וינצ'נזו נטאלי. בעולם עתידני המנוהל על-ידי תאגידי ענק מחליט מורגן (ג'רמי נורת'הם), שכיר משועמם, להפוך למרגל תעשייתי. כשבאחת מנסיעותיו הרבות הוא פוגש בפאם פאטאל (לוסי לו) מסתורית, הוא מבין כי עבודתו מורכבת ממה שחשב.
לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/kwwn6nftacjl

 


קללתו של צ'אקי 

u-6503

ניקה (פיונה דוריף) מתאבלת על התאבדותה המזוויעה של אמא שלה בעוד שאחותה הגדולה והשתלטנית בארב (דניאל ביסוטי) מגיעה עם משפחתה כדי לעזור להסדיר את ענייניה של אימם. בעוד שאחותה מנסה לעזור כדי שיהיה לבארב עתיד טוב יותר, בתה הקטנה מנחמת את עצמה עם בובה ג'ינג'ית מדברת בשם צ'אקי שהגיעה לאחרונה באופן מיסתורי בדואר. ושוב מתחילה שרשרת אירועים של רציחות אכזריות המטילה אימה על בני הבית. ניקה חושדת בצ'אקי שבגללו התחילה שפיכת הדמים. מה שהיא לא יודעת זה שלצ'אקי יש חשבונות אישיים שהוא צריך לסגור, הוא נחוש בדעתו לסיים את עבודתו שהתחילה לפני כ-20 שנה, רק שהפעם הוא הולך להרוג את כולם עד הסוף העקוב מדם.

 לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/rxagx9sz3bdn


מגלה את אמריקה

u-1885

קומדיה מוצלחת של ג'ון לנדיס (האחים בלוז). הנסיך האפריקאי אקים (אדי מרפי, נער הזהב) מרגיש לא מסופק בחייו המלכותיים. כאשר הוא מגלה שאביו, המלך ג'פה ג'ופאר (ג'יימס ארל ג'ונס, קולו של דארת' ויידר ב"מלחמת הכוכבים"), כבר שידך לו את הנסיכה אימאני שתהא מלכתו, מחליט אקים ליסוע לאמריקה בכדי למצוא את כלתו. הוא מטיל מטבע בין ניו יורק ללוס אנג'לס, ניו יורק עולה בגורל, ומיד נוסעים הוא וחברו סמי (ארסיניו הול, הומור שחור) לרובע קווינס כדי למצוא כלה.


קרב עד הסוף (2013)

u-1100

הסרט איש של טאי צ'י – מגולל את סיפורו של לוחם באמנויות לחימה מודרניות אשר יוצא למסע דרך בייג'ינג כדי להגיע למועדון קרב מחתרתי של אמנויות לחימה מודרני. בעודו מפלס את דרכו דרך לוחמים שונים וכאלה החזקים, הוא רוצה לקבל את תואר האלוף.

לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/4rg53a0qpyvs


לחץ (2013), ללא תרגום

1547348-41

סיפור יריבותם של ג׳יימס האנט, נהג מירוצים בריטי, וניקי לאודה, נהג מירוצים אוסטרי, אשר התחרו אחד כנגד השני במרוץ הגראנד פרי האגדי.

לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/4m5gcjng3zsc


שמור עליי (2007)

שמור עליי

אדם (סנדלר) שאיבד את משפחתו באירועי ה-11 בספטמבר, נתקל בחבר ותיק מימי הקולג' (צ'ידל).  הדבר שהצית את החברות הוא ניסיון להוציא אותו מיגונו.

לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/5uq0bf2pubvi


חלודה ועצם (2013)

124868

 

הסרט "חלודה ועצם" מגולל את סיפורו של עלי, גבר חסר בית, חסר חברים, וללא מקום עבודה. להפתעתו הוא מקבל לחזקתו את בנו בן ה-5, שהוא בקושי מכיר. אך לעלי אין את אמצעים לתמוך בו, והמפלט היחידי שלו הוא בנדיבות ליבה של אחותו שגרה בדרום צרפת. היא לוקחת על עצמה את האחריות לטפל בהם ומשכנת אותם בגראג' שלה. פתאום החיים נראים יפים יותר לעלי, אך דבר לא מכין אותו ליופייה של סטפני, בחורה עצמאית ומושכת שהוא פוגש במועדון לילה.
לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/6umq5tmqrp1b

 


טיטאניק (1997)

u-8862

 

באמת צריך תיאור? אבל בכל זאת... האפוס של ג'יימס קמרון ששבר עד כה את כל שיאי הקופה בתולדות הקולנוע. סיפור אהבה בין מעמדי בין צעירה אריסטוקרטית לצייר נווד על סיפונה של אוניית הפאר טיטניק. שיחזור מדויק ועתיר אפקטים של המפגש הטראגי עם הקרחון, שהוביל למותם של 1500 בני אדם וניפוץ האשליות בדבר יכולתם של בני האדם לייצר אונייה חסינה בפני טביעה. ברקע לסיפור האהבה הרומנטי בוחר קמרון להדגיש את המימד החברתי של האסון, כאשר הוא מתאר את ההצלה של העשירים וההפקרה של הנוסעים העניים במחלקות הזולות למותם ע"י צוות האונייה.rnהסרט זכה בכ-11 אוסקרים, כולל "הסרט הטוב של השנה'
לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/eqd7gzn2qgpd

 


החבר'ה הרעים (2013)

TheFamily1

מאפיונר ומשפחתו עוברים לעיירה מנומנמת בצרפת במסגרת תוכנית להגנת עדים לאחר שהלשין על המאפיה. למרות המאמצים הרבים של סוכן ה-CIA סטנספילד (בגילומו של טומי לי ג'ונס) לשמור עליהם. פרד מנזוני (רוברט דה-נירו), אישתו מגי (מישל פייפר) והילדים שלהם, לא יכולים שלא לחזור להרגלים ישנים ולשבור את הכיסוי שלהם על ידי פתרון הבעיות בדרך "משפחתית". כך הם מאפשרים לחברי המאפיה למצוא אותם ותוהו ובוהו נגרם כשנסגרים חשבונות ישנים.

לצפייה ישירה- http://allmyvideos.net/9o4p5bzp765n


העולם אחרי (2013)

125167

 

לפני אלף שנה, התרחש אסון עולמי על פני כדור הארץ, כתוצאה מכך בני האדם ברחו לחלל, שם נמצא ביתם החדש. הגנרל סייפר רייג (וויל סמית') יצא לסיור עם בנו בן ה-13, קיטאי (ג'יידן סמית'). לאחר שאסטרואיד פוגע בחללית שלהם, הם מתרסקים אל כדור הארץ המסוכן. סייפר נפצע, וכעת על קיטאי מוטלת המשימה שתחזיר אותם הביתה; לרדת לפני השטח כדי להגיע אל המקום שבו ניתן לשלוח אות מצוקה אל חללית האם. קיטאי תמיד רצה להיות חייל כמו אביו, עכשיו יש לו את ההזדמנות להוכיח זאת.
לצפייה ישירה-http://allmyvideos.net/ky4jmdicm3x4

 


אז זהו, אם אתם רוצים עוד סרטים ובקשות מיוחדות- רק תבקשו!! 

תשתפו, תרשמו כמנויים, תוסיפו לפייסבוק וכו' וכו'! 

אוהבת והתגעגעתי! חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי בלוג סרטים :) , 29/9/2013 22:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  בלוג סרטים :)

מין: נקבה




8,782

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג סרטים :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג סרטים :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)