לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

אופטימיות..? (:


כמו שאומרים,החיים מלאי הפתעות.ועד שלא מתנסים בדברים,עד שלא קולטים את האנשים,לא מבינים את פירוש הדבר.

 

וגם אני,כמו כולנו,או כמו רובנו, הבנתי את משמעות של זה לא בדרך הקלה ביותר.

אם לא ניפול בדרך הארוכה של חיינו,לא נדע איך לקום ואיך להתמודד עם קשיים.ולפעמים צריך ליפול ממש חזק,כדי לדעת איפה הסכנה ואיך לא לחזור על אותה הטעות פעם נוספת.

ואם לקרב את זה לשפה המובנת לכל בני האדם,אנחנו נפגעים מאלה שאנחנו אוהבים,וזה מה שהכי כואב.

ישנם אנשים שאתה מוכן לתת את חייהם למענם,אבל כשאתה מגלה את הפרצוף האמיתי שלהם,לא משנה אחרי כמה זמן,אתה מפנה אליהם את הגב,והם אלה שנפגעים ,מבלי מודעות לכך.ככה זה כשגלגל החיים מסתובב..וממצבים כאלה למדתי שבאמת יש רק צעד אחד בין אהבה לשנאה..והוא ממש קטן.

 

"אין טוב בלי רע"..משפט לחיים.ואחרי שיש את הרע,וקרן אור כלשהי מגיעה אליך לחיים,אתה מתחיל להעריך יותר את הדברים הטובים שקורים לך,אתה מגלה אותם,רואה דרכם,ומתקיים בזכותם.

תמיד הרבה יותר קל לראות את הדברים השליליים שקורים לנו,זה כי אצל כולנו,אפילו אצל בעלי אופי חזק ביותר,יש חולשות כלשהן,שגורמות להם לראות שחור בעיניים.אבל צריך ללמוד להפנים,שבחיים זה לא רק שחור ולבן.החיים הם מלא צבעים,מלאי גוונים.והצבעים של החיים של כל אחד מאיתנו,תלויים אך ורק בנו.

 

ואם לדבר בגוף ראשון ובשמי בלבד,בתקופה האחרונה,עשיתי טעות אחת-שראיתי רק או שחור או לבן.ובזה בזבזתי כמה חודשים מחיי-על כלום.על משהו שלא שווה אפילו טיפת יחס.

נתתי לדברים רבים להשפיע עליי,בין היתר לרעה,כי הרגשתי שבורה,כי לא ידעתי איך לחפש את הטוב אפילו בדברים הרעים. בנס,בזכות הקרובים עליי,ובזכות הרצון שלי הצלחתי לשכוח מהכל,ולפתוח דף חדש.

וכמובן שאני מודעת לזה שאי אפשר למחוק את העבר,אבל אפשר להתעלם ממנו,אם יש משהו טוב בהווה,ותקוות רבות לעתיד :)

 

את המ(י)שהו הטוב והמדהים בחיי כבר מצאתי..ואיתו,התחלתי לחלוק את החיים שלי לא מזמן,ואני מקווה שזה יימשך הרבה זמן.

זאת הרגשה נפלאה כשיודעים שיש מישהו שמשלים אותך,שיש מישהו שאתה יכול להינות איתו,לצחוק איתו,להתווכח אותו כדי להכיר יותר טוב,והכי חשוב ==>לאהוב אותו :)

במילים פשוטות,אני רוצה להגיד לך ש..אני אוהבת אותך!!! ואעשה כל מה שאני יכולה כדי שהקשר שלנו רק ימשיך לפרוח 3>

 

ולסיכום,תזכרו שהחיים באמת בלתי צפויים,והדברים הטובים ביותר,קורים לך ברגע שהכי פחות חיכית להם:)

 

 

-אילונצ'-

נכתב על ידי , 30/9/2009 23:17  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)