לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2009

And all the love I have is especially...for you


הכותרת מדברת בשם עצמה.

 

אתמול ואני וקושקושוני חגגנו חודש. :)

כשחושבים על זה..חודש זה טווח זמן קצר במערכת יחסים שהיא רצינית ויציבה.אבל זה לא אומר שאפילו אם אוהבים,לא הופכים את היום הזה להכי מיוחד שיש.

אבל למרות הכל,החודש שלנו,הוא היה אחד הדברים המדהימים שיש בעולם הזה.

 

את היום הזה אני בחיים לא אשכח.היום בו הרגשתי את המשמעות של המילה אהבה,בכל מובן אפשרי.

הקשר שלנו,האהבה שלנו כול הדברים שנמצאים סביב זה,תוך 30 יום הפכו להיות מרכז החיים שלי.אני לא רואה את עצמי בשלב הזה של החיים בלי גבר הזה,בלי מיכאל.

כשיש אהבה אמיתית,לא משנה כמה זמן אתם נמצאים במערכת יחסים.כל זה נראה מועט לעומת הסערה שהולכת אצלכם בלב ובנשמה.אבל זאת לא סערה רגילה.זאת סערה שגורמת לך יחד עם הכל להרגיש הרגשה כ"כ מקסימה,הרגשה של אהבה,חום,תשוקה ורצון להיות עם האדם שאוהבים לנצח הנצחים.

 

ואם עכשיו אני צריכה לדבר עם יד על הלב,את כל זה הרגשתי אתמול.כי הבנאדם שאני נמצאת איתו,הוא הרבה מעבר לבני הין השני שאני מכירה.אחד כמוהו אי אפשר למצוא בכל יציאה בשישי או בכל מצב אחר.

יש את המערכות היחסים האלה שנעשות ע"י הגורל,ואני מאמינה ששלנו היא אחת כזאת.

 

אתמול זה היה יום הכי מדהים בחיי,יפשלי3>

גרמת לי באמת להאמין שקסם של אהבה אכן קיים,ומפעילים אותו בתזמון הטוב ביותר,כמו שהיה אתמול.

החיים שלחו לי מישהו שאולי היה הרוס מבפנים.אבל הם שלחו לי אותו,כדי שאני אצליח לגרום לו לחזור לחיות.ואני שמחה שהצלחתי במשימה הזאת.אני שמחה שאתה חי מבפנים ומבחוץ.

אחרי אתמול,אני בטוחה באינסוף אחוזים,שאיתך אני רוצה לחלוק כל דבר אפשרי שרק יכול לקרות בחיים המשותפים שלנו,ואני מדגישה..כל דבר!!

 

תודה על זה שאתה איתי,תודה על זה שאתה אוהב אותי,מפנק,דואג,תודה על זה שאתה גורם לי להרגיש מלכה,אחרי תקופה שהרגשתי שאני כלום.

בזכותך הבראתי מהפצעים של העבר.בזכותך,פתחתי את העיניים על מה שקורה סביבי.בזכותך,הלב והנשמה שלי שרים כל בוקר,כי בזכותך-טוב לי!!

 

כמו שאמרתי לך היום..כל מילה וכל מעשה לא יצליחו להראות את כל האהבה שיש לי אליך,אבל אני אנסה לעשות כל דבר,כדי להתקרב להוכחה של האהבה הזאת כמה שיותר.

 

קושקושוני שלי,אני מאוהבת בך!! בך יש את כל מה שהבחורה רק צריכה.

ובגלל שעכשיו האוצר(אתה) בידיים שלי,אני לא הולכת לפספס אותו בקלות שכזאת ;)

 

תודה על החודש המדהים,

תמיד שלך,

אילונה :) 3> 3> 3> 3>

וההפתעה שהכנת לי,עדיין חרוטה אצלי בראש,עם דמעות בעיניים ואושר בלב 3>..

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/10/2009 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)