לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

10/2009

Another side of life


מערכת יחסים..לביטוי הזה יש יותר ממשמעות אחת, אך לביטוי הזה יש עוצמה שהופכת לחלק מחיינו.

ואם מדברים על המערכת היחסים בין בני זוג,אז בעצם מה זה?חיבוקים נשיקות והנאה?או משהו הרבה יותר גדול ומורכב?

 

השאלה הזאת תופסת תעוצה אצלי כל יום מחדש.כיצד לגרום למערכת יחסים להיות ה-אחת והמושלמת עם אותו בנאדם שאנחנו נמצאים איתו?

את התשובה לזה-עד היום הזה לא מצאתי.וגם לא נראלי שיש דבר כזה "המערכת היחסים המושלמת".תמיד יש עליות וירידות,יש כאלה שאצלם זוכרים יותר את הדברים הטובים ופחות את הרעים,וההפך.

כל מערכת יחסים שיש בין בני זוג היא מיוחדת במינה,ואין אחת שדומה לה במאה אחוז.הכל תלוי באופי וההתנהגות של בני הזוג.ובגלל שמטבענו לא קיבלנו את אותה צורת התנהגות,את אותו קו המחשבה ואת אותה רמת הרגישות,גם הקשר הזוגי עם החצי השני שלנו הוא לא דומה לאף קשר אחר.

מערכת יחסים אמיתית שבנויה על רצון ואהבה טהורה,כי שברירית מאוד,כי בה,כל צד שעושים,מפחיד עד מוות,משום שלא יודעים האם הצד הזה יביא תוצאות חיוביות או שליליות.כל מילה שאומרים-חושבים פעמיים לפני שמוציאים אותה מהפה,משום שלא יודעים האם היא תפגע או לא.כל מגע,חוששים ממנו,כי לא יודעים האם הוא יכאיב..או לא.מה שכן,קשה מאוד להשתלט על המחשבות והחששות,בגלל הפחד שחודר לתוך הנשמה,הפחד שחוסם את הגישה לביטחון אחד בשני.אם לא סומכים אחד על השני,מערכת יחסים בסופו של דבר תקרוס,ואם תנסו להציל אותה,רוב הסיכויים שלא תצליחו,כי הפחד הפנימי הוא חזק ממה שהוא נראה.

 

הקשר הזוגי זהו סוג של קסם שאין לו תחליף,ולא יהיה אפילו בעוד אלף שנה.

 

שהגעגוע שחונק בכל רגע שאנחנו רחוקים,המגע כשאנחנו אחד ליד השני,הנשימה שגורמת לנו להרגיש את פעימות הלבבות שלנו,הדאגה,ההבנה,ההסכמה,הכאב,הפחד וה-א-ה-ב-ה זה מה שהופך את הקשר שלנו למיוחד,שאין אחד נוסף כמוהו.

אני יודעת בישנו מן מתח לאחרונה,אבל אני מאמינה שנצליח להתגבר על הכל,כי אני,לא הולכת לוותר בקלות.כל עוד אני אוכל,אני אלחם למען הקשר שלנו.הכי קל להרוס דברים,אבל לתקן אותם אחרי שמתחרטים-קשה מדי.בגלל זה,כי שלא נגיע למצב של המון טעויות חסרות טעם והיגיון,נעשה את הכל כדי שהקשר שלנו ימשיך להיות המיוחד במינו מבחינה החיובית שלו.ואת הכתמים השחורים,ננסה לכסות עם הצבעים הבהירים הקיימים כיום בליבנו. :)

אותך אני אוהבת,בך אני בוטחת,אותך אני רוצה,ועליך אני אלחם עד סוף העולם.

 

שלא יהיו לך ספקות בכל הנאמר כאן,כי  את כל זה אני אומרת עם יד על הלב.

 

אני אוהבת אותך מאמי שלי.מאז שנכנסת לחיי,הם השתנו,לטובה.יש בהם הרבה יותר אור,אושר,וטוהר ממה שהיה.והכל בזכותך.תודה לך על הכל חיים יפים שלי

 

3>3>3>3>3>3>3> אילונה.

נכתב על ידי , 27/10/2009 17:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)