לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009


(הפוסט יוצא קצת מבולגן אבל לא אכפת לי,העיקר שאתה תבין את הכל D:)

רבע ל6 בבוקר,לא מצליחה לעצום עין מאז 3 בלילה,מחכה בקוצר רוח שיקרה נס ותתעורר,רק שזאת אשליה מתוקה מדי (:

בכל השעות האלה שאני יושבת כאן,כל הזכרונות המשותפים שלנו התחילו לעלות לי בראש,החל מהנשיקה הראשונה והסתיים במבוכה הכי גדולה שלנו,שאתה יודע במה מדובר ;).

נכנסתי לבלוג שלך,קראתי את הפוסט הראשון שרשמת עליי,עוד הרבה לפני שנהיינו ביחד.

כ"כ הזוי לקרוא את כל זה,לקרוא על העליות והירידות בהיו בתחילת הקשר..הפחדים,החוסר ביטחון,החששות,חוסר אמון..אבל הרבה יותר קשה לעכל לאיפה הקשר שלנו הגיע עד היום הזה :)

קשר מושלם שכזה,קשר מלא אהבה ובו זמנית גם ידידות.

*זוכר את הפעם הראשונה שנפגשנו?אחרי לפחות שניים או שלושה ביטולים..חחח עכשיו אני נזכרת בזה עם חיוך מטומטם על הפנים וצחוק מרושע על עצמי.שלא נדבר על האיחור שדפקתי,וזה לא היה באשמתי!! D:

זה היה היום שבו הכי חששתי מפגישה עם בן,כי לא ידעתי איך זה יסתיים,דבר אחד זה שדיברנו במסן,לפחות 8 שעות ביום,דבר שונה לחלוטין זה לפגוש אותך פנים מול פנים,כשבאמת לא ידעתי למה לצפות.

כשמשום מקום החזקת לי את היד בפעם הראשונה,רעדתי כאילו שאני נמצאת בסיבית עם בגדי קיץ של ישראל P:. טוב,אבל אם להיות רצינית לרגע,התרגשתי,יותר מדי הייתי אומרת.

הנשיקה הראשונה שלנו?אותה אחת ששמעתי עליה הרבה תלונות כי היא הייתה קצרה,נראית לי אחת המתוקות מאלה שהיו.זה רגע שאי אפשר לשכוח בחיים,כי ממנו פרח משהו יפה וקדוש,שאנחנו מטפחים יותר ויותר מיום ליום.

*אני זוכרת איך הייתה לך בעיה עם זה שאני לא מספרת לך דברים,לא משתפת אותך במה שעובר עליי,אולי איפשהו הרגשת שאני דוחה אותך מהחיים האישיים שלי שקשורים לחברים ולמפשחה.אבל,אמרתי לך שכל העניין הזה הוא עניין של זמן,וצדקתי.בחיים לא חשבתי שאני אצליח לסמוך ככה על חבר שלי.בחיים לא חשבתי,שחבר שלי יהפוך  לכל החיים שלי.היום קשה לי לראות את עצמי מבלי לשתף אותך במה שקורה איתי,מבלי שתתן לי עצות ומילים של תמיכה,מבלי שתהיה זה שיחזק אותי לא משנה מה.

*נזכרתי בביישנות הרצחנית שהייתה לי לידך,כשהרגשתי לא הכי בנוח כשהייתי איתך,כי הראש היה מבולגן,כי לא הייתי בטוחה בתוך תוכי שהכוונות שלך אכן רציניות ואמיתיות.אבל הצלחת להראות שאני באמת חשובה לך ושאתה אוהב אותי ללא תנאים.ואני לא מדברת על המתנות המדהימות שיש לי ממך,אלא אני מדברת על המתנה אחת גדולה,המתנה הפנימית-האהבה שלך,שלה זכיתי אחרי הרבה זמן לא היה לי אותה.

נזכרתי בשמרנות שלי מפני האינטימיות,שהיה נושא קצת קשה באותה תקופה,אבל גם עליו התגברנו יפה מאוד..;)

*וכמווובבןןן,איך אפשר לשכוח את הפעם הראשונה שבאתי אליך והכרתי את ההורים שלך,שזה היה החשש הכי גדול שלי D: .היה לי ברור שאם אחרי כל מה שהיה לך עם בחורות,אמא שלך תראה אותי ולא מי יודע מה תחשוב עליי,זה יהיה מכשול אחד גדול בקשר שלנו.למזלנו הרב היא מחבבת אותי(אני באמת מקווה שזה אכן ככה D:),אז עם הזמן נרגעתי מאוד עם העניין הזה.

*החודש הראשון שלנו ביחד...היה יום אחד המדהימים בחיי.בחיים לא חשבתי שגבר יכול להשקיע הרבה כ"כ בשביל בחורה כשהם רק 30 ימים ביחד.טוב נו,אולי לא חשבתי ככה כי אתה הראשון שבאמת הוציא את הנשמה בשבילי.

*הערב הרומנטי הראשון שארגנת לי...כמובן אני זוכרת מאיזה נסיבות הוא קרה,אני זוכרת את הכמה ימים לפניו,שסוג של נפגעתי מההתנהגות שלך(מקווה שאתה זוכר במה מדובר).כשבאתי אליך באותו יום שארגנת הכל,נדהמתי האמת,כ"כ הרבה השקעה למישהי שהיית איתה אז בקושי חודש וחצי.המוזיקה,הנרות,המתנה,היין,האווירה עצמה הייתה אלוהית,לא חשבתי שאתה אכן רומנטיקן,אבל טעיתי.ולהגיד לך בשיא בשיא אבל שיא של הכנות?אני שמחה שאני הראשונה מכל הבנות שבאמת זכתה לגלות את הצד הזה בך.בהתחלה חשבתי שאולי אתה אומר לי את זה סתם,אבל גם כשכל החברים שלך היו מופתעים ממך,וממש,הבנתי שמדובר בכנות אמיתית מצידך.

פעם ראשונה שהלכנו לסרט..2012..לא מי יודע מה רומנטי D: ,חחח אבל עצם העובדה שיצאנו ככה ביחד,ובכל רגע שהיה איזשהו קטע שפשוט נלחצתי ממנו,החזקת לי את היד ונתת לי נשיקה זה היה אחד הרגעים היפים בחוויתי :)

*טיול שנתי שלי...נכון שנהינתי...אבל פי 2 יותר התגעגעתי אליך,אפילו ששמרנו על הקשר לא קצת,היה לי קשה בלעדיך.ואני יודעת שעשיתי את השטות הזאת בטיול,שבאמת ביקשת שאני לא אעשה...האמת אני עד היום ממש מצטערת עליה..אפילו שלא קרה בגללה שום דבר,אבל עדיין,שברתי את המילה שלי..הרגשתי ממש רע עם זה,אפילו אם זה לא נראה לך ככה,בגלל זה למחורת סיפרתי לך את מה שקרה,כי קשה לי מאוד להסתיר ממך דברים,במיוחד אם הם שליליים.אני בחיים לא אשכח את השיחה הזאת איתך כשסיפרתי לך על מה שקרה,שחשבתי פשוט שזהו,כל מה שבנינו יקרוס בגלל טעות אחת.למזלנו,במקום לריב עד מוות,הגענו לעמק השווה,ותודה לך על כך 3>.

בטיול הגעתי למצב שלא הייתי יכולה פשוט לחשוב על עצמי...אלא רק עליך,אפילו כשהיינו באילת,קניתי דברים רק לך בלי לחשוב על עצמי לרגע.חח אנשים לא הבינו אותי ממש,אבל לא נורא,שיחיו עם האגואיסטיות שלהם :).

*חודשיים..!! לא יצא לנו לחגוג את האירוע המרגש הזה בתאריכו המקורי,אבל החגיגות התחילו יומיים לאחר מכן,עם חלק א'-יומולדת ה18 שלך :)

אני אגיד לך בשיא הכנות,חשבתי שאני אתחרפן מזה.בכלל לא היה לי זמן לארגן משהו,חזרתי באמצע השבוע מטיול שנתי,לאחר מכן ביליתי איתך יומיים,ואז היו לי בערך יומיים לארגן את הכל.

ביומיים האלה באמת הוצאתי את הנשמה,חשבתי על כל מני דברים שאפשר לארגן,אבל אי אפשר לעשות הכל במכה אחת.

בכל מקרה אני חושבת שמה שארגנתי לך יצא ממש חמוד,בעיקר כי עשיתי את זה מכל הלב.אני יודעת שאמרת שאף אחת בחיים לא ארגנה לך יומולדת ,אז רציתי להיות הראשונה שתפתיעה אותך,הפעם,לטובה :).

נקווה שהצלחתי..3>

אירוע ב'-סרט? D: ...חח הפעם אני בחרתי את הסרט,וכן כן,אני בטוחה שהיו לך חששות לגבי הבחירה שלך,הרי לא בחרתי במדע בדיוני או סרט מתח,אלא בקומדיה רומנטית,שהאמת ממש יפה,והפכנו אותה לרומנטית במצאיות,באולם חיחי ^^.

אירוע ג'-פעם ראשונה שהלכנו ביחד למסעדה.היה מושלם,אני בטוחה שאם היית רושם במקומי,היית מתייחס לאוכל חחחחח,אבל זה הכי פחות עקרוני כאן לדעתי.על החלק הרומנטי שבעניין הוא זה שחיזק בפעם המאה את מה שיש בינינו.המכתב שנתת לי כשהיינו שם,שאם שמת לב התרגשתי ממנו נורא,גרם לצביטות מרובות בלב,מתוך האושר שיש לי איתך :)

וכמובן שאין לשכוח את ההמשך של הערב לאחר שיצאנו מהמסעדה D:..טיילנו בקניון,יד ביד,בלי לראות אף אחד בעיניים זאת הרגשה הכי כיפית שיש.כשנכנסנו ל"שילב" והמוכרת אשכרה חשבתי שאנחנו מחפשים דברים ל"ילד שלנו"(לפחות ככה זה היה נראה) והציעה לנו את שירותיה,פשוט קרעה אותי מצחוק ברמות על.וכמובן שלא נשכח את בדיחת סטימצקי,שבחלק של מדע בדיוני נמצא ספר ששמו "ישראל איז ריאל". זה היה יום משעשע ברמות על,ורומנטי בו זמנית :)

*המבוכה הכי גדולה של שנינו,שלא נזכיר אותה בפומבי...חחח רגע הכי הזוי בחיים שלי,לא נעים אבל עכשיו קורע את הלב מצחוק..תודה לאל שהכל עבר בשלום :)

ואז יום למחורת הלכנו לבית הספר של אמא שלך בערב,לערב חנוכה שהיה עם עם הילדים.גאד זה היה כ"כ כיף לראות אותם מופיעים,ראית שהיו רגעים שהתרגשתי עד דמעות חיחי ^^.וכשאחרי האירוע הגענו אליך הביתה,פשוט לא עזבנו אחד את השני,כי ידענו ששנינו נתגעגע ברמות על =\...

 

מחר אני רואה אותך,אני מחכה לזה בקוצר רוח מטורף,אני יודעת שיהיה מהנה כרגיל,אבל עד שהרגע הזה ידיע,יש עוד יותר מ24 שעות ,והגעגועים הורגים מבפנים  כל חלק אפשרי.

בעוד שבוע...3 חודשים שאנחנו ביחד..ואז נאחל לנו את הדברים הטובים ביותר בעולם...בינתיים נחייך לרגל האירוע חיוך אמיתי,ונחכה לו :).

 

SO MANY MEMORIES..SO LITTLE TIME

אם מסתכלים על הדברים לעומק,רואים באמת המון דברים שקרו לנו בתקופה הקצרה הזאת שאנחנו ביחד..

 

מאמי שלי אני באמת נורא אוהבת אותך,וכל יום מחדש מתאהבת בך.

אם לא יהיה לי אותך בחיים,אני באמת לא יודעת מה יהיה איתי,כי הפקדתי את החיים שלי בידיים שלך,כי אתה זה ששומר לי עליהם,וזה למה כל יום אני קמה עם חיוך על הפנים :)

תודה על כל רגע שאתה איתי,תודה על כל מה שגרמת לי להבין,תודה על מי שאתה כשאתה איתי.

 

אני אוהבת אותך הכי שבעולם נסיך שלי,3>3>3>3>3>3>

 

נ.ב

בוקר טובבבב מאמי שלייייי!!

וסורי שנרדמתי ככה בפתאומיות אתמול,הייתי ממש מתה מהכל =\

אבל עדיין אני אוהבת אותך הכי שבעווולםםם !!

"מה שיש לי בעולם הזה לא שווה בלעדיך"..מזכיר לך משהו?כי לי כן

חח קיצר כתבתי כאן כבר הרבה,אז אני אעוף לי למיטה 3> 3>3>

נכתב על ידי , 12/12/2009 06:51  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)