לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

Love is in the air,right on the way to your heart.


אין לי מילים תאר את המצב...

את התחושות
את מה שאני עוברת מבפנים.

כבר(כמעט) 5 חודשים אני עוברת דברים מדהימים,הרי עברו(כמעט) חמישה חודשים מהיום שהכרנו.
כל פעם מחדש אני נזכרת באותו יום,ובראש ששנינו היינו בו...לא חשבתי שמשהו יקרה בינינו,לא חשבתי שבכלל תסתכל לכיוון שלי,אבל,קרה בדיוק ההפך.מהתקשורת המיוחדת והמדהימה במינה שהתחלנו מהיום שהכרנו,פיתחנו גם מערכת יחסים יוצאת מן הכלל,מדהימה,מלאת אהבה,הבנה,ריגושים רבים,שכל אחד ואחת מאיתנו היו רוצים שתהיה להם.

אני זוכרת טוב מאוד איך שאנשים מסביב ניסו להפעיל את צידם הרע,ולגרום לנו לחשוב דברים שגויים אחד על השני.למזלנו,נתנו לליבנו לשלוט בנו,ובזכות זה,הגענו היום למקום בוא אנחנו נמצאים,עם המון אהבה שנהפכה משני חצאי לב שבורים,למשהו אחיד וגדול ברמות.

הודו,לאל,אנחנו חולקים ביחד כבר 4 חודשים מחיינו.

4 חודשים האלה מדהימים ומיוחדים בכל מובן אפשרי.

אני יודעת שעברנו תקופה לא קלה בזמן האחרון,כל מיני מחשבות העסיקו את ראשנו,וגרמו לנו להתנהג בטיפשות יתר,המחשבות האלה גרמו לנו לפקפק במשהו שכ"כ השקענו בו,משהו-שנתנו בשבילו את הנשמה.
הודות לעצמנו,תמיד הגענו לעמק השווה.לא משנה מי צודק ומי לא,באהבה,אין מנצחים או מפסידים,משום שאהבה אינה מלחמה.נכון כל אחד מהצדדים תמיד רוצה להיות ה-צודק,ה-מבין,או ה-שולט.אבל האגו של האנשים זה ההרס העצמי שלהם,כי לפעמים אנחנו לא מספיק חכמים כדי לדעת היכן וכיצד להשתמש בו.

למרות הכל,אני מאושרת מכך שהיחסים שלנו פורחים,שאנחנו אוהבים ותומכים אחד בשני.

ילד,אני באמת מאוהבת בך,כמו שאף פעם לא הייתי מאוהבת.כבשת אותי בקסם האישי והחזק שיש בך.אני בטוחה שהמון בנות היו רוצות שיהיה להם אוצר מדהים כמוך.
בלעדייך לא הייתי היום מי שאני.לא הייתי מגלה באמת מי אני,ולא הייתי פותחת את העיניים על האמת.
אני אוהבת אותך,מאוהבת בך,רוצה להיות איתך ושלך,תמיד..ולנצח :)
תודה על זה שאתה איתי,תודה על מי שאתה גורם לי להיות כשאתה איתי.תודה,תודה,תודה.
אין דבר בעולם שיתאר את מה שאני מרגישה כלפיך,אבל תמיד תראה בעיניים ובלב של אהובתך,שאין לאף אחד אהבה יותר גדולה כלפיך מאשר אצלה,או במקרה הזה-אצלי.

כי אתה,אתה הנפלא ביותר מהגברים.
ותזכור,שלא משנה מה,אני איתך.נתגבר על כל מכשול אפשרי שיהיה בפנינו.אני לא אתן לשום דבר ולאף אחד להרוס את העולם הייחודי הזה,שהתאמצנו כ"כ לבנות.

 

אני אוהבת אותך,יפה שלי
אילונוש (: 3>

 



 

נכתב על ידי , 27/1/2010 23:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)