לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

האושר...


"יפה מבחוץ.-רקוב מבפנים","Don't judge the book by it's cover" ..ועוד כמה משפטי חוכמה שאנשים נוהגים להגיד במצבים שונים,אך השאלה היא האם הם באמת מתייחסים למשמעות האמיתית שמסתררת מאחורי צירוף בעל מספר מילים.

המשמעות של אותם פתגמים,או משפטי חוכמה שלפעמים יוצאים מפינו יש הינה עצומה,רק שאנחנו לא שמים לב עד כמה.

כל יום אני(כמו רובנו) נתקלת במשפטים כמו"איכ הוא מכוער","סתכלי איך היא נראית,הצרות שלי יותר יפות","גוף דומגנית-פרצוף משאית","היא דומה לדוב גריזלי"וכו'.

כמו שאתם רואים,החבר'ה של היום הרבה יותר עסוקים בלשפוט אנשים על פי מראיהם החיצוני,ולאט לאט שוכחים מהפנימיות.היום אם נלך למועדון לא יתחילו עם בחור או הבחורה כי הם נשמעים סבבה,אלא יתחילו איתם כי הם נראים סבבה.

הבחור שרוצה חברה,הדבר הראשון שהוא יגיד על ה"אחת" העתידית שלו-"איזו יפה",כנ"ל לגבי הבנות.

כמובן,שהמראה החיצוני הינו מרכיב חשוב בכל בן אדם על פני האדמה,לפיו ולפי שפת הגוף שלו,ניתן גם לגלות דברים רבים על האישיות שלו.אבל אם נחשוב על זה לעומק,כשרע או טוב לך,אתה בא לדבר עם האדם האהוב עליך,או עם הגוף שלו?כשאתה מתקשר לאותו האדם-עם מי אתה מדבר?כשאתה מדבר איתו באופן וירטואלי,אתה מרגיש או רואה את גופו?והתשובה היא -לא.

רבים מאיתנו היום עסוקים בהקדשת תשומת לב ענקית בהקשר ללבוש,שיער,עיניים,בניית ציפורניים,חצ'קונים וכו'.עם צורת חיים שכזאת,הם לאט לאט שוכחים את המשמעות של "בן אדם"ובכך שוכחים שהיופי האמיתי בא מהפנימיות,מהאישיות ומתפיסת עולמו של מישהו,ולא רק מחיצוניותו.

כשאנו פוגשים ברחוב זוג שאינו מקרב המעגל החברתי שלנו,כמעט תמיד יש לנו מה לומר עליו,אפילו בלי היכרות של שנייה אחת עם אותם אנשים.לדוגמא,אם רואים בחור נאה עם בחורה שמראה החיצוני שלה איננו מלהיב,אנחנו נגיד"איך לעזאזל הוא יכול לצאת עם הקובבה הזאת?" וההפך,כשרואים בחורה שנראית טוב יוצאת עם"חננה" של בחור(שמנמן/בעל משקפיים/עם אוזניים גדולות מהגודל הממוצע/קצת פוזל וכו')..

עוד מקרה דיי נפוץ של היום,בו מסתכלים דווקא על הפנימיות,אבל החיצוניות הורסת את כל הקסם.

בנות יקרות,"האביר על הסוס הלבן" זה לאו דווקא הגבר המושלם מבחינת החיצוניות,כמו כן להגיד"מכוערת" על בחורה שלא נראית לך טוב לעין בגלל פגמיה החיצוניים,לא באמת הופכים אותה לכזאת.

בנים/נערים/גברים יקרים!לחפש מישהי שתהיה דומה לבר רפאלי,זה לא המעשה החכם ביותר בעולםץתתנו ללב שלכם להוביל אותכם,תשימו פס על מה שאומרים לכם החברים כשאתם יוצאים לפב,כי בסופו של דבר,אלה החיים שלכם,ואתם היחידים שמסוגלים לבנות את האושר שלכם.אבל את האושר,לא בונים רק מבחוץ,אלא גם מבפנים.

 

באופן אישי,אני מורידה את הכובע בפני האנשים שהולכים עם הלב שלהם,ובונים בית חם לאורך שנים רבות,כי הם באמת מצאו את החצי השני שלהם.החצי החם והאוהב,המבין והתומך,שנמצא איתם בטוב וברע ללא תנאים.

אין אחד שהוא מושלם בשביל האנושות כולה,אבל יש את השלמות האישית והפרטית של כל אחד מאיתנו,העיקר לראות את הניצוץ הקטן ולתפוס אותו,לפני שיהיה מאוחר מדי. :)


אחרי כל הנאמר כאן,הייתי רוצה לסכם משהו מנקודת המבט שלי.

על עצמי אני יכולה להגיד בשתי מילים פשוטות וברורות לכל רמות העברית הקיימות===>אני מאושרת!!

מאושרת לא רק במובן בטבעי של הדבר,לא מדבר קטן.אלא ממשהו עצום-שנקרא אהבה.

אהבה מגבר ולא מילד שלא יודע בוודאות מה הוא רוצה מהחיים,אהבה מלב חם,אוהב,דואג ומפנק.

אהבה כזאת לעולם לא הייתה לי,כנה,טהורה..במילה אחת =>אמיתית.

למרות שהקשר שלנו הוא בסך הכל קצת יותר מחודשיים,הוא נראה ומורגש כקשר הרבה יותר ארוך,והרבה יותר חזק מזה של חודשיים.

כל יום מחדש,לדבר איתו,להיות לצידו,להיות שלו גורם לי את האושר הקסום ביותר שאי פעם אפשר לחוות עם מישהו.

אין משהו טוב יותר מלדעת שהבן זוג שלך איתך בכל מצב,ושאת תעשי כל דבר שאת רק יכולה כדי לגרום לו להרגיש טוב עם עצמו,ולהראות לו שהחיים זה לא רק שחור או לבן.

בלעדיו,החיים שלי לא היו נראים כל כך יפים.בלעדיו,הייתי נשארת סגורי בתוכי,לא הייתי מאפשרת לאף אחד להתקרב אליי.בלעדיו לא היייתי מוצאת מוצא מהכעס והטינה שנכנסו לתוכי אחרי שנפגעתי חזק.בלעדיו-לא הייתי מי שאני היום-המאושרת מבין הנשים.

כל הלקסיקום העולמי לא יספיק כדי להגיד לו תודה על כל רגע שהוא איתי,על כל רגע של אושר שאני חווה מאז היכרותינו.

מאמי שלי,אני אוהבת אותך הכי שבעולם,ואתה יודע את זה.אם כל הגברים היו כמוך-הבנות היו חיות בשלווה כל החיים.

אתה אחד והיחיד בשבילי,ושום דבר לא ישנה את זה.אני אוהבת אותך,מאוד.

שלך,

אילונה

3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

נכתב על ידי , 28/11/2009 10:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)