לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Only Way to Have a Friend Is to Be One




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

Six Months...half a year,or a perfect time?:)


הנה חצי שנה עברה לה,מי היה מאמין?

הרבה זמן לא כתבתי פוסט,אז משום מה אני מתרגשת נורא.

יש יותר מדי רגשות מבפנים,שאני רוצה לשתף בהם ולפרוק אותם.

והכל...קשור אליך,לאחד והיחיד של חיי :)

 

חצי שנה עברה מאז שנהיינו ביחד.זה קצת?זה הרבה?אין לדעת.

אבל אפשר לדעת האם היה שווה לעבור כל מה שעברנו,לבלות איתך כל דקה שביליתי,לחלוק איתך כל דבר שחלקתי.ובמילה אחת,עם יד על הלב עם ביטחון מלא אני יודעת להגיד YES!

כל רגע שעברתי איתך שווה הרבה יותר מכל דבר שקרה בחיי,כי אתה בן אדם שאני מחשיבה להכי יקר לי,ובן אדם שאני הכי מעריכה ומעריצה בעולם כולו!!!

 

את שישה חודשים האלה לא עברנו בקלות רבה,אבל עברנו אותם בחוזק רוח,בתקווה רבה,והבנה משני הצדדים.

אני לא מתחרטת על שום דבר ממה שקרה בתקופה הזאת,כי בסופו של דבר,הכל קרה לטובה,לא משנה מה 3>

 

ואני לא מתחרטת על זה שלפעמים הייתי נוקשה איתך,נקווה שאתה מבין שהכל היה לטובה,כדי לדאוג לך,ולהוציא את כל הטוב שבך החוצה,שנראה לי החבאת יותר מדי,כדי שאף אחד לא יידע מי אתה באמת.ואתה-גבר מדהים,גבר שצריך להכיר באמת כדי לדעת מה הערך האמיתי שלו..ואני יודעת מה הערך שלך,לכן אני בחיים לא אתן לך ליפול,ולא אעזוב אותך בשעת צרה או שמחה,כי מגיע לך לקבל אהבה,מגיע לך להיות מאושר ושלם עם עצמך,מגיע לך כל הטוב שבעולם,כי אתה טוב!!!

כמובן,אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיה לי קצת(הרבה) קשה איתך בהתחלה,ואני בטוחה שאתה יודע על מה אני מדברת ;)..אבל שוב פעם,אני לא מתחרטת על זה שלקחתי את הסיכון והלכתי כנגד הזרם.

בחיים לא חשבתי שבסופו של דבר מישהו יאהב אותי כמו שאתה עושה זאת,כל פעם מחדש אני נדהמת מזה,ומפחדת לאבד את התחושה הזאת בטירוף.

ובחיים לא חשבתי שאני אוהב מישהו בצורה כמו שאני אוהבת אותך.אהבתי בעבר,זה נכון,ואתה יודע את זה...אבל אהבה הזאת,הרבה יותר חזקה ומורכבת מאי פעם.באהבה הזאת כל כולי תלויה,את האהבה הזאת,כל כולי רוצה לחוות לנצח,אך ורק איתך :) .

 

אני מאוהבת בך בובי שלי,וכן,אני רוצה להיות אשתך P:

את כל החיים שלי אני רוצה לחיות איתך,ושום דבר לא מעניין אותי יותר.

אני מאחלת לנו שנשמור על הקשר המדהים הזה,ששינה אותנו לאנשים טובים יותר,אוהבים ונאהבים.

אז,מזל טוב בייבי,מקווה לטוב לך איתי כמו שלי מושלם איתך.

אני מאוהבת בךךךךךך הכי שיש בעולם כולו,ולא אוותר עליך,לעולם!!!!!

 

שלך,

אילונה :)

3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

נכתב על ידי , 22/3/2010 12:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFar Beyond the Sun אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Far Beyond the Sun ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)