לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

מצטערת מותק, אבל זה נגמר.


בלב כבד, אני אורזת מזוודה.
ממלאה אותה בערכים סנטימיטליים, ובפרטים שלא באמת חשובים לי.
ולמה שאין לי מקום - אני משאירה לו.
שיהיה.
גם ככה זה רק יכאיב לי להזכר במה שהיה לנו ביחד.

אבל אני החלטתי, ואני דובקת בהחלטה הזאת!
אוקי, עכשיו הקטע הקשה.
להשאיר מכתב?
להגיד פנים מול פנים?
או אולי להעלם בלי להגיד כלום?
לא, אני לא יכולה לעשות את זה.
אני חייבת להגיד לו משהו.
אי אפשר להשאיר אותו באוויר.

"אחח", נאנחת.
זה לא הולך להיות קל.
"אני חושבת שמיצינו. אני חושבת שאתה יודע את זה. ושנינו יודעים שיהיה לנו יותר קל אחד בלי השניה"
אני מרגישה את השתיקה הצורמת, ויודעת מה הוא חושב.
"אל תתחיל להיות רגשני יותר מידי! גם ככה אתה רק סובל ממני! כמה פעמים אתה הרגשת שאתה מעלה עשן בגללי?
וכמה פעמים הרגשת שאני פשוט לוקחת אותך אחורה? וזה... זה חונק אותי! זה יותר מידי לחץ. זה.. יותר מידי"
אני מרגישה את הטענות הנגדיות שלו, ולמרות שידעתי מראש שזה מה שהוא יגיד, משהו עדיין משפיע.
לתת עוד צ'אנס... הפעם זה יהיה שונה...זה הלימודים, וזה זמני... וזה יעבור עוד קצת.
אולי אני פשוט צריכה הפסקה קטנה, קפה קטן, או אולי סתם לצאת החוצא לקחת אוויר.
אבל אני לא יכולה באמת לפרוש.

אוף.
מישהו מוכן להסביר למה?
למה אני לא יכולה אף פעם באמת
להפרד מהמח שלי?...

***

אלוהים אדירים, אני חייבת לחזור ללמוד...
נכתב על ידי , 5/10/2009 21:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)