לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

יוקליילי-הו!


נכון שיצורים הרבה יותר חמודים כשהם קטנים?
כמו חתול/כלב- קחו את היצור הכי רצחני, הכי משונן והכי מפחיד שיש, שימו אותו כקטן, עם עיניים גדולות- ואתם נמסים.
קבלו ציוואוה שצילמתי פעם בנוטינג היל, לונדון:



מפחיד, ומטריד בהרבה רמות. אבל חמוד.
או אפילו זה- קטן וקריפי וכזה חמוד!
http://www.youtube.com/watch?v=i0jUCU_yFTc
והוא עוד אוכל ג'וקים...


סוד קטן- אני חולת גיטרות.
לא אחת שאם תראו לה גיטרה היא תחטוף אותה ממכם ותנגן בה, כי הנגינה שלי על גיטרה מסתכמת ב8 אקורדים שאני מכירה וסוג פריטה אחד ויחיד (מה שמאפשר לי לנגן רק משינה ואואזיס פחות או יותר)
אלא אחת שיכולה להתמסטל מצלילי גיטרה טובה. חשמלית. קלאסית. בס. גרררר...

בכל מקרה- גיליתי משהו חדש על עצמי:
אני מכורת יוקליילי.
אולי, רק אולי, זה בגלל שזה קטן. וחמוד. וזו הגירסא החמודקטונת של הגיטרה.
אבל, לא רק.
יש לה צליל ממש מקסים לדעתי, ולאחרונה אני מוצאת את עצמי שמה שירים שיש בהם יוקליילי בריפיט.

אז קבלו כמה טיפי יוקליילי מעת מטילדה. ותסלחו לי, אבל ישראבלוג עדיין לא נותן לי להעלות פה ליקים של יוטיוב, למרות נסיוני הרב להתווכח איתו:

 יוקליילי 1) אחד השירים המקסימים ביותר שאני מכירה- Israel Kamakawiwoole ההאוויאי חידש את "Over the Rainbow" בשילוב עם "What a Wonderful World"
בביצוע פשוט מקסים. לא משנה מתי אתם שמים את השיר הזה, אתם עוצמים עיניים - ואתם מנותקים מהכל.

 יוקליילי 2) אהבת חיי משכבר הימים- קייט מיקוצ'י.
היא לא גאון מוזיקאלי.
ממש לא.
אבל היא מה שאני מכנה אותו חטיף מוזיקאלי.
ראיתי אותה בסקראבס ולא הפסקתי לזמזם את השיר שהיא שרה. כשגיליתי שהוא שלה, הורדתי את האלבום שלה, ומאז- אני מכורה.
מה גם, שתראו אותה- קנטה חמודה ועם עיניים של ילד קטן וחמוד. אני אהבתי. (מטילדה הרוקסטית נותנת לי סטירה עכשיו, אבל אני מניחה אחרי שהיא תקראה את כל הפוסט היא פשוט תביא נבוט ותגמור עניין...)

 יוקליילי 3)
שיר חדש שאין לי מושג איפה שמעתי, אבל נדבק לי. יש בו משהו.. מקפיץ. או מדבק. לא יודעת. אבל לדעתי היוקלילי עושה אותו:

 יוקליילי 4) משהו שלפני שנה התנגן פה ושם ברדיו. הקליפ מצחיק אותי מידי פעם. אני חייבת לעשות לו פעם שיחזור עם חברים שלי...


בכל מקרה- זה היה פורקן זמני של פאן מוזר בטעם שלי.
אני צריכה לשים עכשיו קצת פארל ג'אם לאיזון.
מממ.. פארל ג'אם עם יוקליילי... מעניין אם זה הולך...





נכתב על ידי , 26/10/2009 21:38   בקטגוריות קטן, מוזיקה, מטריד  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)