לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

לקחת פסק זמן ולצלם ברק


פלייבק

לקחת פסק זמן ולא לחשוב.
לקחת פסק זמן ולנקות את המייל ממכתבים שמסומנים שלא נקראו.
לקת פסק זמן ולסדר פגישות עם החברים שתמיד הבטחת להרים אליהם טלפון ולא עשית כך.
לקחת פסק זמן ולהרשות לעצמך לקנות פרוזן יוגורט באוניברסיטה באמצע יום לימודים ארוך.
לקחת פסק זמן, ולא לחשוב.
נקודה.

נראה שחלק מהדברים שלי בחיים טיפה מסתדרים, ואני גאה בעצמי- עשיתי זאת לבד.
אתם לא מכירים אותי מספיק כדי לדעת את זה, אבל מטילדה זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים.
מאז שהיא הופיעה, הכל הולך על מקומו.
ואולי, אפילו יש מצב לסרט חינם בשישי/שבת.
כי כמה כבר אפשר לדחות את טרינטינו החדש?

בניטו (ולשאר חובבי הצילום שפה) - ניקיתי מייל ומצאתי שם משהו ששמרתי לעצמי, לשימושים עתידיים (חלק ניסיתי עם המצלמה הקודמת שלי, ויצא לא רע. לא רע בכלל.)
אם אתה כמוני- אתה תהנה לשחק עם זה קצת:

הקטע עם הכובע ממש מגניב. זה מצליח, מנסיון...

סופ"ש חביב שיהיה לנו.

נכתב על ידי , 28/10/2009 23:55   בקטגוריות צילום חובבני, פסק זמן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)