לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

קליק


שש בערב. נשאר עוד שיעור אחד לשרוד והבייתה.
העובדה שהשיעור חובה הזה הוא אחד המשעממים ביותר קצת מציק בגבה, אבל יאללה. לפחות כולנו סובלים את זה ביחד.
יצאתי החוצא לשאוף קצת אוויר, וראיתי מכר לימודים ישן.
דיסקסנו קצת על הא ודא, ואז פיתחתי שיחה נחמדת עם פנים חדשות לי שהוא מכיר ואיפשהו בשיחה נאמר דבר מה על גשם.
הסתכלתי למעלה על העננים הלבנים היפים שחגים מעלינו, ונזכרתי בתמונת תחזית מזג אוויר שבדקתי בבוקר באינטרנט.
"דווקא אמרו שהיום לא ירד. מחר הגשמים מתחילים." טענתי.
"מה גם, אין ריח של טרום גשם". עשו לי חצי פרצוף של 'נראה' ועברנו לנושא הבא.

השיעור היה יותר סבבה מפעם קודמת, ואפילו לא היה קר בכיתה, שזה משהו לא שיגרתי בבנינים של ביולוגיה.
הייתי עם הזקט על הכיסא, מביטה בשעון, וקולטת לפי המלל הפסט פורפורד הפתאומי של הסמי-מרצה שהשיעור עוד שניה נגמר.
חטפתי את הז'קט והזדרזתי החוצא, אולי אני הפעם אספיק את האוטובוס של שמונה.
ביי לכולם, שלום, ואני בין השלושה הראשונים שיוצאים מהבניין.
המדרכה יבשה, כמו שהייתה לפני שעתיים, כשהתחיל השיעור, ותוך כדי שאני מחשבת כמה זמן יש לי להספיק לרוץ לתחנה, אני שומעת "אוי לא" מאחורי.
מסתכלת אחורה ומרגישה טיפה.
"לא נכון..." מלמלתי לעצמי, והטיפה השניה שאחריה, אמרה לי שכן.
כן נכון.
גשם.
עדיין יש טיפטוף קליל ונעים, אז אני רצה לתחנה עם מלא חבר'ה שמנסים לחפש את המטריה שלהם.
בעוד אני רצה, אני נתקלת בשיחה של בחור ובחורה מלפני, היא מתבכיינת על זה שהיא אולי תיקח מונית, כי הגשם רק מתחזק.
תוך כדי שאני שמה את הכובע של הז'קט על הראש, הוא אומר לה "זה עוד כלום . הולכת להיות סערה היום. אני אומר. סערה מטורפת"
"זה מרושע מצידך!" אמרתי לו.
הם הסתכלו עלי לראות מאיפה צצתי, ואם הם מכירים אותי בכלל.
"לא, באמת. זה מה ששמעתי היום. הולכת להיות סערה כל הלילה"
"לפחות חכה עד שנהיה על האוטובוס לפני שאתה אומר דבר כזה!" המשכנו לרוץ שלושתינו.
"אני רק חוזר על מה ששמעתי" הוא מתפרכס והגשם, כאילו שמע את מה שהוא אמר החליט להפגין נוכחות יותר מסיבית.
"אתה רואה?" אמרתי. "זה הכל בגללך!" הגעתי לגלגלת יציאה של האוני'.
"מסכים אותך" הוא חייך ועשה תנועה עם היד של ג'נטלמניות לתת לי להכנס לפניו.

כבר ראיתי את הכביש ואת האוטובוסים שאני מקווה שהם לא שלי נוסעים מולי, ואחרי שהבחורה רצה לה לתחנה שלה, הבחור, נטול הכובע או כל הגנה אחרת לראשו אומר לי שמטריה זה לחלשים.
"אכן... אומרת הבחורה עם הכובע על ראשה..." אמרתי שניה לפני הביי ורצתי לתחנה שלי- מביטה בכמות אנשים לא קטנה עומדת בה, ומבינה שזה אומר שלא פיספסתי את האוטובוס.
'... ותחנת אוטובוס, לעומת זאת, זה לחזקים...' חשבתי לעצמי בעוד אני מסתננת לי לתוך התחנה למצוא מחסה.

הבטתי בבריכה הפתאומית שנוצרה על הכביש מאמצע שום מקום, ובטיפות שמרקדות עליה בצורה כל כך אלגנטית, ואמרתי תודה על כך שאין לי מצלמה, כי אין מצב שבעולם שאני מצליחה להנציח את היופי שמולי.
לוקחת תמונה נפשית נוספת לאלבום התמונות האישי שלי, ומחייכת.
הו, הנה.
האוטובוס בא...



Barenaked Ladies - Easy

***
נ.ב: התנצלותי הכנה לליידי נענע היקרה.
אני יודעת שאת סולדת מפוסטי חורף.
אבל מסתבר שגם אני נדבקתי...
נכתב על ידי , 1/11/2009 22:09   בקטגוריות גשם, תחנת אוטובוס, קליק  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)