לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


These are crazy days but they make me shi-ene

Avatarכינוי: 

בת: 39

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אנוכי אשכנתוזה גאה!


כשגורי התבקש לעשות לנו חיים קשים, הוא לא כל כך הצליח:

שליין: "גורי, אנחנו מדברים על אשכנזים חילוניים.
אשכנזים, אתה יודע..."
אלפי: "אשכנזים?
רגע, אתה מתכוון לאלה שעושים רק ילד אחד כדי לשמור על הבית מסודר?
אלה שהמציאו את המחניים כדי שיהיה להם יתרון בספורט?
אלה שמתשמשים בטישו רב שיכבתי ומכריחים את כל המדינה לבהות שבוע שלם בספרים בכיכר?
יפי נפש, מנשנשי אדממה, מאכלסי תיאטראות פרינג', טועמי גבינות, מצטטי לנין, מתענגי סינמטק?
מגישי מתאבנים במסיבות קוקטייל, מאונני שירה מודרנית, מפרנסי יקבים ומטרידי סומליה?
נטולי פיגמנטים, ראשי ועד הבית, מחוסרי יוזמה, גרועים במיטה, חובבי הלקאה עצמית וג'אז?
אליהם אתה מתכוון?"
שליין: "כן אליהם אני מתכוון."
אלפי: "אבל אין כל כך מה להגיד עליהם..."

מטילדה,
עדיין מאוהבת בייצור הקטן והדביל הזה.



נכתב על ידי , 29/1/2010 13:50   בקטגוריות אשכנזים, גורי אלפי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



No comment


אוי לקסי.
אין לך מושג עד כמה אתה חסר לי.

תודה לאל שאתה לא פה.

מטילדה,
נוסטלגית.
נכתב על ידי , 24/1/2010 23:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Who you gonna call?


היום בבוקר ראיתי מכונית עם חדק.

לא, באמת- חדק.

לא, לא שתיתי על הבוקר ואפילו ישנתי טוב אתמול (שש שעות מלאות. אני מפנקת את עצמי).

אז, כן.

מכונית עם חדק. השלב האבולציאני הבא?


~~~~~


הסמסטר נגמר מחר ואני לא יכולה להתעלם מצביטה קטנה בלב שיש לי עליו.

נכון שבכיתי שהוא רק ביולוגי ואני לא אוהבת.

אבל ממש נהנתי.

ותודו שזה די מעצבן שאיך שמתרגלים לשיגרה היא משתנה לכם.

נו, בהצלחה שיהיה לנו.


~~~~;


שאלה לי אליכם-

(פיקולו אולי אתה תדע לענות לי)

יש לי מבחן אמריקאי שמורכב רק משאלות של נכון או לא נכון.

עכשיו לכל שאלה יש X נקודות, ו3 אפשרות לתשובה:

1) נכון 2) לא נכון 3) אני בוחר לא לענות

הרעיון הוא כזה:

על תשובה נכונה- X נקודות.

על תשובה שטעית בה- יורד לך חצי X.

על תשובה שבחרת לא לענות- אפס. לא עולה ולא יורד.


נשאלת השאלה- מה עדיף לעשות עם שאלות שלא יודעים?

לנחש 1 או 2, או ללכת על בטוח לעשות 3?


~~~~~~


ראיתי "מכסחי השדים" לפני כמה ימים.

אני חייבת לציין שאני ממש מתגעגעת לסרטים שבהם האפקטים ואיכות צילום לא היו ברמה גבוהה,

אבל הסרט עצמו היה פשוט מעולה.

לא עושים אותם יותר ככה.


קוראת למישהו שיעשה לי בייביסיטר לקולות בראש בזמן הקרוב.

יש לי תקופת מבחנים, ואין לי זמן אליהם.



שירים חדשים בצד.

סופ"ש מקסים!

נכתב על ידי , 20/1/2010 13:44   בקטגוריות שדים, חדק, סוף סמסטר  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

18,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMatilda Kozel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Matilda Kozel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)