לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

THE Sweetest getaway.


soy una persona feliz , deverdad que lo soy. pero necesito un lugar pa quitar mi tristesa ..... aqui me parese ideal. (:

כינוי:  Laloca

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. האם אתן אוהבות לצייר\לעצב?
כן(:

2. האם אתן חושבות שאתן טובות בזה?
לא רעה בכלל:P

3. המורה מבקשת ממך לכתוב חיבור בנושא משעמם. היית מוסיפה יצירתיות לעניין?
משתדלת חחח

4. באיזה מקצוע הייתן רוצות לעבוד בגדלותכן?
צלמת,אולפן לעברית,ללמד עברית בחו"ל,שגרירה חחח הלוואי(:

5. מה הן התכונות היצירתיות בך?
כל החשיבה והתחביבים.(:

6. את רוצה להיבחר למועצת תלמידים\ועדה מסוימת.
נופ.

אילו דברים היית עושה לשיפור הוועדה?
סתמו

7. איך היית משפרת את האופנה של היום?
הייתי מעצבת ידועה וככה זה ישתפר(:

8. יש לך בלוג כתיבה\עיצוב\יצירה וכו’?
יש לי פליקר:P

9. נתונים לך שקיות זבל, מסטיקים ושרוכי נעליים צבעוניים. מה היית יוצרת מהם?
זורקת את המסטיקים בשקיות ולוקחת לי את השרוכים לנעליים.שאלה מטומטמת אש

10. אם היית שרה בממשלה, אילו צעדים היית נוקטת לשיפור המדינה?
פחות רכרוכיות ודחוף.

נכתב על ידי Laloca , 7/6/2010 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יכולה יותר.


אני לא יכולה להישאר בשקט,כי אז הבכי יתחיל וימלא אותו.
אני לא יכולה להפסיק לבכות,כי אני לא מפסיקה להיפגע.
אני לא יכולה להפסיק להיפגע,כי הוא לא מפסיק לפגוע בי.
והכי גרוע - אני לא יכולה שנפסיק,כי אני אפסיק.
אני לא יכולה בלעדיו ...בחיים. פשוט לא יכולה.
אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי.....הדיכאון הזה לא מפסיק.
וכואב לי...
הדמעות כבר התייבשו אין מצב שיכולות לצאת עוד.
ובכל זאת הן מוצאות דרך ..
והתעייפתי מעצמי , ויותר גרוע-הוא התעייף ממני.

"שאין לך בעיות עם קשר,
אבל גם ככה הוא הולך
זה לא בשבילך

זה לא קל מישהו קם
והולך הוא חותך זה לא קל
תודי את פוחדת זה לא קל
כמה רצית להבין ואמרת חבל
זה לא קל"

אני מרגישה שהוא בורח,והוא אומר בשורה התחתונה שאני מבריחה אותו.
איך אפשר להתמודד עם זה?
שאמרתי לו "אנחנו על סף פרידה" הוא אמר שאין לו מה להגיד.
זה לא להילחם בשבילי,זה לא.
שאלתי למה הוא לא אמר שהוא לא רוצה ... ושהוא אוהב אותי .. והוא אמר שברור שהוא רוצה שנישאר ביחד והוא לא חושב על להיפרד בכלל.





אין לי כבר מה להגיד בעצמי,זה הדבר היחיד שיש לי להגיד.
אני לא יכולה יותר נשבעת .................

נכתב על ידי Laloca , 6/6/2010 23:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



&#9774; PEACE.&#9774;


I need freaking peace that's what I need.
but not a fake one, a real one inside.
I need to breath I realy do ..................
i feel like crap. :|


&#9774; &gt; give me some of it.


נכתב על ידי Laloca , 2/6/2010 01:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





595
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLaloca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Laloca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)