לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גן העדן בלבי


כתבות , עיצובים שלי, ושירים! :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בוקר טוב קיץ ישראלי!


 

אין דברים כאלה.. אני פשוט חולה על הקיץ, בוקר טוב קיץ ישראלי!

 



לפתוח את החלון שכל הפיח , האבק והעשן (שהפעם כמו שנהוג להגיד במשטרה: "הגורם האנושי אחראי לו".) מתחבר לך לכל החושים, כמו מכת קרן עצבנית, אור צהוב שוטף את הרחובות, תקופה של אנשים מלקקים גלידות וארטיקים, שהחולצות נדבקות לך ( לגברים! נשים בכלל מנוגה, לא מזיעות וכאלה.. ואפשר להרחיב על זה אבל .. נשאיר את זה להזדמנות אחרת.) לגב, לבטן ולמשולש, אז יש לך שמונה ריבועים, עבודת משקולות לא קלה, וביצים וקוט'ז 5%, אתה בכלל שומר, בכל זאת, קיץ, ים, בריכה, מועדון הארסים – גם ככה חם אש, עדיף בלי חולצה!

 

אני פשוט חולה על הקיץ! את מדוושת בעליה, בקושי בירידה, הורסת ת'מנוע, מדליקה מזגן, פותחת חלון, רגע.. האודם נמרח, הריס לא במקום, שיער סומר ומתפרע.. את לא רואה כלום, איפה קנית את המשקפיים האלה? חצי מחיר גם כן, סוף עונת החורף, שעבר. צפצופים, פקק תנועה, איחור של כמעט שעה, איך שהבוס מתעצבן, את שולפת נשק- ציפורניים משוחות בלק כתום מזעזע, למי זה אכפת, אז המיני קצת עולה, עקבים שטיפה לוחצים, שוב קנית מידה לא נכונה?! פותחת כפתור, הבוס נרגע, אחרי שעה קפה וסיגריה, אופס.. “דודה- בלה" קפצה לביקור (בסוגריים מחזור* ), ההורמונים משתוללים, לוקחת כדור להרגיע קצת את עצמך. נגמר היום, בקושי זחל. איפה חנית לעזאזל?! תגידי, שואל איש המעליות זה חמצון או טבעי שלך?. מגיעה הביתה. מקלחת קרה, כל כך חם לך שאת ממלאה את האמבטיה בקוביות קרח, אחרי חמש דקות שקפאת- את חייבת מקלחת חמה, יוצאת מסיימת ושוב חם. אוף כל כך חם!! אם היה מנוע שמיוצר בתוך הגוף פולט החוצה אדי חום ומקרר את הגוף.. אבל אנחנו ישראליים, אוהבים בעיקר להתלונן, לאכול פלאפל שנוזל ממנו הרבה טחינה, והרבה הרבה סלטים, מכל הסוגים, מנצלים את החינם עד לטיפה האחרונה, כולל שומרים את הבקבוקים- כי למחזר זה הטרנד החדש! ועוד משלמים לי בעד זה?!

איך אני מתה על הקיץ.. פשוט חולה על כל ילדות השמש עם הקוקיות והנמשים המחייכים, בנות 13 עם חזייה ורודה שבאוטובוס לועסות מסטיק בשיא חוצפתן- מנפחות בלונים באוזניים, עד שנהג האוטובוס בן ה 60 מסתכל עליך, מבסוט אבל מסמן לך באצבע: נו! נו! נו! אני מתה על הים.. כולם צולים את עצמם בשמש הקופחת, עד שאיזה ערס מזדמן, ניגש לבחורה בבגד ים הצהוב משהו..בטן גב, בטן גב..” היי בובה, אפשר לעזור לך למרוח קרם שיזוף על הגב"? ההיא בכלל דוברת צרפתית, בוהה בו כמו דג שקפץ לביקור מתוך האוקיינוס העמוק, אבל שב עקבותיו כאילו אתה האיש האחרון שרציתי לראות, אני חוזר לראות איפה "הדגיגה" שלי.. מקווה שאיזה כריש לא בלע אותה, במקרה, היה נעים להכיר. שוקע וצולל. פתאום, ניגש השרירי השזוף ואתה מבין.. שאתה בצרות. חוזר לשטח שלך, שמראש פלשת לשטח לא לך, מחליט לחזור ולשכב על חצי המגבת שבקושי נכנסה לך לשקית, נרדם וחולם על שדה חמניות צהוב, בטח השמש השפיעה עליך וקיבלת מכת חום. לפתע, אתה מקבל כדור פינג- פונג לתוך הרקה, שני ילדים קטנים שרצים אחרי כדור, ואיש הארטיקים חולף על פניך שבידו ארטיק שחצי ממנו כבר הפך לנוזל.

“אני הולך, אני הולך..” מיצית את היום, חוזר הביתה חצי שרוף, למי זה אכפת בכלל..

 

זמן הקיץ תמיד מביא אתו אהבה חדשה, שמחה ואנרגיה חדשה.חיבוק

אבל כל כך חם בחוץ שאתה שוב נכנס לאינטרנט, פותח מזגן, שולף מהמקרר פחזנית מלאה בשמנת מתוקה.. כוס קולה קרה עם קרח. נכנס לאתר הכרויות, אבל הן תמיד לא חוזרות בחזרה, כמו איש הראיונות שלך מחיפוש אחר עבודה מזדמנת שאומר:

אנחנו נחזור אליך. נחזור אליך, אין משרות פנויות, אולי בתחילת קיץ הבא..

 

אין דברים כאלה אני פשוט חולה על הקיץ, אולי כי זו התקופה הכי הזויה ורק בישראל אתה יכול לראות חרדים לבושים חליפת שבת כזו כבדה מעייפת ושחורה.

ורק בישראל אתה יכול לראות בחורות לובשות בגד ים מלא עם תחתון חוטיני, צמוד- דביק, מספיק לכל אגן הים התיכון!

 

 

נכתב על ידי LILACHLOVE , 26/5/2011 18:35   בקטגוריות סיפרותי, אופטימי, אהבה ויחסים, יצירות, בידור, הומוריסטי, שחרור קיטור, טור אישי, מחשבות על קיץ  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו הסיפור שלי, שלומצ'י- הילד ההוא מהכיתה..


שהיה דיי מצחיק, לפעמים אפילו מוזר, שלומפר כזה. לקטע המלא...
נכתב על ידי LILACHLOVE , 23/5/2011 14:06   בקטגוריות אופטימי, יצירות, בידור, הומוריסטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  LILACHLOVE

בת: 41

MSN:  לילך




719
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLILACHLOVE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LILACHLOVE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)