לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סיפורים על הג’’ונאסים


ג'ונאסים XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011


 

אני הולכת לעלות לפה סיפור אני ישתדל לעלות מהר תהנו.........:)

  

 

" את בטוחה שאת רוצה פסק זמן ? ניק שואל אותי " אני בטוחה " האמת שאני ממש לא בטוחה ולמה הוא שואל שאלות כאלה

 " אני אוהב אותך  את יודעת נכון ?." "אתה מתקדם " הוא צוחק ומושך אותי לכיוון שלו " את צחקת נכון ? " אני צוחקת " כן אתה חושב שאני מסוגלת לזה ?" הוא מחייך ומשחק לי בשיער ג'ו נכנס לחדר "אתם דוחים ולא אני לא צוחק " הוא היה רציני זה חדש ...ניק ואני התחלנו לצחוק " תמצא לך חברה ופעם הבאה תדפוק בדלת ,תודה .!" ג'ו עשה פרצוף ויצא מהחדר "מה קורה איתו ?." הוא מנשק אותי ועוצר " אם תשאלי אותי ?.מעניין אותי יותר אנחנו ." לא התווכחתי אחרי 3 דקות מצאנו את עצמנו על הריצפה מתמזמזים " אני אוהבת אותך ." הוא מחייך " אני אוהב אותך יותר " אני צוחקת והוא ממשיך לנשק אותי הדלת נפתחת

אני וניק נבוכים " אתם לא רציניים נכון ?." ג'ו נכנס שוב " כזה קרצייה .." אני אומרת ומחייכת ג'ו מחייך ומאוד נבוך קמתי מניק העיקר שנשארתי לבושה " עכשיו שסיימתם לעשות את הדברים שלכם , אני צריך אתכם " "לא סיימנו את הדברים שלנו כי אתה כל דקה נכנס עכשיו תצא אני עסוק בי ." ג'ו מחייך ומתיישב על הכיסא "כן ג'ו מה אתה צריך .?" ג'ו מהסס וצוחק " מצחיק אותך משהו ? " ניק אומר " העיניין הוא שאנחנו יוצאים לסיבוב הופעות ונקי שכח להגיד לך אז מה את אומרת בייב ?." אני מחייכת ורצה לחבק את ג'ו " ג'ו אני מקווה בישבילך שאתה רציני !!!" חיבקתי אותו " וניק תודה בייבי " ניק חייך " אני התכוונתי להגיד לך אחרי הכיף שהיינו צריכים לעשות ומישהו פה מפריע " שנינו הסתכלנו על ג'ו וצחקנו ג'ו הרים אותי על הגב והתחיל לרוץ במסדרון ניק רדף אחריו "תוריד אותה עכשיו " "תרנגול , אני לא מפחד מימך " ג'ו צוחק ורץ שאני מעליו במסדרון קווין יוצא מהחדר וצוחק " סליחה שאני מתערב ג'ו , אבל ניק החזק מבינכם " ג'ו עיקם את פניו והוריד אותי ניק תפס אותו והשניים התחילו לריב , כמובן שבצחוק . "סידני אני אוהב אותך !!!" ניק צעק בזמן שג'ו מושך אותו " סידני את יפה , ואת חברה של אחי אבל לא יעזור לך שום דבר " התחלתי לצחוק ונכנסתי לחדר של ניק התיישבתי על המיטה ופתחתי טלוויזיה " בוב ספוג ? " אני שואלת את עצמי ומיד מעבירה לערוץ 10 דקות שאני מרותקת לטלוויזיה ניק נכנס ומתיישב לידי "אפשר להצתרף ?" הוא נכנס עם פופקורן " כן חבר שלי תסגור את הדלת , תודה "  הוא סוגר את הדלת ונשכב לידי " אז חברה מה את אומרת אני ואת בערב מסעדה וסרט , טוב לנו ?" אני מהנהנת את הראש ברצון אנחנו שותקים 5 דקות והוא עוצם את העיניים "על מה אתה חושב ? "הוא פותח אותן בזהירות וצוחק כלות " אני חושב על הסיבוב הופעות אני ואת באוטבוס אחד אך...." הוא עוצם את העיניים שוב " זה לא אני ואתה לבד וזה ממש לא אך.....ניק ." הוא התחיל לצחוק "על מה אתה צוחק ?" " אני חושב שאני יכול לעבוד על זה שאני ואת נהייה באוטובוס לבד וחוץ מזה ...יש לך משהו לספר לי ?" אני כזאת שקופה , הוא קורא אותי כמו ספר פתוח " כן..." אני עונה בחשש

"אני כמו החברה הטובה שלך את יודעת " לא מה הוא חושב שהוא אומר את זה " אני מעדיפה שלו אני אוהבת אותך כגבר " הוא צוחק " לא חשבתי אחרת בייב , אז מה יש לספר ?" " קיבלתי מכתב מהאקסית שלך " אמרתי ישירות והוא הפך לרציני "קראת אותו ?" "העדפתי לחכות לך אתה יודע ..." שנינו קמנו מהכיתה 2 תוכניות כבר עברו מאז בוב ספוג ואנחנו עסוקים בשלנו שלפתי את המכתב מהמגירה  " לניק וסידני היקרים " על המכתב הייתה כותרת שחורה מודגשת ולמטה בפינה המוען - מיילי [צרות].

 


תגובות ???

 

 


נכתב על ידי , 27/5/2011 18:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 550544759 

תמונה




1,011

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ונאסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ונאסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)