לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

So take my hand and come with me, We will change reality.


כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

סליחה שאני מתעללת לך ברגשות


אבל קשה לי להתמודד עם הרגעים בהם אני מרגישה שאתה לא אוהב אותי


שאתה רוצה לחזור לחיים שלך שלא קשורים אלי ולשקוע בהם


שאני שוכבת שם במיטה שלך כאילו אני חלק מתפאורה


ולא הדבר הכי מיוחד אהוב ומושך שנמצא בסביבה שלך


 


ושאני בוכה ואתה מנסה להיות בתפקיד המבוגר האחראי


ואז אתה בוכה ואני מרעיפה עלייך אהבה ודאגה 


ואומרת משפטים יפים מתוך סרט


שאתה לא יכול להגיד לי חזרה


 


אבל אתה מחבק אותי חזק


ובבוקר הכל בסדר


ואני מרגישה חור בבטן


כמו החורים שאני עושה בקשר שלנו


כמו החורים שיש בביטחון שלי


כמה שזה קשה לסמוך עד הסוף


ולהיות תלוי באהבה של מישהו אחר כי זה מה שגורם לך לחייך באמת


ובחירות גדולות ביחד מעוררות עוד המון שאלות ופחדים.


 


הימים עוברים, הזמן מצטבר, ואני מסתכלת עלייך ואתה כבר כלכך חלק ממני


זו מחשבה מדהימה וגם כלכך מפחידה


כי החיץ כמעט ונעלם לו


המחשבה על כמה זה יכאב אם החלק הזה יעלם


 


 


וחוזר חלילה.

נכתב על ידי , 29/4/2012 10:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,204
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQueen Crimson אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Queen Crimson ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)