לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

life in plastic


כינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

whenever i'm down - i call on u my friends


החלטתי להתמקד בחיובי - או לפחות לנסות.

כמו למשל הנעלים החדשות האלה, שאני מאוד מאוד אוהב, היו עוד שני זוגות שרציתי, אבל לא היה במידה, עדיף זוג אחד על כלום.




בעיני הן קרובות לשלמות.

נעלים בעיצוב דולצ'ה גבאנה, שולחן קפה בעיצוב פטרישיה אורקוולה.
נכתב על ידי , 11/6/2009 01:22   בקטגוריות DG, נעלים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I couldn't help but purchase


אני זוכר, אחרי שמצאתי את המשקפים של קרטייה וינטאז' מ 1983 - בלוס אנג'לס - הייתי בטוח שזהו, זה הזוג האולטימטיבי ויותר אני לא קונה משקפיים.

little did i know  

מאז קניתי עוד שלושה זוגות של גוצ'י שהייתי חייב, ועכשיו בפאריס ביום ראשון קניתי גם את הקרטייה האלה - לא יכולתי להתאפק - לפחות לא קניתי את אלה עם הידיות מעץ שעלו כמעט פי 2 - כזה אני, איש של פשרות.

יש משהו בסנטוס הזה שלא מניח לי, את החפתים שרציתי לא מצאתי.






תמונות מתוך cartier.com

נכתב על ידי , 9/6/2009 12:18   בקטגוריות גאדג'טים, נעלים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



my precious is finally mine





סוף סוף עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות מזמן - מצד שני בגלל שכבר כל כך הרגשתי שזה שלי - אני לא ממש מרגיש קניתי משהו חדש.
נכתב על ידי , 5/6/2009 20:33   בקטגוריות סתם, נעלים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Leighton Got Game!


הבחורה הזאת תגידו מה שלא תגידו - יש לה אומץ ויש לה סטייל (וכנראה שיש לה סטייליסט טוב!) אבל בסופו של דבר היא בוחרת את הבחירות שלה (או לפחות את הסטייליסט) ולבחורה יש רומץ - וכנראה גם אובססיה לבריאן אטווד.

ועל זה נאמר ??? Who the Fuck is Emilio de la Morena

אני בטוח שאנחנו עוד נשמע עליו.






תמונות: justjared.com ו emiliodelamorena.com











נכתב על ידי , 2/6/2009 20:38   בקטגוריות Gossip Girl, נעלים, סתם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



GG HERE




Spotted
סגנית של אחת מראשי הבנקים בישראל שתמיד מסתובבת בלי מותגים (לפחות לא כאלה שאני זיהיתי) באחד מהבוטיקים בכיכר קונה את כל הקולקצייה החדשה של פראדה - כולל כל ההדפסי נחש כשבעלת הבוטיק בעלת המבטא הגרמני - משכנעת אותה שזה הכל לעבודה - וכשהיא נועלת את הנעל המפורסמת שכולן נפלו איתה בתצוגה.

האם היא קיבלה בונוס מיוחד על התוצאות של הרבעון האחרון?

הייתכן שיש פה מהפך? קודם התלתלים, אחר כך המותגים???

ולמה היינו שם? כי בכל זאת מיתון או לא, אחותי יחפה לא יכולה ללכת, אז היא בחרה זוג אחד של מארני ליום יום, יש משהו במארני שתמיד מתחבר אצלי למיו מיו וגם קצת לקלואי - בעיקר בנעלים - זה איכשהו מותגים שבנות צעירות תמיד כל כך מתמכרות אליהם.







הוספנו על זה אחרי זה עוד שרשרת שליאת גינצבורג הכינה לה במיוחד - ועוד עגילים שהיא בחרה לעצמה מליאת, ועוד זוג אחד של עגילים.

אחרי זה בשביל שלא נשכח שיש מיתון גם נכנסנו לזארה - מה אני אגיד לכם כשצעירים ורזים הכל נראה יפה, גם זארה. היא קנתה שמלה אחת וזוג של מכנסונים וגם זה רק כי לא היה לנו זמן ליותר.

אני אעלה מאוחר יותר את התמונות ששוות התייחסות מערב הגאלה במטרופוליטאן. חשבתי שאני אוכל להתעלם מזה אבל קראתי כל כך הרבה חוו"ד לא נכונות על המתלבשים בכמה בלוגים שאני חייב להעמיד את הדברים על דיוקם - וזה כמה וכמה בלוגים - כל אחד טעה לגבי משהו אחר או התעלם ממישהי אחרת.
נכתב על ידי , 8/5/2009 19:32   בקטגוריות prada, המשבר הכלכלי, נעלים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשיפה ראשונה של דוגמן הבית החדש


עוד לא חתמנו חוזה, והוא קשה מאוד - יש לו מניירות של כוכב, אע"פ שהוא רק בתחילת דרכו, זאת כנראה נסיקה מהירה מדי לפסגה - כמו ג'יסוס (לא הצלוב, הדוגמן).

בכל מקרה עד שהבלוג הזה יהיה קטן עליו, נשתמש בו כדוגמן.








ועכשיו ברצינות, השרשרת יפה. מאוד יפה. יש לה דברים עוד הרבה יותר יפים, אבל גם זאת מאוד יפה...





נכתב על ידי , 3/5/2009 07:58   בקטגוריות Cat, נעלים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חינוך למופת


ג'וליה הבת של קארין התראיינה ואמרה שאמא שלה אמרה לה תמיד ללכת עם עקבים, וכהיא רואה אותה בלי עקבים אז היא תמיד מעירה לה ושואלת למה. אני חושב שבקטע הזה גם אני יכולתי להיות אמא שלה. בוא נקווה שקארין לא קוראת פה כדי שלא תראה את התמונה הזאת.




תמונה: papermag.com
ידיעה: nymag.com

נכתב על ידי , 4/4/2009 17:43   בקטגוריות נעלים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarcs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marcs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)