לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הסיפורים שלי :)


עדי :) בת 17 אוהבת לקרוא ולכתוב :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009


מהפרק הקודם:

"ימית דיי צאי מזה תפסיקי לבכות כל הזמו זה נימאס לי" אמר ברוגז

"אני לא מבינה מהעובר עליך מאז שאתה עם שלי השתנת איפה ירין שאני מכירה?!?!?"

"דבר אחד לא השתנתי דבר שני אל תגידי שום דבר רע על שלי היא חברה שלי ואני אוהב אותה" .

 

פרק 27:

 

באותה שנייה שהוא אמר את המילים אוהב אותה הלב שלי   פשוט נשבר לשתיים לא האמנתי שהוא עשה לי את זה. אני כל כך אהבתי אותו וחשבתי שהוא אוהב גם אותי וזה רק סתם כעס שעוד שנייה יחלוף לו אבל הוא אמר לי שהוא אוהב אותה!!!!!!!

 

ירין

לקח לי שנייה להבין מה בעצם עשיתי פה. פגעתי בימית!!!! אמרתי לה שאני מאוהב בשלי וזה בכלל לא נכון, רק רציתי שהיא תשכח ממני ותשנא אותי אבל זה כל כך כואב לי לדעת שהיא עכשיו שונאת אותי אחרי מה שאמרתי לה כל כך שנאתי את עצמי.

-

 

"ירין לך ממני אני לא רוצה לראות אותך, לך פשוט לך!" אמרתי בבכי.

"טוב אבל ימית"

"ירין לא מעניין אותי שום דבר פשוט תעוף לי מהפנים"

באותה שנייה שנאתי תחיים שלי את המשפחה שלי הרגשתי שאני כבר לא יכולה לסמוך על אף אחד באמת כולם מנסים רק לפגוע בכולם בעולם הזה!

ואני מרגישה בתקופה האחרונה שכולם רוצים לפגוע רק בי כל הדברים הרעים שיכולים לקורה לבן אדם קרה לי בתקופה קצרה.

הדבר היחידי שבאמרתי רציתי זה לסים קץ להכל.

 

אחרי 10 דק' של לחץ עידו הצליח לברוח מכל הלקוחות "היי אחי אני חייבת לעוף אני ינסה לחזור כמה שיותר מהר"

"טוב אחי אבל תנסה לחזור אני צריך אותך"

רציתי החוצה בלי שום כיוון אבל בשביל מטרה אחת למצוא את ימית.

ואז מרחוק ראיתי דמות רצה לכיוון היציאה מהים לחניה.

-

 

רציתי ללכת מפה פשוט להעלם רצתי לכיוון החניה לתפוס מונית ולנסוע מכאן לא משנה לאן.

 

 

"ירני אהובי לאן נעלמת כל כך הרבה זמן?!?!? השתייה כבר התקררה"

"אני מצטער מאמי, התעכבתי בדרך" אמר ונתן לה נשיקה בתקווה שתסתום ולא תשאל אותו עוד שאלות.

"דיי ירין אני כל כך אוהבת אותך" ונתנה לו נשיקה נוספת

"גם אני אוהב אותך הכי שבעולם ימיתו'ש שתדעי לך את הדבר הכי חשוב לי בעולם"

שלי הביטה בירין במבט אכזרי ופגוע.

"אני לא מאמינה שבאמת אמרת את זה, חשבתי שיש לך באמת רגשות אלי"

"שלי מאמי אני מצטער, אבל שתדעי באמת יש לי רגשות אלייך אני כן אוהב אותך ואת ידעת את זה שעדיין יש לי משהו לימית"

"טוב אבל תשכח אותה מהר כי אני רוצה שתיהיה רק שלי"

"חחח אני מקווה" אמר ירין אך קיווה לא לשכוח את ימית בחיים כי מה שיש לו אליה זה באמת אהבה זו אהבה הראשונה שלו.

 

-

 

באתי לעלות למונית ואז שמעתי מרחוק את עידו צועק "ימית תחזרי אני רוצה לדבר איתך" ידעתי שאם אני יספר לו מה שאני רוצה לעשות הוא ימנע ממני את זה, ורציתי לפגוע בו כמה שפחות אז בלת ברירה עליתי על המונית בלי להיענות לצעקותיו למרות שזה ממש כאב לי.

"כן חמודה שלי לאן את צריכה?!?!"

 "לא משנה כרגע לאן פשוט תיסע מכאן כמה שיותר רחוק תיצא מראשון לא רוצה להיות פה יותר". באותו רגע כל כך התגעגעתי לחיים הישנים שלי אני "והמשפחה שלי" שהייתה עד לפני כמה זמן שגיליתי את האמת למה?!?! כל כך רציתי את טבריה בחזרה את החיים השקטים שהיו לי.                                  

כל הדרך רצו לי סרטים ומחשבות בראש ראיתי את עצמי קטנה עם המשפחה שלי עם אבא שלי שפתאום מסתבר שהוא לא ואח"כ ראיתי את ירין שובר לי את הלב.

לא יכולתי יותר המשכתי בנסיעה מבלי שידעתי שעידו נוסע אחרי במונית מאחורה.                                                           

 ראיתי שעלינו על גשר בזמן הנסיעה.

"אתה יכול להוריד אותי פה בבקשה"

"קרה משהו למה את רוצה לרדת באמצע גשר?!?"

"סתם אני חייבת לרדת אז תוריד אותי עכשיו" אמרתי בעצבנות.

הנהג עצר לי למרות הוויכוחים שלי איתו ירדתי הייתי על הגשר הסתכלתי למטה ראיתי מלא מכוניות נוסעות במהירות עמדתי מעל לכביש הראשי כל כך רציתי לעשות את זה ולגמור עם זה.

 

נכתב על ידי just adi :) , 23/12/2009 20:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  just adi :)

בת: 31




4,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust adi :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just adi :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)